Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Porsche heeft in samenwerking ook een stijlvol toestelletje op de markt gedropt...
Meer info...
Persoonlijk ben ik niet zo te vinden voor converged devices (PDA-GSM in 1), een GSM moet voor mij een stuk kleiner zijn dan een HTC/Qtek...
Of je GSM met meerdere devices tegelijk kan babbelen weet ik niet, ik moet het eens uittesten, maar mijn SonyEricsson K610i heeft wel een optie waar je kan instellen om slechts 1 bluetooth tegelijkertijd toe te laten (om batterij te sparen)
Ik was tot overlaatst uitermate tevreden over mijn nokia 6230, maar hij begint wat uiteen te vallen, bluetooth faalt etc... Dus moet nieuwe hebben.
Moet het lukken dat in mijn nieuwe wagen de navigatie alleen benelux zit, en de extra kaarten 150 euro per land kosten.
Daarmee dat ik dacht van een gsm met gps, maar na alles te lezen ben ik misschien beter af met een aparte PDA
ik weet er ook het fijne nt meer van, maar het was iets in verband met de straling. (dacht dat de iphone een sterkere straling nodig heeft, maar de operators mogen die niet opdrijven, of toch zoiets)
don't shoot me
Daarmee dat ik dacht van een gsm met gps, maar na alles te lezen ben ik misschien beter af met een aparte PDA
Jups, als je de gps voor in de wagen wil gebruiken raad ik een apart toestel (met groter scherm) aan. Voor fiets- of wandelgps is het eventueel wel interessant. Ben ondertussen ook van het alles in één principe afgeastapt. Je moet gewoon teveel toegevingen doen.
Deze doet alles : HTC P3300 : GSM, 2 mb fototoestel, Bluetooth 2.0 en WLAN 802.11b/g, GPS met Tomtom 6 Navigator( ontvanger zit ingebouwd in het toestel ), groot scherm, FM-radio en Media Player 10
Ik gebruik deze in de wagen met deze bluetooth set : Iqua Snake II Black Bluetooth Carkit
de dagen dat je de htc p3300 alleen als gsm / kalender gebruikt, hoelang gaat de batterij dan mee ?
Dag en nacht doe ik er een dag of 5 mee . . . hangt natuurlijk af van hoe dikwijls je wordt opgebeld he
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment