Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft-Outlook automatisch laten openen bij opstart pc, Hoe ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Microsoft-Outlook automatisch laten openen bij opstart pc, Hoe ?

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Als je echt problemen blijft houden met dubbele mappen kan je best eens herbeginnen ...
    Niet herinstalleren hé ... gewoon even je kopij van je pst dat je had terugzetten, ik vermoed dat je die nog hebt en dat die correct was ... ik weet nu ook niet wat je al allemaal uitgestoken hebt hé.
    Mocht ik het zien was het twee minuten werk en poepsimpel maar ik pik maar in op jullie verhaal hier.
    Al geprobeerd: probleem is bij importeren wat ik moet kiezen.
    De taal is Nederlands maar ik versta het niet, wat ze bedoelen.
    De 2 keuzes zijn:
    - in huidige map
    - in nieuwe map.
    Zo ongeveer toch iets en wat moet ik dan kiezen he.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Was onder XP ook zo hoor.
      Wat jij wil is niet altijd hetgeen Microsoft ervan denkt hé.
      VerSeg wij verschillen niet veel he
      Ik ken "meneigen" mezelf van binnen en van buiten
      maar bij Microsoft is het altijd "verrassend" en ook meestal nieuw....

Vriend en buurman hier is ir en IT-mens en nog van alles.
      Heeft me eens geholpen waarbij "inees" de schijfaanduidingen niet normaal
      waren en mij niet aanstonden.
      Toen hij thuis weg was ben ik gewoon opnieuw begonnen,
      voor mij moet "juust" zijn....

OT > als ik die outlook.pst wis kan hij Outlook niet opstarten

Hoe zit dat met multitasking in Vista.
      Heb TV opstaan op de pc...
      Als een kopieer dan valt die TV uit
      Last edited by theokus; 6 oktober 2007, 00:19.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Al geprobeerd: probleem is bij importeren wat ik moet kiezen.
        Je moet NIET importeren Theo ...

We gaan even herbeginnen en zien of we het in orde krijgen.

Punt 1

Zet je juiste PST op een plaats dat je wil (vanuit de backup) en geef die een gepaste naam om hem beter te herkennen ... hernoem hem bijvoorbeeld naar Theo.pst

Dan ga je naar "Bestand" => "Gegevensbestandsbeheer" => "Toevoegen" => "OK" => zoek de Theo.pst en selecteer deze.

Punt 2

Ga naar "Extra" => "Opties" => "E-Mailinstellingen" => "Emailaccounts" => "Bestaande account wijzigen" (2°) => "Volgende" => "Niewe mail bezorgen op" en daar kies je de nieuwe PST dat je juist toegevoegd hebt.

Dan ga je misschien Outlook moeten herstarten en verwijder je nadien alle PST's behalve Theo.pst. "Bestand" => "Gegevensbestandsbeheer" => "de slechte aanduiden" => "Verwijderen" en dit tot je alleen Theo.PST over hebt.

Try it.

Ik ga er wel vanuit dat je PST dat je hebt OK was en is hé.
        Last edited by VerSeg; 6 oktober 2007, 00:25.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Je moet NIET importeren Theo ...
          n da
          We gaan even herbeginnen en zien of we het in orde krijgen.

Punt 1

Zet je juiste PST op een plaats dat je wil (vanuit de backup) en geef die een gepaste naam om hem beter te herkennen ... hernoem hem bijvoorbeeld naar Theo.pst

Dan ga je naar Bestand => Gegevensbestandsbeheer => "Toevoegen" => "OK" => zoek de Theo.pst en selecteer deze.

Punt 2

Ga naar "Extra" => "Opties" => "E-Mailinstellingen" => "Emailaccounts" => "Bestaande account wijzigen" (2°) => "Volgende" => "Niewe mail bezorgen op" ear kies je de nieuwe PST dat je juist toegevoegd hebt.

Dan ga je misschien Outlook moeten herstarten en herhaal je punt 1 maar daar verwijder je alle PST's behalve Theo.pst i.p.v. er ene toe te voegen.

Try it.

Ik ga er wel vanuit dat je PST dat je hebt OK was en is hé.
          Okidoki.

Heb theo.pst op de juiste plaats staan maar de rest gaat dus niet...
          (Outlook 2003)
          "Bestaande account wijzigen" (2°) => "Volgende" => "Niewe mail bezorgen op" ear kies je de nieuwe PST dat je juist toegevoegd hebt.
          Dat lukt niet...
          Ik heb nu alles in drie i.p.v. dubbel

Last edited by theokus; 6 oktober 2007, 00:50.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Okidoki.

Heb theo.pst op de juiste plaats staan maar de rest gaat dus niet...
            (Outlook 2003)
            "Bestaande account wijzigen" (2°) => "Volgende" => "Niewe mail bezorgen op" ear kies je de nieuwe PST dat je juist toegevoegd hebt.
            Dat lukt niet...
            Ik heb nu alles in drie i.p.v. dubbel
            Klopt omdat je "tijdelijk" alles drie keer staan hebt tot je de laatste stap uitgevoerd hebt.

Heb je de juiste PST kunnen kiezen voor bezorging? Of zie je drie keer dezelfde naam?
            Heb je al iets aangepast? Het is nog altijd normaal, niet panikeren.

Doe dit eens :

Hoeveel mappen zie je als je klikt op "Bestand" => "Gegevensbestandsbeheer"? (normaal 3)
            Theo.pst kom je niet aan hé ... die is goed.

Zeg me welke je dan nog staan hebt.

Probeer een van de 2 anderen eens te verwijderen ... minstens 1 moet je nu al kunnen verwijderen.
            Last edited by VerSeg; 6 oktober 2007, 00:55.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Klopt omdat je "tijdelijk" alles drie keer staan hebt tot je de laatste stap uitgevoerd hebt.

Heb je de juiste PST kunnen kiezen voor bezorging? Of zie je drie keer dezelfde naam?
              Heb je al iets aangepast? Het is nog altijd normaal, niet panikeren.

Doe dit eens :

Hoeveel mappen zie je als je klikt op "Bestand" => "Gegevensbestandsbeheer"? (normaal 3)
              Theo.pst kom je niet aan hé ... die is goed.

Probeer een van de 2 anderen eens te verwijderen ... minstens 1 moet je nu al kunnen verwijderen.
              Stonden er 3, heb eentje gewist > resultaat zal je begrijpen he, geen probleem.
              Als ik outlook.pst wis i.p.v. "theo.pst" dan start Outlook niet meer op denk ik.
              Ik kan geen optie vinden om die "bezorging" toe te kennen aan die theo.pst.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Stonden er 3, heb eentje gewist > resultaat zal je begrijpen he, geen probleem.
                Als ik outlook.pst wis i.p.v. "theo.pst" dan start Outlook niet meer op denk ik.
                Niet het bestand wissen hé ... gewoon uit het menu zoals beschreven. Dit deed je toch hé?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Niet het bestand wissen hé ... gewoon uit het menu zoals beschreven. Dit deed je toch hé?
                  Yep, juist.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Dat komt wel, jij ziet vermoedelijk nu twee keer hetzelfde staan om tussen te kiezen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Sluit anders uw outlook eens af ... en start in het Windows configuratiescherm het volgende eens op : "e-mail" => Dan hebt ge zoveel menus niet te doorlopen voor je de juiste schermkes hebt.
                      Klik daar op Gegevensbestanden en zeg bij dewelke er staat "bezorgingslocatie ..."

Lukt het Theo?
                      Last edited by VerSeg; 6 oktober 2007, 01:10.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Sluit anders uw outlook eens af ... en start in het Windows configuratiescherm het volgende eens op : "e-mail" => Dan hebt ge zoveel menus niet te doorlopen voor je de juiste schermkes hebt.
                        Klik daar op Gegevensbestanden en zeg bij dewelke er staat "bezorgingslocatie ..."
                        Kan dat dus niet vinden....
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Kan dat dus niet vinden....
                          OK,

Startknop => rechts kijken => configuratiescherm heb je dat niet?
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

OK,

Startknop => rechts => configuratiescherm heb je dat niet?
                            ik weet dat scherm wel zitten hoor maar bij al die opties zie ik nergens e-mail

Mijn PS CS2 weigert nu ook ineens dienst heb geen "proper account" >administrator en die ze**r
                            Man man man
                            Kon ik je tekeneingen tonen he > werkt makkelijker
                            En als ik opstart als admin > helpt niks...
                            Last edited by theokus; 6 oktober 2007, 01:17.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

ik weet dat scherm wel zitten hoor maar bij al die opties zie ik nergens e-mail
                              Heb je even op klassieke weergave geklikt? Dit kan helpen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Kon ik je tekeneingen tonen he > werkt makkelijker
                                Hulp op afstand via messenger hé.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...