Nu het nog kan... byebye chitchat!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Chitchat wordt vzw-leden-only
Collapse
X
-
-
Re: Chitchat wordt vzw-leden-only
Fuck 't is genen waar.... dan ga ik toch dienen groenen bol naast mij moeten laten staan.....
Dus ik betaal mijn lidgeld, 'k vraag terug van mijn privilege's te schrappen als lid, gewoon om dat ik die groene bol niet wil (en neen 'k vertik het). Dus ga ik niet meer kunnen chit chatten ?
Is dat correct ? Soit er zijn alternatieven om naar uit te wijken, dat is het probleem niet, maar 't zat interessant volk in de chit chat.To make your dreams come true, wake up
-
Ze snijden in hun eigen vel, je zou eens moeten zien hoeveel google van chitchat indexeert... zoek maar eens naar 'digicorder probleem'... eerste link die je krijgt is chitchat en niet Telenet
De reden is 'teveel modereerwerk' en 'problemen die ontstaan in chitchat'...Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW
Comment
-
Zonder een polimiek te willen starten weet ik wel dat het sinds enkele maanden rustig is geworden op chit-chat. Zoals het een tijdje geweest is kon het niet verder gaan en is dit een uitloper van dat alles. Zoals Verseg het hier in 1 van onderstaande posts zei zijn wetten er omdat mensen de gedragsregels grof overtreden. Dan dringen drastische maatregelen zich op.
Voor mij hoeft het niet VZW only te worden maar kan de beslissing begrijpen.
Comment
-
Bedoelen ze dan dat niet leden enkel chit-chat kunnen lezen?Of ook dat niet meer?
Dan zal ik na 6 jaar actief chit-chat gebruiker serieus moeten afkicken of lid worden.Maar ben ook met andere hobby's bezig waar ik ook jaarlijks lidgeld voor moet betalen,maar betalen om op een site iets te mogen posten vind ik persoonlijk een brug te ver.
mirLast edited by mir; 5 december 2007, 08:07.De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
-
on the other hand, non VZW people are free of all that 'chit-chat' and can enjoy the photography.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk berichton the other hand, non VZW people are free of all that 'chit-chat' and can enjoy the photography.
Comment
-
De nieuwe forumstructuur werd op de AV te Ieper door de aanwezige vzw-leden unaniem goedgekeurd.
Het is en blijft een fotografieforum en geen chatbox. Daarvoor zijn andere kanalen beter geëigend. En zeg nu zelf 30 euro is een zeer laag bedrag voor 1 jaar.
HansBeter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt
Comment
-
Dit is oneerlijk, chitchat was de enige plek voor cyberzwervers als ik waar ik over alles kon praten.van kinderen tot sigarettenrook tot straling tot koken lol.
Ik heb de mogelijkheden niet om VZ-led te worden
Comment
-
Ik begrijp waarom men Chit Chat voor leden wil voorbehouden. Geen probleem voor mij (ik was trouwens toch van zin om opnieuw lid te worden).
Maar ik denk dat de maatregel het probleem zal verleggen. Nu belandt de meeste chitchat nog in deze thread. Als dat niet meer voor iedereen toegankelijk is, dan zal 'Algemeen' snel chitchat genereren (desnoods onder het mom van wat zijdelings gerelateerde fotografie om zijn plaats daar te proberen rechtvaardigen, of omdat men vindt dat men "toch wel het recht heeft om als ervaringsdeskundige een geventileerde idee uit chitchat te nuanceren").
Als tip zou ik willen meegeven om ChitChat dan ook onzichtbaar te maken voor niet-leden, om te vermijden dat in een andere thread zal gereageerd worden op wat men daar leest. Dat gebeurt ook nu niet zelden (topic gesloten in een thread en verder discussiëren in Algemeen of Chitchat / kopen en verkopen waarop men wil reageren of waarbij een mogelijke verkoper eerst wil polsen naar de interesse).Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk berichtDit is oneerlijk, chitchat was de enige plek voor cyberzwervers als ik waar ik over alles kon praten.van kinderen tot sigarettenrook tot straling tot koken lol.
Ik heb de mogelijkheden niet om VZ-led te worden
je hebt dan 'n AV, waar alleen VZW leden inzitten, dus voor hun maakt het ook geen (groene) bal uit....dat noemen jullie dan unaniem beslist.
tja, dan is dit het begin van het einde...imo
Comment
-
je hebt dan 'n AV, waar alleen VZW leden inzittenvolgende keer een AV met enkel niet- leden
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtIk zie het, zoals altijd, van de zonnige kant. Nu heb ik eindelijk een goede reden lid te worden van BD.
Comment
Comment