Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog op zoek naar een leuk optrekje ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog op zoek naar een leuk optrekje ?

Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce Bekijk bericht
    De echte reden voor zijn "faillissement" zullen we vermoedelijk nooit weten ...
    IS hij wel failliet? In april is zijn schoonvader en vader overleden en is hij verhuisd naar Den Haag. Eind juni heb ik hem nog gemaild ivm een onderdeel en onmiddellijk antwoord gekregen.

Comment

Inderdaad Hans, dit is van horen zeggen. Misschien dat ik wat voorbarig ben...
      Website: http://www.d-eye.be

Comment

Corné is verhuisd. Dan is dat toch normaal dat hij zijn vroeger huis verkoopt? Of moet hij daarvoor eerst failliet gaan?
        Groetjes DD
        Fronstages

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          IS hij wel failliet? In april is zijn schoonvader en vader overleden en is hij verhuisd naar Den Haag. Eind juni heb ik hem nog gemaild ivm een onderdeel en onmiddellijk antwoord gekregen.
          Ik was ook een goede klant bij Corné, en tot volle tevredenheid overigens, maar sinds begin dit jaar al krijg ik op nul noppes nog reactie van hem... Z'n website is ook al bijna een jaar niet meer aangeroerd denk ik... Als ie nog niet failliet is dan is hij spijtig genoeg goed bezig om daadwerkelijk failliet te gaan in elk geval
          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
            Z'n website is ook al bijna een jaar niet meer aangeroerd denk ik... Als ie nog niet failliet is dan is hij spijtig genoeg goed bezig om daadwerkelijk failliet te gaan in elk geval
            'k Weet het. Dat is inderdaad een spijtige zaak en er iets bestellen zou ik nu ook niet direct meer doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              mijn mening: Belachelijk dat de leiding toestemming geeft voor een Poll.
              nu is het eind zoek hoor mensen, krijgen we dit nu iederekeer???
              wel leuk dat er nog geen slotje opzit, anders kon ik dit niet schrijven.
              grt,bouk.
              Allez Bouk,
              is toch democratischer dan een beslissing van "hogerhand"
              zelf vind ik het posten van de aankondiging van verkoop een misplaatste grap van TS
              Last edited by linda16093; 20 september 2007, 15:13. Reden: aanpassen laatste zin

Comment

poll is door forumleiding in het leven geroepen hé, niet door TS.

mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                  poll is door forumleiding in het leven geroepen hé, niet door TS.

mm
                  zal m'n laatste zin aanpassen

Comment

Laat die mijnheer van Iperen toch gerust, tenzij hij nog iets persoonlijk voor je moet doen. Ik heb trouwens enkel goede ervaringen met die man.
                    BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

Comment

-Mijn persoonlijke ervaring met corne is positief,
                      dus van mijn kant geen kwaad woord.

-Een poll, hehe eindelijk krijgen ze hun verstand,

Comment

Ik vind een poll over het al dan niet openhouden van topics niet echt nodig—maar ik schijn in de minderheid te zijn. Ik heb het volste vertrouwen in de integriteit van de ploeg moderatoren om het forum te reguleren. Soms vraagt dat onpopulaire beslissingen.

Maar bon, ook voor dat organiseren van een poll hierover zal men wel zijn reden gehad hebben... al zal je mij niet mee zien stemmen.

De hele Otto vs Corne discussie is wat mij betreft zeer speculatief en weinig ter zake. Het laat me eerder onverschillig (ik til er niet aan, ik val er niet over).
                        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Open laten.

a) Ik ben pertinent tegen elke vorm van censuur. Dus verwijderen is voor mij sowieso geen optie. Het feit dat O. zich hier weer eens van z'n slechte kant laat zien is voor mij een extra reden om het lekker te laten staan.
                          b) Onethisch? Niet per se als je het los ziet van de TS, maar in dit geval? Ja, maar vanwege a) toch geen keuze voor optie 3.

Het goede van het steeds weer onder de aandacht brengen van de situatie rond CvI is dat potentiele kopers worden gewaarschuwd, zeker nu zijn site nog steeds in de lucht is. Ook ik heb in augusutus op het punt gestaan iets te bestellen maar dankzij diverse threads hier (die overigens voor een groot deel gewist zijn ) was ik een gewaarschuwd man.

Het sluiten om welke reden dan ook vind ik grote flauwekul, vooral met de reden "alles is al gezegd"). Als alles al gezegd is zakt het topic vanzelf naar de vergetelheid.

Comment

Corné heeft mij gemaild. Huis stond reeds jaar te koop. Verhuis is nu achter de rug en binnen een maand wordt de website volledig vernieuwd.
                            Geen sprake van faillissement.

Comment

Dan vraag ik me af of Otto dit wel zo slecht bedoeld heeft, hij moet toch ook weten dat corné niet failliet is.
                              HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                              Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
                                Dan vraag ik me af of Otto dit wel zo slecht bedoeld heeft, hij moet toch ook weten dat corné niet failliet is.
                                Dan moet je de historie van Otto er op dit forum eens op nalezen.

Of Corne nu failliet is of niet doet niet terzake. Als ik voor duizenden euros iets bestel wil ik mijn goederen ontvangen of mijn geld terugzien. Ik zit niet te wachten op leveranciers die plots weken van de aardbodum verdwijnen. Ik verwacht dat een forum als dit mij tegen dit soort praktijken beschermt en niet reeds gepubliceerde waarschuwingen door verwijdering verborgen houdt.

Zelf altijd goede ervaringen gehad met CvI maar hij zal heel wat moeten doen om het vertrouwen te herstellen. Als hij nog steeds in business is, wens ik hem daarbij veel succes maar mij ziet hij voorlopig niet terug. Er zijn meer zaken dan CvI en O.

Comment

Working...
                                X