Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog op zoek naar een leuk optrekje ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog op zoek naar een leuk optrekje ?

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
    Dan vraag ik me af of Otto dit wel zo slecht bedoeld heeft.
    Bha neen, 't is toch zo'n braven. Hij zorgt zelfs al 2 jaar voor www.cornevaniperen.be

Comment

Hij deed 5 jaar geleden blijkbaar al moeilijk...
      Otto, ik kan begrijpen dat je materiaal hebt dat menigen onder ons kan interesseren, ikzelf verkoop ook (in de marge) computermateriaal en camera's, maar ik gebruik dit forum daar niet voor. dat je in chit chat of in camera's en toebehoren nog even de links naar je shop bewierrookt kan ik nog bij, maar dat je de

Comment

Er zit een waarheid in maar ooit was er ook een mooie villa in de Z...straat.

Met Otto heb ik nog nooit problemen gehad en blijft tot op heden mijn vertrouwen behouden.
        Last edited by VerSeg; 21 september 2007, 11:53.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          Als ik voor duizenden euros iets bestel wil ik mijn goederen ontvangen of mijn geld terugzien. Ik zit niet te wachten op leveranciers die plots weken van de aardbodum verdwijnen. Ik verwacht dat een forum als dit mij tegen dit soort praktijken beschermt en niet reeds gepubliceerde waarschuwingen door verwijdering verborgen houdt.

Zelf altijd goede ervaringen gehad met CvI maar hij zal heel wat moeten doen om het vertrouwen te herstellen. Als hij nog steeds in business is, wens ik hem daarbij veel succes maar mij ziet hij voorlopig niet terug. Er zijn meer zaken dan CvI en O.

100 % mee gelijk. Ik heb nare ervaringen met bepaalde leveranciers gehad. Dit hier gemeld en dan plots..., topic verwijderd.
          Als dat éénmalig is, swoit, maar het waren reeds verschillende gedupeerden en dan vind ik dat toch maar normaal dat de potentiële kopers daar worden op gewezen. Als je bij veel leveranciers de kleine letters of de verkoopsvoorwaarden leest merk je toch dat ze deze niet altijd naleven en in mijn ogen zijn dat oneerlijke handelspraktijken en iedereen heeft het recht om dat te weten.

Wat de vete tussen Corné en Otto ook mag wezen daar trek ik mij niks van aan.
          Groetjes DD
          Fronstages

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Er zit een waarheid in maar ooit was er ook een mooie villa in de Z...straat.
            En nu op een andere plaats

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
              100 % mee gelijk. Ik heb nare ervaringen met bepaalde leveranciers gehad. Dit hier gemeld en dan plots..., topic verwijderd.
              Als dat éénmalig is, swoit, maar het waren reeds verschillende gedupeerden en dan vind ik dat toch maar normaal dat de potentiële kopers daar worden op gewezen. .
              Dan staat het er slecht op voor ALLE leveranciers, ik heb nog GEEN ENKELE leverancier geweten waar er nog nooit klachten over geweest zijn . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Dan staat het er slecht op voor ALLE leveranciers, ik heb nog GEEN ENKELE leverancier geweten waar er nog nooit klachten over geweest zijn . . .
                Niet ALLE ... ééntje minder ... ééntje waar niks van gezegd "mag" worden.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Zelf heb ik nooit wat gekocht van een van beiden, ben wel ooit eens bij Otto geweest en dat was voor mij een reden om er nooit meer naar toe te gaan. Nu hij dit hier weer "flikt" is het echt helemaal over en zelfs als hij met superprijzen afkomt dan zou ik niet met hem zaken willen doen want dit is echt een laag bij de grondse streek.

Van de andere kant mag Corné hem wel bedanken want ik denk dat Otto zich nu bij veel BD-ers zelf uit de markt heeft gezet.
                  Ik gun iedereen het beste maar ik hoop dat we ook ooit eens zulke stukjes over Otto mogen lezen op het forum want op zo'n manier doe je geen zaken.
                  Alleen het feit al dat hij ook de naam Topfoto.be heeft laten vastzetten zegt genoeg over zijn manier van zaken doen, al zeggen sommigen hier nu wel weer dat hij dat commercieel goed gezien heeft.

Otto, (of welke naam moet ik gebruiken) het ga je goed, maar ik denk niet lang meer, want ook jij zult eens je Waterloo vinden.

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Niet ALLE ... ééntje minder ... ééntje waar niks van gezegd "mag" worden.
                  ....ik weet het niet, maar volgens mij krijg jij extra korting bij onze "vriend" Otto.

.
                  Last edited by jan.brouwers; 23 september 2007, 05:34.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht

....ik weet het niet VerSeg, maar volgens mij krijg jij extra korting bij onze "vriend" Otto.

.
                    Mijn gedacht!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Er is een verschil tussen klachten en dit soort verhalen. Die andere klachten werden niet verwijderd, dus jullie zagen zelf blijkbaar ook wel ergens een verschil. Ik heb v.w.b. andere leveranciers ook geen oproep als deze gezien.

Ik ben liever in staat alle klachten te lezen, dan kan ik zelf wel bepalen of ik het risico wil nemen (bijv. omdat ik denk dat het een incident is).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                        Er is een verschil tussen klachten en dit soort verhalen. Die andere klachten werden niet verwijderd, dus jullie zagen zelf blijkbaar ook wel ergens een verschil. Ik heb v.w.b. andere leveranciers ook geen oproep als deze gezien.

Ik ben liever in staat alle klachten te lezen, dan kan ik zelf wel bepalen of ik het risico wil nemen (bijv. omdat ik denk dat het een incident is).
                        Probleem is dat alleen de "klachten" op een forum vermeld worden, maar de positieve ervaringen bijna nooit of veel te weinig.
                        Als vb
                        Ik zou een fotozaak hebben en heb de laatste 2 maanden laat ons zeggen 1000 artikelen verkocht (klein, groot, duur, goedkoop) en op die 1000 verkopen zijn er 10 met klachten (terecht of onterecht laat ik nog in het midden) en alle 10 die personen melden dit hier op het forum. Is dit dan een referentie om te beslissen om daar iets te kopen, want op 2 maanden tijd komen hier 10 klachten te staan.

En om ontopic te blijven, vind het niet kunnen wat hier door topicstarter gedaan is, zeker niet omdat het een collega/concurrent was/is.

Comment

Als je de klachten moest horen van leveranciers, over klanten.....die hoor je hier zo niet hé.
                          En zelfstandigen zullen allemaal wel al eens iets mispeuteren zeker.
                          Als ik de kans moest krijgen.....vadererke staat die pikken ook van de gewone mens.
                          mvg FrançoisVM
                          Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bull Bekijk bericht
                            Probleem is dat alleen de "klachten" op een forum vermeld worden, maar de positieve ervaringen bijna nooit of veel te weinig.
                            Ja, precies daarom schreef ik ook die laatste zin, he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                              ....ik weet het niet, maar volgens mij krijg jij extra korting bij onze "vriend" Otto.
                              Wie weet ...
                              Enkel als trouwe klant kom je zoiets te weten.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bull Bekijk bericht
                                En om ontopic te blijven, vind het niet kunnen wat hier door topicstarter gedaan is, zeker niet omdat het een collega/concurrent was/is.
                                Maar hij is nog zo correct om er voor uit te komen, zoals vele anderen zou hij evengoed een ander nick kunnen registreren en het daarmee posten.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X