daar in de vorige topic ik een bijkomende vraag gesteld heb en die daar verwijderd is en ik volgens de jo die kon plaatsen in een nieuwe topic zou ik dat bij deze willen doen.
mijn vraag was:aan de voorstanders van windows VISTA, al zo wel als de tegenstanders wat zijn de eigenschappen van jullie pc?? "type processor, ram geheugen,welk type grafische kaart, enz
zo zou ik eventueel willen te weten komen welke cofiguratie het beste is om windows vista vlot te laten draaien en daarbij ook de verschillende software voor fotobewerking.
want er zijn nogal wat mensen die zeggen dat vista brol
is dat het niet anders doet dan vastlopen enz, en er zijn er die juist het tegenovergestelde beweren
.
snappen jullie waar ik naar toe wil??
en aan de JO die zo vriendelijk was om mij dit bijkomende typwerk te bezorgen merci
maar ik begrijp het wel hoor
no hard feelings
grtz tweetty
mijn vraag was:aan de voorstanders van windows VISTA, al zo wel als de tegenstanders wat zijn de eigenschappen van jullie pc?? "type processor, ram geheugen,welk type grafische kaart, enz
zo zou ik eventueel willen te weten komen welke cofiguratie het beste is om windows vista vlot te laten draaien en daarbij ook de verschillende software voor fotobewerking.
want er zijn nogal wat mensen die zeggen dat vista brol

snappen jullie waar ik naar toe wil??

en aan de JO die zo vriendelijk was om mij dit bijkomende typwerk te bezorgen merci

maar ik begrijp het wel hoor
no hard feelings

grtz tweetty
Comment