Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Zet dan ff het recept erbij....kunnen wij (hongerige mensen...)
het ook proberen te maken...
Je vind duizenden recepten op Google, watte?, honderdduizenden....Ik heb voor mijn paella (zie hoger) er heel veel gelezen, en er twee uitgehaald en gecombineerd (plus spaanse vrienden even gaan raadplegen)
Vandaag gereedgemaakt:
Gewokte runderreepjes met courgette, aubergine, aardpeer, wortel, ajuin, look; alles afgeblust met amaretto-graanjenever. Krielaardappeltjes uit de oven.
Jenever omdat we van Hasselt zijn natuurlijk.....
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
gezien mijn verloofde al begonnen was met koken zijn het pittige scampi's geworden met pasta
nu ik al dat lekkers zie wat er hier gepost wordt, kijk ik elke keer uit naar de keuken in te gaan koken is leuk en het dan nog smakelijk kunnen opeten nog leuker
jammer dat er niet na elke maaltijd hetzelfde dessertje als vorige donderdag kan zijn
ik zal je enkel zeggen dat het lekker zoet was, het is niet op dus we kunnen er nog van "proeven" en nu stop ik voor dit een 18+ thread wordt over eten
snij witloof in stukjes
snij champignon in stukjes
snipper wat ui fijn
stoof dit allemaal samen goed aan
bak ondertussen in een andere pan gehakt, en plet ondertussen fijn (of hoe noem je dat).
Als alles goed gestoofd/gebakken is, samenvoegen en daar wat "boursin-cuisine 3 pepers" aan toevoegen (afhankelijk van de hoeveelheid van de rest kom je niet toe met 1 potje; een tweede toevoegen of gewoon wat room erbij).
Serveren met pasta (tagliatelle, gnocci of penne zijn zowat mijn favorieten).
Comment