Vannacht was ik nog wat aan het tokkelen op mijn pc toen plotsklaps... mijn schermen wat rare kronkels vertoonden. Op korte tijd veranderde dat zelfs tot nog alleen enkele verticale lijnen op het uitgebreide scherm. Het scherm van mijn notebook (Acer Aspire 1520) bleef zwart. Ik heb de stroom moeten uittrekken en de batterij verwijderen om de notebook uit te schakelen. Vandaag heb ik diverse keren getracht de boel op te starten, maar helaas, het blijft bij enkele verticale lijnen, verder gebeurt er niets meer.
Toen dacht ik, laat ik het uitgebreide scherm (Philips 170 S4) even uittrekken en zo opstarten. Resultaat hetzelfde, zij het wel dat het nu gele lijnen zijn en dat het ganse scherm op een onstabiele wijze gevuld wordt met kleur. Die kleur verandert hier en daar en is altijd schermvullend.
Ik ben radeloos... al mijn werk staat op die pc, wachtwoorden, FTP-inloggegevens van sites die ik beheer, mijn studiewerk, marktonderzoek en nog meer... mijn werk dat nu zaterdag beoordeelt moet worden door een examinator.
Ik ga wel meteen tegen mijn neus krijgen dat ik een back-up had moeten maken, maar, het is nu zo...
Is er iemand die dit probleem herkent en nog meer, is er iemand die mij uit de nood kan helpen?
Comment