Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En in zuid Westvlaanderen waar ik vandaan kom : " leggen ze de lucht aan " maw steken ze het licht aan.
Groetjes,
Pol.
Of van waar ik oorspronkelijk kom, steken ze de lucht aan en doen ze die ook dood, doen ze de savatten aan, eten ze chicons en valt alles in de grond (sorry als het niet honderd procent juist geschreven is, maar ben dan ook al 8 jaar uit Zwevegem weg)
Of van waar ik oorspronkelijk kom, steken ze de lucht aan en doen ze die ook dood, doen ze de savatten aan, eten ze chicons en valt alles in de grond (sorry als het niet honderd procent juist geschreven is, maar ben dan ook al 8 jaar uit Zwevegem weg)
sorry was de vertaling vergeten: doen ze dus het licht aan en uit, doen ze hun pantoffels aan, eten ze witloof en valt alles op de grond.
Alé, en ik kom'oak van doar
Oltid in de koutr (kouterstroate) gewooind
ik ben oltid noar de koutr noer skole geweest. En 'k weunde in de kanoalstrate (kanaalstraat).
e.. 'k i die skole nog wetn bouwn. Woar e den tit no toe ?
De kanoalstroate, e 'k zoe verdroaid ni weetn woar dat dat es. 'K peize toh doat langs de voart moe zin.
Joa, 'k ben d'r ook ol weg van in drientchevntig.
e.. 'k i die skole nog wetn bouwn. Woar e den tit no toe ?
De kanoalstroate, e 'k zoe verdroaid ni weetn woar dat dat es. 'K peize toh doat langs de voart moe zin.
Joa, 'k ben d'r ook ol weg van in drientchevntig.
Groetjes,
Pol.
ja, van ik woast er ton nog gin sparke. Moar de kanoalstroate ligt an 'n elentric. Nuj kommek olene nog in Zwevegem om noar mijn femelie te goan. Amai zeg, das moeilijk als je dat niet meer gewoon bent om te spreken.
Ja,
me je savatten an, de lucht dood doen beyst daj chogons ant eten ziet,
tis nie moeilijk dat oal in de grond voolt.
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment