Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotografen gezocht

ik vind het ook commerciëel gedoe.
    Maar euh... sommigen reageren nogal heftig ivm de vergoedingen.

Van de pro's kan ik dat goed begrijpen (broodroof en zo), alhoewel...
    wat dan met de modellen en hun "foto's voor poseren"? Moet je die dan oook niet gelijk betalen...??
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      zo horen dat genre foto,s te zijn hoor, moet je toch weten als partyanimal.
      welkom op de site trouwens.
      grt,bouk.
      de foto's die ik meestal te zien krijg zien er toch pakken beter uit hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door partyzone Bekijk bericht
        Hallo,

Voila, we hebben genoeg inschrijvingen gehad. Alvast bedankt iedereen.

Met vriendelijke groeten
        Het Partyzone.be Team
        uitschrijvingen bedoel je zeker?
        Een paar maand geleden haden julie toch een paar fotografen meer ....ze minderen met de dag ....Dat zegt al veel over hoe jij je fotografen behandeld en vergoed !Het zijn nogthans de fotografen die zorgen voor de bezoekers op je site ....als zei geen deftige foto's leveren komen de mensen niet meer kijken en kunnen jullie niet meer opscheppen met de vele bezoekers waardoor de sponsors weg blijven tja en dan is het gedaan .....zoals bij zovelen die al voor u dit bad begaan hebben ......dit is helemaal niet slecht bedoeld he maar dit is de waarheid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht

wat dan met de modellen en hun "foto's voor poseren"? Moet je die dan oook niet gelijk betalen...??
          helemaal mee eens ....tegenwoordig droomt elk meisje ervan om model te worden , en wat blijkt .....ze willen zo weinig mogelijk geld uitgeven maar eisen wel pro foto's .....maar gaan wel niet bij een professionele fotograaf langs he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht

Tsja je haalt hier wel 2 dingen door elkaar he.
            Ga eens naar een gevestigd vakfotograaf en laat een shoot doen, wat betaal je daar?
            Dit betekend dus dat de fotograaf betaald moet worden.

Ga eens naar een model die het als beroep doet, wat betaal je daarvoor om foto's van te maken als ze al wilt?
            Dit betekend dus dat het model betaald moet worden.

Relativeer dat eens naar amateurfotograaf en amateur model (met amateur bedoel ik diegene die het als hobby doen, niet diegene die er niks van kennen ).
            En daar heb je tfp of tfcd.

De fotograaf steekt er tijd en moeite in en het model steekt er tijd en moeite in.

Hetgeen hier aan de gang is moet alleen de fotograaf moeite doen en partyzone profiteerd.

Btw als je van post #15 mijn laatste zin over commercie leest en weet waarover het gaat dan zie je meteen dat er hier zoal met 2 maten gemeten word he.

Greetz rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
              Tsja je haalt hier wel 2 dingen door elkaar he.
              Ga eens naar een gevestigd vakfotograaf en laat een shoot doen, wat betaal je daar?
              Dit betekend dus dat de fotograaf betaald moet worden.

Ga eens naar een model die het als beroep doet, wat betaal je daarvoor om foto's van te maken als ze al wilt?
              Dit betekend dus dat het model betaald moet worden.

Relativeer dat eens naar amateurfotograaf en amateur model (met amateur bedoel ik diegene die het als hobby doen, niet diegene die er niks van kennen ).

De fotograaf steekt er tijd en moeite in en het model steekt er tijd en moeite in.

Hetgeen hier aan de gang is moet alleen de fotograaf moeite doen en partyzone profiteerd.

Btw als je van post #15 mijn laatste zin over commercie leest en weet waarover het gaat dan zie je meteen dat er hier zoal met 2 maten gemeten word he.

Greetz rich
              Hetgeen hier aan de gang is moet alleen de fotograaf moeite doen en partyzone profiteerd.hierin geef ik u al helemaal gelijk + die reis met zn vriendin waarover er sprake is in post 15....geloof niet dat die fotograaf met zijn vriendin die reis ooit gekregen heeft .
              Ik ga mij eens verdiepen in wie die persoon is die de site runt .
              persoon met veel BLA BLA en thats it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flash me Bekijk bericht
                Hetgeen hier aan de gang is moet alleen de fotograaf moeite doen en partyzone profiteerd.hierin geef ik u al helemaal gelijk + die reis met zn vriendin waarover er sprake is in post 15....geloof niet dat die fotograaf met zijn vriendin die reis ooit gekregen heeft .
                Ik ga mij eens verdiepen in wie die persoon is die de site runt .
                persoon met veel BLA BLA en thats it
                Van de 11 berichten die je ooit gepost hebt, staan er 7 in dit topic. Ik kan me niet van de indruk ontdoen als zou je je persoonlijk betrokken voelen bij de situatie.

Er zijn zoveel leden van BD die gratis en voor niks foto's gaan trekken, ja soms voor organisaties met commerciele doeleinden. Waaronder mezelf. Ieder zijn motivatie, me dunkt.

Wat heeft partyzone jou misdaan?

Dave
                pixelpusher

Comment

Euh... dus als partyzone pro is moeten wij gratis werken of aan hen betalen, en als ze amateurs zijn dan moeten ze aan ons betalen of ons werk publiceren (afhankelijk van "onze" status)? Nu wordt het moeilijk...
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Van de 11 berichten die je ooit gepost hebt, staan er 7 in dit topic. Ik kan me niet van de indruk ontdoen als zou je je persoonlijk betrokken voelen bij de situatie.

Er zijn zoveel leden van BD die gratis en voor niks foto's gaan trekken, ja soms voor organisaties met commerciele doeleinden. Waaronder mezelf. Ieder zijn motivatie, me dunkt.

Wat heeft partyzone jou misdaan?

Dave
                    wel ik hou nu eenmaal niet van mensen die over mijne rug geld verdienen ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flash me Bekijk bericht
                      wel ik hou nu eenmaal niet van mensen die over mijne rug geld verdienen ....
                      Maar gij zijt toch gene fotograaf van Partyzone, of wel?

Dave
                      pixelpusher

Comment

Working...
                      X