Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indi en HD recorders: ja of nee?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Indi en HD recorders: ja of nee?

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    High definition bij telenet. Die klojo's vragen 10 of 15 euro per maand huur voor de decoder (het is wel een recoder, maar ze maken geen reclamen voor één zonder) !!!!! (afhankelijk of je telefonie of internet of niks bij hun hebt). En dan ga je nog eens 5 euro moeten betalen voor de kanalen hd start of hd prime....

Rap gerekend, je kan tot 25 euro per maand betalen om wat hd te zien Zijn die gasten nu volledig op hun kop gevallen of is het bij de collega's zoals indi, belgacom en tv vlaanderen ook zo.
    Vanaf januari 2008 zou één ook HD gaan dus ik ben benieuwd...

Het liberaal beleid jdm heeft er voor gezorgd dat tv-kijken duur is.
    En voorlopig zie ik geen veranderingen wat dit beleid betreft.

De enige met een beetje fatsoen vind ik INDI.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Extra vraagje nog: Ik ging ervan uit dat de keuze ging tussen ofwel analoog (jaarlijks abonnement) of digitaal (eenmalige kost vd decoder). Nu denk ik dat ik het verkeerd voorheb en dat je het analoog abonnement sowieso moet nemen (aan +/- 150€/jaar), en dat de decoder een uitbreiding daarop is. Klopt dat?
      Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ODB Bekijk bericht
        Extra vraagje nog: Ik ging ervan uit dat de keuze ging tussen ofwel analoog (jaarlijks abonnement) of digitaal (eenmalige kost vd decoder). Nu denk ik dat ik het verkeerd voorheb en dat je het analoog abonnement sowieso moet nemen (aan +/- 150€/jaar), en dat de decoder een uitbreiding daarop is. Klopt dat?
        Indeed, maar uw analoog abonnement is nu wat goedkoper. Ipv van 21% betaal je nog 12% btw.

Dus als je een digibox in huis neemt, betaal je minder btw op jezelfde kabelabonnement
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Indeed, maar uw analoog abonnement is nu wat goedkoper. Ipv van 21% betaal je nog 12% btw.

Dus als je een digibox in huis neemt, betaal je minder btw op jezelfde kabelabonnement
          wauw, wat een korting
          Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Comment

'k heb me net een abonnement op www.marvel.com genomen, al mijn jeugd sentiment komt weer boven ...... 'k heb geen tv meer nodig (mijn vrouw mij straks ook niet meer, maar dat gaat een andere discussie worden )
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Yeps, maar die analoge kwaliteit gaat dik tegenvallen, op de moment dat je er uw digibox tussen staat. Ik kan er me niet van ontdoen, maar 'k heb de indruk dat mijn analoog signaal beter was, toen mijn digibox er niet tussen stond
              Dik tegenvallen ? Hier zie ik compleet geen verschil met of zonder die Indi-box : het analoog signaal blijft even slecht ;-). En hier staat er ook nog een DVD-recorder tussen...
              Groeten,

Polleke

Comment

Working...
              X