Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotografen gezocht

Jongens, jongens! ... ik heb hier eerlijk gezegd de slappe lach aan over gehouden!

Die foto's al eens bekeken? onnozele, smoelentrekkende, al dan niet zatte mannen en vrouwen fotograferen ... da's toch de natte droom van elk van ons?! Een hoogtepunt in uw portfolio!
    Zouden die "geportretteerden" écht allemaal schriftelijke toestemming gegeven hebben om zo met hun kop op het wereld-wijde-web te verschijnen?

Los van dit alles is dit een oneerbaar voorstel ... het is te hopen voor de fotografen die daar met hun "kop" te kijk staan dat de arbeidsinspectie niet meekijkt, want sommige onder hen zijn wel héél makkelijk te traceren.
    Last edited by Carola; 22 september 2007, 12:40.

Comment

Vraag es of de dj ook voor z'n drank werkt of nen outfit.

Heb niet lang geleden een persoonlijk aanbod gehad van nen bozo om in danscafés te fotograferen.. je kreeg je drank voor niets zullen mooie foto's worden dacht ik en ik heb vriendelijk bedankt.

Eigenlijk had ik er op moeten ingaan en 25 Bacardi-cola's moeten drinken de eerste avond. - cheap bastards.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door partyzone Bekijk bericht
        Hallo,

Wij zijn opzoek naar amateur -en semi prof fotografen die vooral interesse hebben in het maken van foto's op vrijdag -en zaterdagavonden. En dit in dancings, danscafe's en party's ... Vooral in Limburg maar ook Vl-Brabant en Antwerpen.

Alle fotografen krijgen een eigen profiel op onze website met foto en bepaalde persoonlijke details. Alle foto's worden uiteraard ook gepubliceerd op onze website die elke dag door duizende bezoekers wordt bezocht. Wij zijn vooral opzoek naar mensen tussen 18 en 35 jaar die dit als hobby doen.

Voor meer info: Stuur ons uw gegevens met een recente foto van uzelf naar info@partyzone.be

Onze website kan u vinden op www.partyzone.be

Met vriendelijke groeten
        Het Partyzone.be Team
        Dag dat een fotograaf een beschermd beroep is ?
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
          Eerder een beschermde diersoort
          pixelpusher

Comment

Inderdaad, een dj gaat ook niet gratis draaien in een disco....

Veel geluk in uw zoektocht :-)

T
            Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
              ....en ik dacht dat er hier geen commerciële activiteiten gepromoot mochten worden.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

vandaar mijn comment Jan.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Neen, oude rotten als ik, mogen er zelfs niet meer binnen...

mvg,

Roland

Comment

Na gisterenavond weet ik dat die drankjes een mens zoals ik geen goed doen
                    Mvg Tim

Comment

Vind dit echt tegen de hoofd stoten.
                      Berichten die ten goeden komen voor mede forumleden worden hier direct verwijderd; onder het mom te commercieel.
                      Dit topic dat pruipt van de commerce blijft hier rustog open.
                      Wat een zooitje
                      Mvg,
                      SW
                      BD1071BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                        Vind dit echt tegen de hoofd stoten.
                        Berichten die ten goeden komen voor mede forumleden worden hier direct verwijderd; onder het mom te commercieel.
                        Dit topic dat pruipt van de commerce blijft hier rustig open.
                        Wat een zooitje
                        Om het nu hier gelijk "een zooitje" te noemen gaat me wat ver, maar het riekt wel.

De TS heeft zich geregistreerd en toen meteen dit berichtje geplaatst, als hij nou eerst eens wat zelfgemaakte platen had geplaatst met de vraag of er meer mensen waren ndie interesse hadden om ook zulke platen te maken dan kwam het al heel anders over denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                        Roland
                        Wees blij, wees blij Roland.
                        Je zou het waarschijnlijk de dag erna betreuren dat ze je binnen hadden gelaten......
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht

mvg,

Roland
                          Heb ik mazzel, ben 55 en kom nog steeds in disco, (en nee niet om te dansen ) maar ja ik piep als een jonge hond dartel als een vlinder als ik er ben, kom ik thuis dan donder ik in elkaar en rap mijn nest in

Groet Jan
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

Comment

Dit lijkt me het gepaste topic:

Ik ben op zoek naar hobby- of semi-professionele tuinaanleggers die in het bezit zijn van degelijk werkmateriaal om mijn tuin aan te leggen.

Inkom in de tuin is gratis, drankjes ook

Outfit (overall) wordt gratis voorzien

Als al het werk gedaan is mag er éénje eens een week in m'n afgewerkte tuin komen zitten.

Geïnteresseerden?
                            www.bigducksix.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
                              Dit lijkt me het gepaste topic:

Ik ben op zoek naar hobby- of semi-professionele tuinaanleggers die in het bezit zijn van degelijk werkmateriaal om mijn tuin aan te leggen.

Inkom in de tuin is gratis, drankjes ook

Outfit (overall) wordt gratis voorzien

Als al het werk gedaan is mag er éénje eens een week in m'n afgewerkte tuin komen zitten.

Geïnteresseerden?
                              Bah, das nog niks, ik ben nog steeds op zoek naar mensen die mijn werk voor mij gratis willen doen... zolang ik maar doorbetaald blijf! Voordelen en dergelijke zijn er niet aan verbonden, tenslotte doe je het dan ook volledig vrijwillig hé!!!

Comment

Ik ben op zoek naar (semi-)professionele huishoudkundigen om mijn afwas te doen. Personen met 2 jaar ervaring zijn ook toegelaten.

Inkom en drank is gratis. Schort en afwasproduct worden ter plaatse voorzien.
                                Wij voorzien in een uitdagende werkomgeving. Ervaring die u bij ons opdoet, kan leiden tot andere opportuniteiten bij onze collega's.

Na afloop mag u uw werk aanschouwen als het in de kast staat. Foto's ervan worden op onze website gepubliceerd.

Bij goede resultaten mag u rekenen op een wekelijks engagement, dat na verloop kan uitgebreid worden tot een driedagelijkse opportuniteit.

Maar zie dat je niet uitglijdt en op uw kl*ten stekt, want dat is voor eigen rekening.

Comment

Working...
                                X