Mijn nichtje kocht op 1 september 2007 een nieuwe pc bij mediamarkt... ik weet het ... ze had beter moeten weten, maar 't is nu toch te laat.
Ik plaats de PC dezelfde avond nog , maar wat blijkt , computer kapot
Op 3 september brengen we de PC terug naar Mediamarkt... met veel gezaag en gemelk krijgen we toch een ander toestel mee...
Op 19 september loopt de hele PC vast, opstarten is niet meer mogelijk en zelfs de recovery van Windows werkt niet meer....
Op 22 september brengen we de PC terug naar media markt, maar dit keer vervangen ze niet, ze doen zelfs moeilijk over de reparatie, maar toch, uiteindelijk wordt de PC "opgestuurd", en de reparatietijd zou maximaal 3 weken bedragegen.
Op 13 oktober , 3 weken later dus, nog geen spoor van de PC, laat staan een bericht van MM, ik dus naar MM.... "Sorry meneer, het zal maximaal 4 weken duren"
We zijn vandaag 26 oktober, ik heb voor de duizendste keer naar MM teruggebeld, en iedere keer ik bel doen ze er een week bovenop
Ik denk dat ik me eens ga richten tot een of andere consumentenorganisatie wan dit kan niet meer
Tenslotte heeft mijn nichtje deze PC nodig voor school, en tenslotte is hij ook betaald.
Alle info omtrent wat ik kan doen is welkom !!!!
Ik plaats de PC dezelfde avond nog , maar wat blijkt , computer kapot
Op 3 september brengen we de PC terug naar Mediamarkt... met veel gezaag en gemelk krijgen we toch een ander toestel mee...
Op 19 september loopt de hele PC vast, opstarten is niet meer mogelijk en zelfs de recovery van Windows werkt niet meer....
Op 22 september brengen we de PC terug naar media markt, maar dit keer vervangen ze niet, ze doen zelfs moeilijk over de reparatie, maar toch, uiteindelijk wordt de PC "opgestuurd", en de reparatietijd zou maximaal 3 weken bedragegen.
Op 13 oktober , 3 weken later dus, nog geen spoor van de PC, laat staan een bericht van MM, ik dus naar MM.... "Sorry meneer, het zal maximaal 4 weken duren"
We zijn vandaag 26 oktober, ik heb voor de duizendste keer naar MM teruggebeld, en iedere keer ik bel doen ze er een week bovenop
Ik denk dat ik me eens ga richten tot een of andere consumentenorganisatie wan dit kan niet meer
Tenslotte heeft mijn nichtje deze PC nodig voor school, en tenslotte is hij ook betaald.
Alle info omtrent wat ik kan doen is welkom !!!!
Comment