Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft-Outlook automatisch laten openen bij opstart pc, Hoe ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Microsoft-Outlook automatisch laten openen bij opstart pc, Hoe ?

Het kon sneller ook hoor Theo maar ik wou je oude PST opnieuw laten zetten om zeker te zijn dat je met de juiste bezig was.

Maar ja ... 46 posts later ben je uitgeschreven zekers.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Zie je nu dat het ook onder Vista kan werken.
      Och jong wat "wede gij" van Vista...hahahaha...

Maar toch heel erg veel bedankt.

Nu nog die pfbackup kunnen installeren om automatisch een reservekopie
      van Outlook te maken. Zal dat nog eens proberen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Het kon sneller ook hoor Theo maar ik wou je oude PST opnieuw laten zetten om zeker te zijn dat je met de juiste bezig was.
        Ja ok, als ge weet is alles gemakkelijk, zeg ik zelf altijd

Maar zoals jij dit deed was dit de enige juiste manier.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Nu nog die pfbackup kunnen installeren om automatisch een reservekopie
          van Outlook te maken. Zal dat nog eens proberen.
          Je hebt toch Vista Ultimate?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Je hebt toch Vista Ultimate?
            Maar ja natuurlijk...
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Gebruik dan de simpele en goede Backup van Vista ...

Configuratiescherm => Back-upcentrum => Back-Up van bestanden maken => Schijf of partitie kiezen => Volgende en dan krijg je een scherm waar je het type bestanden kan kiezen ... staat ook e-mail (PST) tussen.

Of ge neemt af en toe eens een kopie van uw PST-file. Heel simpele back-up.

Ik denk dat wij volgend jaar dubbel lidgeld moeten betalen aan BD voor al de schijfruimte dat wij volschrijven.
              Last edited by VerSeg; 6 oktober 2007, 02:16.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Gebruik dan de simpele en goede Backup van Vista ...

Configuratiescherm => Back-upcentrum => Back-Up van bestanden maken => Schijf of partitie kiezen => Volgende en dan krijg je een scherm waar je het type bestanden kan kiezen ... staat ook e-mail (PST) tussen.

Of ge neemt af en toe eens een kopie van uw PST-file. Heel simpele back-up.

Ik denk dat wij volgend jaar dubbel lidgeld moeten betalen aan BD voor al de schijfruimte dat wij volschrijven.
                Hahahaha (<laatste paragraaf).
                Ik wilde me al iets aanschaffen van Acronis.

Nu die Vista backup was ik aan 't denken > hoe zet je die terug.
                Als ik dus een volledige backup wil maken > volledig systeem > soort image.

Heeft die een bootdisk of zo?
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Hahahaha (<laatste paragraaf).
                  Ik wilde me al iets aanschaffen van Acronis.

Nu die Vista backup was ik aan 't denken > hoe zet je die terug.
                  Als ik dus een volledige backup wil maken > volledig systeem > soort image.

Heeft die een bootdisk of zo?
                  Die volledige back-up werkt perfect.
                  Tijdens een cursus Vista daarmee aan het experimenteren geweest en dat gaat echt heel vlot.
                  Je maakt een echte image daarmee en zet die bijvoorbeeld op een externe schijf (liefst geen netwerkdrive).
                  Als dan uw HD zou crashen dan vervang je de HD, je start vanaf de installatie-DVD van Vista en daar krijg je ergens de mogelijkheid een herstelling te doen met de gemaakte back-up. Je verwijst naar die BU en klik ... rest gaat vanzelf.
                  Het werkt echt prima en simpel. Andere BU-soft kopen is weggesmeten geld.
                  Niet op een netwerkdrive zetten hé, veel netwerkkaarten kunnen niet aangesproken worden met een boot-DVD omdat specifieke drivers vereist zijn ... geen netwerkkaart, geen netwerk, geen netwerk, geen BU vanop het netwerk.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

En nu ga ik slapen of ik moet opstaan voor dat ik in mijn bed geraak.

Bye bye en tot de volgende zitting.

Amuseer u nog wat.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Die volledige back-up werkt perfect.
                      Tijdens een cursus Vista daarmee aan het experimenteren geweest en dat gaat echt heel vlot.
                      Je maakt een echte image daarmee en zet die bijvoorbeeld op een externe schijf (liefst geen netwerkdrive).
                      Als dan uw HD zou crashen dan vervang je de HD, je start vanaf de installatie-DVD van Vista en daar krijg je ergens de mogelijkheid een herstelling te doen met de gemaakte back-up. Je verwijst naar die BU en klik ... rest gaat vanzelf.
                      Het werkt echt prima en simpel. Andere BU-soft kopen is weggesmeten geld.
                      Niet op een netwerkdrive zetten hé, veel netwerkkaarten kunnen niet aangesproken worden met een boot-DVD omdat specifieke drivers vereist zijn ... geen netwerkkaart, geen netwerk, geen netwerk, geen BU vanop het netwerk.
                      Goed nieuws dus.
                      En gewoon met de originele Vista installatieschijf?

Heb een externe schijf...
                      Of ik kan die BU laten schrijven op mijn D-schijf en dan een kopie naar die externe.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Goed nieuws dus.
                        En gewoon met de originele Vista installatieschijf?

Heb een externe schijf...
                        Of ik kan die BU laten schrijven op mijn D-schijf en dan een kopie naar die externe.
                        Met de originele Vista DVD kan je een BU terugzetten, inderdaad.
                        Ik raad u aan uw BU te maken naar de schijf waarop je die wil bewaren ... het is een BU en dus belangrijk.
                        Bij kopiëren kan altijd een foutje gebeuren, zekers bij een file van enkele giga's. De BU doet een check bij het maken ervan ... dus speel maar op veilig.
                        Bye ... dodo.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Met de originele Vista DVD kan je een BU terugzetten, inderdaad.
                          Ik raad u aan uw BU te maken naar de schijf waarop je die wil bewaren ... het is een BU en dus belangrijk.
                          Bij kopiëren kan altijd een foutje gebeuren, zekers bij een file van enkele giga's. De BU doet een check bij het maken ervan ... dus speel maar op veilig.
                          Ja ja idd.
                          Herstellen van uw back-up

Start uw Vista-pc niet meer op, dan start u gewoon van de Vista-dvd.
                          Makkelijk, want ook vanaf de dvd werkt u in een Windows-omgeving.
                          Kies Nederlands, klik op Computerherstelopties en kies de gewenste Vista-installatie.
                          Kies voor Windows Compleet PC-herstel, selecteer de gemaakte backup en voer de hersteloperatie uit.
                          Last edited by theokus; 6 oktober 2007, 03:51.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Working...