Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geen visa,geen concert

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: geen visa,geen concert

Bij sommige zaken is het tegenwoordig zelfs mogelijk om met je gewone bankkaart te betalen op het internet.
    Last edited by Ticor; 3 september 2007, 19:05. Reden: een zinsconstructie die zelfs ik niet begreep ;)
    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
      En toch kan het nuttig zijn om aan te kopen via Internet, omdat je iin de meeste gevallen een bedenktijd hebt van 7 dagen vanaf levering, en een visa of andere kaart is daarbij meestal nodig.
      Dat is ook waar
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Wij leven hier in een klein land, je kan hier alles gewoon kopen
        in een overvloed aan winkels.
        Dat het hier klein is tot daar aan toe, maar soms moet je gewoon in het buitenland kopen als je niet uitgewrongen wil worden. Heb zo ooit eens een invoerder de prijzen van het buitenland doorgegeven, die waren in het buitenland (duitsland) 40% goedkoper btw incl dan bij hem btw excl. Antwoord: "dat kan niet". Van mijn part mag jij hier kopen, maar ik kijk verder dan de landsgrens voor ik beslis. (het ging niet over fototomateriaal maar over microfoons)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Dat het hier klein is tot daar aan toe, maar soms moet je gewoon in het buitenland kopen als je niet uitgewrongen wil worden. Heb zo ooit eens een invoerder de prijzen van het buitenland doorgegeven, die waren in het buitenland (duitsland) 40% goedkoper btw incl dan bij hem btw excl. Antwoord: "dat kan niet". Van mijn part mag jij hier kopen, maar ik kijk verder dan de landsgrens voor ik beslis. (het ging niet over fototomateriaal maar over microfoons)
          Dat begrijp ik best.
          Zelf woon ik dicht bij de grens
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Zonder Visa ben je inderdaad niet veel meer.
            Maar ook veel zaken kan je enkel nog online bestellen, dus wat doen mensen zonder PC dan? Een kaart kost 20€ per jaar, een PC al snel 1000€.
            En veilig of niet ... als je bij Visa merkt dat een betaling niet klopt kunt ge er u gewoon tegen verzetten en wordt deze niet van jouw rekening gehaald (of terugbetaald).

Ga je liever met je wagen het ticket gaan kopen? Wat als je een ongeluk hebt en je wagen van 30.000€ in de prak gereden wordt? Risico is veel groter dan hetgeen je met Visa riskeert.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ga je liever met je wagen het ticket gaan kopen? Wat als je een ongeluk hebt en je wagen van 30.000€ in de prak gereden wordt? Risico is veel groter dan hetgeen je met Visa riskeert.
              Kan ook gebeuren als je naar dat concert gaat
              Of als je na het concert naar huis rijdt....
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Kan ook gebeuren als je naar dat concert gaat
                Of als je na het concert naar huis rijdt....
                Het enige verschil met Visa is dat je daar +- alles kan recupereren en dat je met een wagen van 3 jaar al bijna de helft zelf mag bijleggen, ook al ben je in je recht.
                Maar als je zo leeft, dan kun je beter in een bunker gaan wonen en hopen dat de deur niet blokkeert.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Working...