Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vista 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vista 2

Misschien nog eens een poging wagen om hier wat Vista probleempjes van gewone gebruikers te posten, en misschien een oplossing te geven.

JDM en Doc Holiday: misschien afzijdig blijven om het voor de "gewone mensen" leesbaar te houden (crf. de andere Vista thread).
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: Vista 2

Als je weinig kent van comp.en je leest die verhalen......'t schrikt me nog steeds af.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Alle problemen zijn precies opgelost?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Als je weinig kent van comp.en je leest die verhalen......'t schrikt me nog steeds af.
        Je zegt het goed ... "verhalen".
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
          Plus nietszeggende, Engelse afkortingen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Plus nietszeggende, Engelse afkortingen.
            Waarvan soms toch één belangrijke : RTFM
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Waarvan soms toch één belangrijke : RTFM
              Neen niet echt die, eerder KWB of CCOD
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Hallo,

Ach, voor het werk een Sony Vaio gekocht met Vista erop dus.
                Tot nu toe nog geen enkel probleem tenzij één enkele keer een spontane reset na een spontane vastloper. Vista reanimeert zichtzelf dus blijkbaar en da's toch positief, niet?
                Van zodra er problemen zouden komen laat ik het alvast horen ...

Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Een half jaar Vista-probleemloos, waar mag men dat melden?

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Hier ook nog geen problemen mee gehad eigenlijk
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Niet zoveel problemen, hier en daar een toepassing die niet meer mee wil, maar wel bij enkele notebooks hallucinante printerproblemen:

Spiksplinternieuwe HP officejet niet aan de praat te krijgen.
                      Spiksplinternieuwe Konica Minolta laserprinter idem op de ene notebook, wel OK op een identieke andere.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                        één enkele keer een spontane reset na een spontane vastloper. Vista reanimeert zichtzelf dus blijkbaar en da's toch positief, niet?
                        Heel positief, dat doet zelfs windows xp niet.
                        Maja , windows xp loopt dan ook nooit vast (ale dan, nooit is wa overdreven, laat ons dan zeggen: minder)
                        Canon PowerShot A520 - Canon Eos 350D + efs 18-55mm + ultrasonic 28-105 + speedlight 420EX
                        - gsm met ultra 0.3mp color camera(telt da nie mee soms? )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door YannickC Bekijk bericht
                          Maja , windows xp loopt dan ook nooit vast (ale dan, nooit is wa overdreven, laat ons dan zeggen: minder)
                          Heb jij dan een Vista dat dikwijls of meer dan XP vastloopt?
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Mijn Vista geeft toch minstens evenveel problemen dan XP hoor.

Nu weer dit:

1) in Outlook kan ik nergens meer klikken op een link of ik krijg de melding dat dat geblokkeerd is wegens "systeembeperkingen". Ik zou begot niet weten waar ik in 's hemelsnaam iets van beperkingen ingesteld heb. Ik heb ze er juist uitgehaald, opdat ik van dat eindeloze gezeur zou af zijn (ben je wel zeker, ben je wel zeker....)
                            Als ik die link kopieer naar firefox geen enkel probleem. Dus in feite een Outlkook probleem ? Maar ik zie nergens mogelijkheden om dat aan te passen.

2) Als ik "configuratie" open krijg ik doodleuk de melding dat de verkenner niet kan geopend worden . Er wordt "naarstig" naar een oplossing gezocht, en plots knippert het scherm eens en ben ik weer bij af. En om het helemaal te gek te maken: als ik de "verkenner" open vanuit "start" gaat dat probleemloos......
                            Wat heeft die verkenner uitstaans met Configuratie ?

Sorry , maar zo'n onnozelheden heb ik toch minder ervaren bij XP.

Ik vrees, als dat verder degradeert, dat Vista toch dezelfde weg opgaat als Millenium.....

Mocht iemand weten wat er hier aan de hand is ? Thx bij voorbaat.
                            Last edited by nete; 15 februari 2008, 16:34.

Comment

bijna jaar vista in gebruik.. zonder ééén probleem!
                              behalve uac dat je om de vijf voet popup geeft maarja...
                              dat is voor de minder gevorderden te beschermen!
                              Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Working...
                              X