Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Ik ga ook dadelijk "wat" op mijn fiets zitten als dat toch zoveel opbrengt. Dan blijf ik hier wel wonen, betaal ik braafjes mijn belastingen en ga ik dadelijk bij de lokale fotoboer mijn dromen bestellen.

Volgens mij ontduik je, (in de letterlijke betekenis) geen belastingen door in Monaco te gaan wonen. Je kan hier in België ook in Knokke gaan wonen (ik veronderstel dat jij daar niet woont), ontsnap je aan de gemeentebelasting die jij nu wel betaalt.

Mvg.
    Robert
    Ja Robert, maar je onttrekt wel direkte belastingen aan de Belgische staat, maw aan ons allemaal.
    Ik ben er echter ook van overtuigd dat, wat je in Knokke aan gemeentebelastigen ontloopt, je ruimschoots zal verliezen aan het showgehalte dat je, zonder je het misschien wilt, daar moet voeren. Leven in Knokke zal een gans pak duurder zijn dan in het achterland.
    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ook dit nog, als een politieker vindt dat hij te veel moet werken voor zijn loon in verhouding met de werktijd, er zijn nog vacatures open in de bouw.
      En omgekeerd: als een bouwvakker vindt dat hij te veel moet werken voor zijn loon dan kan-ie nog altijd in de politiek gaan... .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door misti Bekijk bericht
        En omgekeerd: als een bouwvakker vindt dat hij te veel moet werken voor zijn loon dan kan-ie nog altijd in de politiek gaan... .
        Of "medewerker" in een bank in moeilijkheden
        Die geven zichzelf opslag en o wee als je hen daarover durft aan te spreken
        want dat is populistisch.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Doe ik ook.
          - Een parlementair die in het halfrond zijn krant zit te lezen (regelmatig te zien in "Villa politica" op één), is dat ook werken?
          - Zijn reis van en naar het parlement. Ook werken? Zo ja, dan zijn de meeste reizigers op de trein 's morgens en 's avonds allemaal aan het werk, minibusjes vol bouwvakkers op weg naar werven die soms ver weg liggen idem dito.
          - Dienstbetoon met vooral in het achterhoofd van stemmen te ronselen, ook werken?
          - Etc.

Mvg.
          Robert
          Maar het erge van al is nog dat diezelfde politiekers als antwoord op dit loyale inkomen formuleren dat het de bevolking zelf is die hen heeft gekozen.
          Wie heeft voor dit stel ongeregelden nog repect. Ben eens benieuwd wat er zal gebeuren op 7 juni. Het vreemde is dat velen die de huidige heren becritiseren ze toch nog verder van een stem blijven voorzien.

Groetjes,
          Pol.

Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
            Ja Robert, maar je onttrekt wel direkte belastingen aan de Belgische staat, maw aan ons allemaal.
            Ik ben er echter ook van overtuigd dat, wat je in Knokke aan gemeentebelastigen ontloopt, je ruimschoots zal verliezen aan het showgehalte dat je, zonder je het misschien wilt, daar moet voeren. Leven in Knokke zal een gans pak duurder zijn dan in het achterland.
            Groetjes,
            Pol.
            Klopt natuurlijk wat je schrijft, maar iemand die hier niet woont betaalt hier geen belasting. En wat gezegd gezegd van al die managers die werken voor internationale bedrijven en een salary-split hebben? Met welk doel is dit denk je?

Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Maar het erge van al is nog dat diezelfde politiekers als antwoord op dit loyale inkomen formuleren dat het de bevolking zelf is die hen heeft gekozen.
              Wie heeft voor dit stel ongeregelden nog repect. Ben eens benieuwd wat er zal gebeuren op 7 juni. Het vreemde is dat velen die de huidige heren becritiseren ze toch nog verder van een stem blijven voorzien.

Groetjes,
              Pol.

Groetjes,
              Pol.
              Wat er gaat gebeuren is "RnR"
              Ruk naar Rechts....
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Klopt natuurlijk wat je schrijft, maar iemand die hier niet woont betaalt hier geen belasting. En wat gezegd gezegd van al die managers die werken voor internationale bedrijven en een salary-split hebben? Met welk doel is dit denk je?

Mvg.
                Robert

Versta ik Robert, maar met een salary-split bij internationale bedrijven zal je sociale zekerheid ook een flinke deuk krijgen. Of je moet het voordeel opzij zetten voor slechtere of andere (latere) tijden, wat meestal vergeten wordt.

Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Ruk naar Rechts....

Laat ons hopen dat men de les nu toch eens geleerd heeft

Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Immokantoren die bellen als je je huis te koop zet...en vooral blijven aandringen als je zegt dat je niet geïnteresseerd bent en uit de hand wenst te verkopen.

Als er mij nu nog ene durft wakker te bellen om 8.30u dan eet ik hem op.
                    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus
                      Ruk naar Rechts....
                      Laat ons hopen dat men de les nu toch eens geleerd heeft
                      t'Is te zien "welke" Rechtse kant natuurlijk
                      EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                      debruri.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
                        De traditionele zullen terugvallen op hun trouwe en onwrikbare aanhang.
                        (rood, blauw, groen en "geel" )
                        Die mogen blij zijn als ze stabiel blijven.

Voor de rest verwacht ik winst.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Doe ik ook.
                          - Een parlementair die in het halfrond zijn krant zit te lezen (regelmatig te zien in "Villa politica" op één), is dat ook werken?
                          - Zijn reis van en naar het parlement. Ook werken? Zo ja, dan zijn de meeste reizigers op de trein 's morgens en 's avonds allemaal aan het werk, minibusjes vol bouwvakkers op weg naar werven die soms ver weg liggen idem dito.
                          - Dienstbetoon met vooral in het achterhoofd van stemmen te ronselen, ook werken?
                          - Etc.

Mvg.
                          Robert
                          Pas op, ik verdedig ze dan ook niet he, probeerde enkel voor wat tegenwind te zorgen.

In juni krijg je de kans om het te veranderen.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Split salary kan je alleen van genieten als je effectief expat bent, dus in 't buitenland woont en hier alles opgeeft - en je partner van 't zelfde. Je moet het maar willen doen. Ik heb er destijds vriendelijk voor bedankt en mijn ontslag voor gekregen . Diegene die het gedaan hebben zijn er niet bepaald rijk van geworden - wél gescheiden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
                              Inderdaad, er is rechts en RECHTS.

Groetjes,
                              Pol.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Inderdaad, er is rechts en RECHTS.

Groetjes,
                                Pol.
                                Centrum-rechts

Afgezien van hun overtuiging en kleur zou ik heel graag
                                stemmen op:
                                - Agnes Kant
                                - Femke Halsema
                                - Sarah Wagenknecht.

Waarom? Zijn tenminste vrouwen met "b***en" aan hun lijf.
                                Last edited by theokus; 14 mei 2009, 16:32.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X