Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Split salary kan je alleen van genieten als je effectief expat bent, dus in 't buitenland woont en hier alles opgeeft - en je partner van 't zelfde. Je moet het maar willen doen. Ik heb er destijds vriendelijk voor bedankt en mijn ontslag voor gekregen . Diegene die het gedaan hebben zijn er niet bepaald rijk van geworden - wél gescheiden.
    Ook voor een Belgisch bedrijf met zetel in het buitenland? Zal straks eens aan mijn eega vragen, die heeft jaren op de personeelsdienst, euh human-resource van zulk bedrijf gewerkt.

Oh, en om een scheiding te vermijden, één remedie, niet trouwen.

Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Zijn tenminste vrouwen met "b***en" aan hun lijf.
      Heet dat dan niet travestieten?
      Of bedoel je misschien "billen"?

Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Pas op, ik verdedig ze dan ook niet he, probeerde enkel voor wat tegenwind te zorgen.

In juni krijg je de kans om het te veranderen.
        Welke kans?

Als de wijn al nieuw zou zijn, dan zit ie toch weer in dezelfde oude zakken.

Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Heet dat dan niet travestieten?
          Of bedoel je misschien "billen"?

Mvg.
          Robert
          Neen, neen
          Echte vrouwen, in hun hart en nieren, hun lijf en leden.
          Vrouwen met karakter en veel vermogen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Centrum-rechts

Afgezien van hun overtuiging en kleur zou ik heel graag
            stemmen op:
            - Agnes Kant
            - Femke Halsema
            - Sarah Wagenknecht.

Waarom? Zijn tenminste vrouwen met "b***en" aan hun lijf.
            Ken ze wel niet goed maar kunnen we ze niet over de grens sleuren want dat missen we hier in den BE wel een beetje niet?
            De meeste vrouwelijke kandidaten zijn er zonder B***en die "met" zitten vmbm dan nog in de verkeerde zetels
            EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
            debruri.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
              Ken ze wel niet goed maar kunnen we ze niet over de grens sleuren want dat missen we hier in den BE wel een beetje niet?
              De meeste vrouwelijke kandidaten zijn er zonder B***en die "met" zitten vmbm in de dan nog verkeerde zetels
              Ik ken ze wel goed via TV dan wel hoor.
              Of via een debat (ook TV).
              Of via de Kamer (Ned).

Sarah W. is een voormalige Oost-Duitse.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Welke kans?

Als de wijn al nieuw zou zijn, dan zit ie toch weer in dezelfde oude zakken.

Mvg.
                Robert
                Ja maar...

"de beste soep maak je in een oude casserole"
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

gggggggggggggg
                  Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 20:38. Reden: bbbbbbbbbbbbbbb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Ja maar...

"de beste soep maak je in een oude casserole"
                    Yep, en leren fietsen doe je op een oude fiets. Maar dit terzijde.

Het enige waar ze op uit zijn, is ook eens dicht bij de strooppot te zitten. Kunnen ze zonder uitzondering ook eens graaien met volle hand.

Mvg.
                    Robert
                    Mvg.
                    Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                      Split salary kan je alleen van genieten als je effectief expat bent, dus in 't buitenland woont en hier alles opgeeft - en je partner van 't zelfde. Je moet het maar willen doen. Ik heb er destijds vriendelijk voor bedankt en mijn ontslag voor gekregen . Diegene die het gedaan hebben zijn er niet bepaald rijk van geworden - wél gescheiden.
                      Ook voor een Belgisch bedrijf met zetel in het buitenland? Zal straks eens aan mijn eega vragen, die heeft jaren op de personeelsdienst, euh human-resource van zulk bedrijf gewerkt.

Oh, en om een scheiding te vermijden, één remedie, niet trouwen.

Mvg.
                      Robert
                      Eega juist thuis en dadelijk gevraagd.

Een expat is iemand die voor zijn bedrijf naar het buitenland wordt gestuurd om enkel daar te werken, correct me if I'm wrong.

Wat zeker is dat om voor een salary-split in aanmerking te komen, moet je enkel ook ingeschreven zijn op die post in het buitenland. Er staat zelfs geen minimum aanwezigheid omschreven. Bedrijfsvoorheffing volgens de regels die gelden voor dat land op het stuk dat je daar verdient. Sociale zekerheid betaal je hier in België op je volledig bruto loon, de 2 posten samen, met wel een speciale sleutel van berekening voor het buitenlandse deel.
                      Vergelijken we twee jobs in half-time in hetzelfde land met een job met salary-split van 50-50 in België en ander land. In België worden op het belastingsbiljet je twee inkomens samengevoegd en door de lagere bedrijfsvoorheffing op de twee half-time lonen zal je meer moeten bij betalen. Dit gebeurt niet bij 2 halftime lonen in 2 verschillende landen. Of waarom zou dat zoveel succes hebben bij die mensen die daarvoor in aanmerking komen?

Is ook volledig legaal, maar volgens mij ook een vorm van belasting "ontwijking." Niet erger dan in Monaco of Knokke gaan wonen.

Mvg.
                      Robert
                      Mvg.
                      Robert

Comment

Lijst inkomens vlaamse politici in " de Standaard".
                        Een stuk hoger dan in Nederland.
                        Het kan er nog door volgens mij voor het werk dat ze zouden moeten doen.
                        Waar ik wel van schrik is dat ze met 276 zijn
                        In andere landen doen ze méér werk met minder.
                        En dan zijn de waalse en brusselse politici er nog niet bij...

't Moet plezant zijn om uw eigen pree te mogen bepalen hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                          Lijst inkomens vlaamse politici in " de Standaard".
                          Een stuk hoger dan in Nederland.
                          Het kan er nog door volgens mij voor het werk dat ze zouden moeten doen.
                          Waar ik wel van schrik is dat ze met 276 zijn
                          In andere landen doen ze méér werk met minder.
                          En dan zijn de waalse en brusselse politici er nog niet bij...

't Moet plezant zijn om uw eigen pree te mogen bepalen hé.
                          ...dat ze zouden moeten doen.
                          Direct met de helft verminderen, dat zouden ze moeten doen.
                          En dan zijn er nog dik 30.000 gemeente-mandatarissen.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

...dat ze zouden moeten doen.
                            Direct met de helft verminderen, dat zouden ze moeten doen.
                            En dan zijn er nog dik 30.000 gemeente-mandatarissen.
                            Juist, die gemeente-mandatarissen (en nog beter de provinciale deputees) zijn diegene die minder in de kijker lopen.
                            Weddes om U tegen te zeggen; bvb Schepen in Gent: 7000 euro netto.., en daar staat niets van in de krant.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Mijn ergernis: dat je van sommigen niet eens een ontvangstbevestiging of een bedankje krijgt na een spontane pm met hulp of advies.
                              Waar is de beleefdheid naar toe?
                              Dat is niet zo motiverend om in de toekomst anderen te helpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                                Mijn ergernis: dat je van sommigen niet eens een ontvangstbevestiging of een bedankje krijgt na een spontane pm met hulp of advies.
                                Waar is de beleefdheid naar toe?
                                Dat is niet zo motiverend om in de toekomst anderen te helpen.
                                I hear you. Ik beantwoord zelfs geen mails van onbekenden meer, ik was het kotsbeu.

Comment

Working...
                                X