Re: laptop gezocht enkel voor muziek
Bedankt om te antwoorden. Maar de originele vergelijking is met een verouderd model dat op punt staat vervangen te worden. De nieuwe modellen hebben optioneel een ingebouwde camera en al die snufjes waar je bij Mac niet te kiezen hebt. Voor iedereen zal de een of de ander wel een voordeel meer hebben dat in zijn/haar kraam past. 't Is zo nutteloos om daar nog langer op in te gaan allemaal. Er zal altijd wel iemand zich verontwaardigd voelen omdat een ander een argument meer in de ring gooit, of dat terecht is of niet.
Ik ben supercontent van mijn Dell, mijn volgende wordt een Dell, en ik typ dit vanop m'n vriendin haar iBook, waar ze ook altijd van content is geweest.
Moest de vergelijking zijn tussen Apple en Packard Bell, tot daar toe. Dan is de keuze gemakkelijk.
Dave
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik
Bekijk bericht
Ik ben supercontent van mijn Dell, mijn volgende wordt een Dell, en ik typ dit vanop m'n vriendin haar iBook, waar ze ook altijd van content is geweest.
Moest de vergelijking zijn tussen Apple en Packard Bell, tot daar toe. Dan is de keuze gemakkelijk.
Dave
Comment