Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik wil ook gratis met de bus rijden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik wil ook gratis met de bus rijden

Hey juppekes

Net gehoord op het nieuws

Al 50.000 nummerplaten ingeleverd in ruil voor 3jaar gratis bus

Wij hebben geen auto dus wij kunnen niet gratis met de bus
    Bootjes

Re: Ik wil ook gratis met de bus rijden

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Dan koop je toch gewoon een auto?

Comment

Nog wat wachten tot aan je pensioen...dan krijg je naat het schijnt ook een 'gratis met de bus pasje'
      Mvg Tim

Comment

dat kan je niet menen
        foto als spiegel of als venster?

Comment

Verhuis naar het mooie Hasselt...

(zelfde polemiek, toch)

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            Nog wat wachten tot aan je pensioen...dan krijg je naat het schijnt ook een 'gratis met de bus pasje'
            Gratis
            Dat bestaat niet, mooie betaald met belastingsgeld
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

Comment

Pffff ooit eens onder een bus gezeten, mij krijgen ze daar niet meer op. Al ooit eens tussen die scholieren gestaan, die allemaal eerst op den bus willen
              To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Pffff ooit eens onder een bus gezeten, mij krijgen ze daar niet meer op.
                Je hebt het denk ik niet helemaal begrepen. Je moet niet onder of op een bus zitten maar in een bus. Misschien valt het je dan wel mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                  Je hebt het denk ik niet helemaal begrepen. Je moet niet onder of op een bus zitten maar in een bus. Misschien valt het je dan wel mee.
                  hahahahahaaaaa........idd je moet in de bus en niet eronder.....
                  Wij in nederland hebben niks van dat alles.......ikheb nog een nummerplaat over....
                  Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                    Dan koop je toch gewoon een auto?
                    Eerst een auto kopen, rijtaxen betalen, verzekering betalen, nummerplaat aanvragen, en dan alles terug inleveren om gratis met de bus te mogen rijden
                    Bootjes

Comment

Eerst een auto kopen, rijtaxen betalen, verzekering betalen, nummerplaat aanvragen, en dan alles terug inleveren om gratis met de bus te mogen rijden
                      De bedoeling was toch dat je met die aktie voor gratis busvervoer kon meedoen? Dan is dit inderdaad de weg die je moet bewandelen.

Ik snap niet dat je zelf niet de onzin van je boosheid inziet. Ik wil ook kinderbijslag, maar ik wil geen kinderen. Ik wil ook de subsidie op mijn zonnepanelen, maar ik wil er geen aanschaffen. Ik wil ook weekend-, overwerk- en onregelmatigheidstoeslag maar ik wil alleen op kantoortijden werken. Ik wil ook 100 euro van de Canon cashbackactie maar ik wil niks nieuws aanschaffen. Ik ben geen lid van BD maar wil wel zo'n groen bolletje.

Begrijp je 'm?

Comment

Een jaarabonnement met De Lijn kost 207€ (http://www.delijn.be/vervoerbewijzen/abonnementen.asp).
                        Niet echt overdreven, toch?
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

dat is allemaal goed, maar dan moeten ze ook diensturen en bussen aanpassen vind ik. Als ik bijvoorbeeld met het openbaar vervoer naar het werk wil, dan is dat onmogelijk. En bij mijn man juist hetzelfde. Of we geraken er niet, of we geraken niet terug thuis. En welk een baas zou daar blij mee zijn.
                          canon Eos 400D; canon efs 18-55 f3.5-5.6; Sigma dc18-200 f3.5-6.3
                          mijn fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ines Bekijk bericht
                            dat is allemaal goed, maar dan moeten ze ook diensturen en bussen aanpassen vind ik. Als ik bijvoorbeeld met het openbaar vervoer naar het werk wil, dan is dat onmogelijk. En bij mijn man juist hetzelfde. Of we geraken er niet, of we geraken niet terug thuis. En welk een baas zou daar blij mee zijn.
                            Om het chronische capaciteitsprobleem van het openbaar vervoer op te lossen, stel ik hetvolgende voor: Ruil je abonnement voor een Nummerplaat

Ik ga meestal met het openbaar vervoer werken, maar ik merk wel dat ik flexibleler ben wanneer ik dan eens met de wagen ga werken (minder gehaast om naar huis te gaan bvb). Het feit de reistijd met de wagen tussen de 80% en 30% tov het openbaar vervoer bedraagt zal daar ook wel voor iets tussen zitten vermoed ik...
                            ---
                            Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                            http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Veel particuliere auto's worden ingeruild voor een gratis bus abonement omdat ze toch een auto van het bedrijf hebben en hun eigen wagen overbodig is
                              Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Comment

Working...
                              X