Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi PC aanbieding

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aldi PC aanbieding

Ik vraag mij eigenlijk af of de aanbieding volgende week in de aldi een goeie koop zou zijn om mijn foto's te gaan bewerken??
    Nu heb ik een packard bell, en al van het begin af aan problemen mee gehad, blijven hangen, zelf uitschakelen enzo....

Wat denken jullie? Of komt er binnenkort nog een sterker model misschien tevoorschijn?

Grtz Rosita
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Re: Aldi PC aanbieding

Die Aldi-pc is in ieder geval heel wat sneller dan mijn 5-jaar oude Aldi-pc, en daarop kan ik ook probleemloos alle foto's bewerkt krijgen (die oude pc werkt overigens nog steeds prima.

Als je langer wacht, dan worden de nieuwe pc's steeds sneller, als je nu een pc nodig hebt, dan moet je die niet binnen een paar jaar kopen...

Hoe oud is die Packard Bell die je nu gebruikt, en heb je de technische gegevens van die Aldi-pc daar al mee vergeleken? Alleen aan de hand van die vergelijking zal je te weten komen of die pc sneller is dan de Packard Bell.

Alle gevevens kan je hier vinden:
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Als ge geen vragen hebt nadien over uw pc als ge hem gekocht hebt kan je hem kopen tussen de koeken en het vlees . bij mij komt da allesinds nie binnen. Straks verkopen ze er wagens ook
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

Comment

Heb hier 3 Aldi PC's versleten en moet eerlijk zeggen dat ze goed waren.
        Heb nu echter een andere wereld ontdekt overweeg dit ook eens

Comment

Ik heb 7 jaar een aldi pc gehad enkel eens een nieuwe harde schijf moeten plaatsen wat normaal is die dingen verslijten.
          Koop gerust eentje als je een klein beetje van pc's kent en software en drivers dan is er geen enkel probleem.

Groeten
          Spogy
          Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Voor die prijs kan een mens niet sukkelen . 'k zou er alleen nog 1 gig meer geheugen insteken
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              Voor die prijs kan een mens niet sukkelen . 'k zou er alleen nog 1 gig meer geheugen insteken
              Hier kan ik alleen maar mee akkoord gaan . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Hoe oud is die Packard Bell die je nu gebruikt, en heb je de technische gegevens van die Aldi-pc daar al mee vergeleken? Alleen aan de hand van die vergelijking zal je te weten komen of die pc sneller is dan de Packard Bell.

Alle gevevens kan je hier vinden:

Mijn Packard Bell is nu bijna 3 jaar, maar ik heb tot nu toe altijd problemen gehad en deze heb ik dan nog bij een computerwinkel gekocht......het eerste wat stuk ging was de DVD brander.

Hij kan nu gewoon mijn foto's niet aan en crashed elk moment. Maar ja, er staan dan ook wel zware programma's op zoals CS2, elements en Photomatix.

Mijn huidige computer ziet er zo uit >>>

Video kaart >> De ATI RADEON 9200 RV280SE (128 MB DDR) (Double Data Rate) RAM.
                Geheugenklok van 166 MHz.
                Moederbord >> Packard Bell Quasar
                Harde schijf >> 160Gb

AMD Athlon xp 3000+ kloksnelheid 2,16 GHz 512 Mb.
                Dus zou de aldi aanbieding een verbetering zijn?
                Grtz Rosita
                Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  Ik kom ruim toe met 768MB (het originele latje van 256 + eentje van 512), maar mijn pc draait ook nog wel op XP, Vista heeft wel wat meer nodig.

Er zit ook een "geintegreerde videokaart" op het moederbord van die nieuwe Aldi-pc (mijn oude Aldi-pc heeft een aparte videokaart), en die zal ook al met een groot deel van het werkgeheugen gaan lopen, dus is het inderdaad beter om er wat extra werkgeheugen in te stoppen.
                  BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                    Dus zou de aldi aanbieding een verbetering zijn?
                    Grtz Rosita
                    Die zal inderdaad heel wat sneller zijn.
                    BD0338BE

Comment

Bedankt iedereen, ik denk wel dat ik dus woensdag dus een nieuwe PC zal hebben dan zal het gedaan zijn met het gevloek thuis

Grtz

Comment

Wij hebben hier nog een pc van de aldi uit '98 die nog steeds werkt, natuurlijk kunnen we daar geen foto's op bewerken, dat doen we op de pc van de aldi die in november 3 jaar wordt! Op die 1e pc hebben we nog NOOIT stukken gehad,behalve de boxen en die hebben we binnen garantie nog gratis nieuw gekregen! De 3 j oude is vorig jaar hersteld geweest; nieuw moederbord; men is die aan huis komen herstellen onder garantie en dus geen cent moeten betalen.Dochter heeft in de winter ook nog laptop in de aldi gekocht dus hier niets dan tevreden klanten!
                        Groetjes,Anita
                        Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                        tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

Comment

Mijn aldi pc'tje is ondertussen bijna 5 jaar oud. Heb er ondertussen wel 2Gb Ram ingestoken ...en dit ding loopt nog steeds als een klok..ook voor fotobewerking.
                          Kopen zou ik zeggen...alleen er voor zorgen dat je minimaal 2Gb geheugen hebt...zeker met Vista.

Grt,
                          JanMetDePet
                          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                            Als ge geen vragen hebt nadien over uw pc als ge hem gekocht hebt kan je hem kopen tussen de koeken en het vlees . bij mij komt da allesinds nie binnen. Straks verkopen ze er wagens ook
                            Dat is dikke zever. na 2 en een half jaar hebben ze de aldi pc van een vriend van mij komen ophalen. Herstelt en binnen een week teruggezonden( nieuwe voeding geplaatst) in garantie.
                            Groetjes Steco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
                              Dat is dikke zever. na 2 en een half jaar hebben ze de aldi pc van een vriend van mij komen ophalen. Herstelt en binnen een week teruggezonden( nieuwe voeding geplaatst) in garantie.
                              Ik denk dat je blazor verkeerd begrijpt. Hij bedoelt dat als je achteraf vragen hebt over je softwareconfig of uitbreidingsmogelijkheden je niet aan de caissière zal moeten vragen of je geheugen dan nog wel in dual channel zal draaien...
                              Een week om een nieuwe voeding te plaatsen vind ik anders ook wel geen service hoor. Ik denk dat elke zichzelf wat respecterende PC-boer dat meestal de dag zelf nog kan vervangen.

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                              Ik had inderdaad de gegevens vergeten bij te plaatsen
                              Mijn Packard Bell is nu bijna 3 jaar, maar ik heb tot nu toe altijd problemen gehad en deze heb ik dan nog bij een computerwinkel gekocht......het eerste wat stuk ging was de DVD brander.

Hij kan nu gewoon mijn foto's niet aan en crashed elk moment. Maar ja, er staan dan ook wel zware programma's op zoals CS2, elements en Photomatix.
                              Computers crashen niet elk moment omdat ze zware programma's moeten trekken. Ze vertragen enkel. Kijk eens in eventviewer waarom je PC crasht, want PC's crashen echt niet zomaar.

Start ==> Run ==> eventvwr.msc

Volgens mij kan je met een upgrade van 30 EUR naar 1 Gb RAM nog wel een tijdje door.

Comment

Working...
                              X