Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Valt tegen, dat 'em onderaan het scherm niet zegt :
Please install mac os X
Van welk programm is het, want die error -6001, is een install shield error en effekes googlen levert voor verschilende programma's verschillende oplossingen, wel allemaal dat je een directory moet deleten of renamen. Maar als we weten over wel programma het gaat is het gemakkelijker meezoeken
dat zal u verder helpen I think, maar 'k zou als ik van u was, toch voor een WII gaan ipv van op vista spellekes proberen te spelen
Toeme jdm, met twee weten we meer he
Ik durf het haast niet zeggen maar ik heb een slecht geheugen jong.
Omdat ik dit zelf eens heb toegepast...en nog niet zolang geleden.
En bijna had ik jou een nieuwe leesbril gestuurd
Hey, bedankt he
Last edited by theokus; 26 september 2007, 22:55.
Reden: - een 'w'
Das het probleem, je zit gewoon auto's met auto's te vergelijken. Die mannen van kleine brogel doen daar geen 10 minuten over, en dan gaan ze nog geen full speed
't is eerder op die manier dat je moet vergelijken. xp - vista en dan die X mannen
Comment