Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik wil ook gratis met de bus rijden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik wil ook gratis met de bus rijden

Maar allez... ik kan niet geloven dat er nog niemand dit ballonnetje van "een busabonnement in ruil voor een wagen" heeft doorprikt.
    Geloven jullie nu echt dat er ook maar 1 persoon van die 50.000 werkelijk heeft gedacht "awel ja, ik ruil mijn auto in want dat is een schoon bod" ?
    't Is pure verkwisting van belastinggeld. Mensen die stoppen met autorijden (die sowieso zouden stoppen) krijgen een busabonnement. Wat draagt zo'n maatregel bij tot een betere samenleving ? Nougabollen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door unick Bekijk bericht
      Maar allez... ik kan niet geloven dat er nog niemand dit ballonnetje van "een busabonnement in ruil voor een wagen" heeft doorprikt.
      Geloven jullie nu echt dat er ook maar 1 persoon van die 50.000 werkelijk heeft gedacht "awel ja, ik ruil mijn auto in want dat is een schoon bod" ?
      't Is pure verkwisting van belastinggeld. Mensen die stoppen met autorijden (die sowieso zouden stoppen) krijgen een busabonnement. Wat draagt zo'n maatregel bij tot een betere samenleving ? Nougabollen.
      Hasselt hier, heeft gratis bussen.
      Verleden jaar en dit jaar heb ik nog nooit zoveel auto's gezien
      in Hasselt....
      Blijf hier zeker weg op een zaterdag.
      Plus de winkels zijn afgeladen vol > veel "kijkers"
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Pffffrrr... gratis bus... en gij gelooft da nog ook! Je zal hem wel betalen via je belastingen.

In Afrika zegt het spreekwoord: er is niks zo duur als een gekregen kip.

Denk er maar eens over na.

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door TooT Bekijk bericht
          Pffffrrr... gratis bus... en gij gelooft da nog ook! Je zal hem wel betalen via je belastingen.

In Afrika zegt het spreekwoord: er is niks zo duur als een gekregen kip.

Denk er maar eens over na.
          Ik betaal heb nu dubbel

- een keer via mijn belastingen
          - een keer aan de buschauffeur
          Bootjes

Comment

Working...
          X