Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn uw ergernissen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat zijn uw ergernissen ?

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Je vergeet dat verantwoordelijkheid ook dient betaald te worden.
    Verantwoordelijkheid ? Die ontlopen ze toch gewoon als het misloopt ? Want dan nemen ze simpelweg ontslag en mag een andere pipo het oplossen.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Oh, maar als Tom Boonen 100 keer zo veel verdient met wat op zijn velo zitten en er daar bovenop een domicilie in Monaco op nahield om belastingen te ontduiken dan mag dan niets over gezegd worden hé, ha neen, want hij is een held .
      Zijn flamboyante levensstijl zal hij daar wel geleerd hebben. En de belastingen dat hij hiermee aan België "ontnomen heeft" zal ie daar wel ruimschoots verpatst hebben zeker. Maar ondertussen zijn wij er althans niet beter van geworden.

Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Je vergeet dat verantwoordelijkheid ook dient betaald te worden.
        Het ging dan ook over werken en werkduur.

Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
          Verantwoordelijkheid ? Die ontlopen ze toch gewoon als het misloopt ? Want dan nemen ze simpelweg ontslag en mag een andere pipo het oplossen.
          Ja dat is blijkbaar hun verantwoordelijkheid eh.

Ik vind het maar terecht dat een luchtverkeersleider bv. veel verdiend. Heb daar nog docu's over gezien en zou hun werk eerlijkgezegd niet willen doen.

Wat de politici betreft, dat is hun verantwoordelijkheid he of denk je dat ze graag aftreden?
          Toen Leterme nog aan de macht was hebben ze eens 2 foto's vergeleken, eentje van voor zijn mandaat en eentje van erna.
          Als je ziet hoe ferm die mens verouderd was na een paar maanden regeren..

Ben helemaal niet jaloers op hun werk hoor, is trouwens een hoofdzonde hoor..
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Het ging dan ook over werken en werkduur.

Mvg.
            Robert
            Ja maar dan heb je geen eerlijke vergelijking he! Je moet het totaalplaatje nemen om te kunnen vergelijken.

/devil's advocate
            Om het cru te stellen en ik wil hier niemand kwetsen ofzo.

Maar een bouwvakker start bv om 7u en om 18u legt hij zijn schop neer, maar dan is 't ook gedaan voor die mens he. Hij hoeft niet meer naar een of andere vergadering, dient niet meer bereikbaar te zijn en moet zich van de rest niks aantrekken.
            Als z'n net gemetselde muur omvalt wegens slecht metselwerk (ik zeg maar iets) dan krijgt hij hooguit een uitbrander.

Allez, bij wijze van voorbeeldje he, ben het verre van ook niet altijd eens met de politici en het gaat er inderdaad veelal Kafkaiaans aan toe

Heb trouwens niks tegen bouwvakkers, maar men moet alles in zijn context zien.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Je luistert teveel naar Tomas...

Comment

Maar een bouwvakker start bv om 7u en om 18u legt hij zijn schop neer, maar dan is 't ook gedaan voor die mens he. Hij hoeft niet meer naar een of andere vergadering, dient niet meer bereikbaar te zijn en moet zich van de rest niks aantrekken.
                Als z'n net gemetselde muur omvalt wegens slecht metselwerk (ik zeg maar iets) dan krijgt hij hooguit een uitbrander.

Allez, bij wijze van voorbeeldje he, ben het verre van ook niet altijd eens met de politici en het gaat er inderdaad veelal Kafkaiaans aan toe

Heb trouwens niks tegen bouwvakkers, maar men moet alles in zijn context zien.
                Dat zijn dus 11hr/dag en dit maal 5 werkdagen, maakt 55hr per week. Ook niet bepaald weinig.

Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert

Comment

Ja dat is blijkbaar hun verantwoordelijkheid eh.

Ik vind het maar terecht dat een luchtverkeersleider bv. veel verdiend. Heb daar nog docu's over gezien en zou hun werk eerlijkgezegd niet willen doen.

Wat de politici betreft, dat is hun verantwoordelijkheid he of denk je dat ze graag aftreden?
                  Toen Leterme nog aan de macht was hebben ze eens 2 foto's vergeleken, eentje van voor zijn mandaat en eentje van erna.
                  Als je ziet hoe ferm die mens verouderd was na een paar maanden regeren..

En wist je daarbij dat een verkeerslei(ij)der dan nog zelf burgelijk aansprakelijk is als er iets misgaat. En volgens een vriend verkeersleider kan je jezelf voor dergelijk risico ook nog niet laten verzekeren.

Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Weet je waar ik me écht het meest aan erger hier op BD? Mensen zonder een greintje gevoel voor humor die voor de geringste plaagstoot op hun paard zitten .
                    Ze zullen hun regels hebben zeker
                    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                      en zeggen dat wij vroeger voor ons eigen pensioen hebben betaald, maar ergens in de jaren 50 of 60 hebben ze het geld geleend , zodat de jongere generatie nu voor onze(lage) pensioenen moet opdraaien
                      Sorry, maar dit is niet juist. Ons pensioenstelsel is van bij den beginne al gesteund op solidariteit. Wie nu werkt, betaalt voor diegenen die nu van een pensioen genieten. Vergeet niet dat vele jaren geleden sommigen een pensioen hebben gekregen zonder er maar ooit iets te hebben voor bijgedragen. De vrouwen en de zelfsgtandigen waren veel later aan de beurt. Enige vorm van discriminatie dus. Maar zoals velen hier natuurlijk zullen denken : " zijn de zelfstandigen van nature zwartwerkers " . Dat zit er natuurlijk nog altijd ingebakken.

Groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oh, maar als Tom Boonen 100 keer zo veel verdient met wat op zijn velo zitten en er daar bovenop een domicilie in Monaco op nahield om belastingen te ontduiken dan mag dan niets over gezegd worden hé, ha neen, want hij is een held .
                        Ik ga ook dadelijk "wat" op mijn fiets zitten als dat toch zoveel opbrengt. Dan blijf ik hier wel wonen, betaal ik braafjes mijn belastingen en ga ik dadelijk bij de lokale fotoboer mijn dromen bestellen.

Volgens mij ontduik je, (in de letterlijke betekenis) geen belastingen door in Monaco te gaan wonen. Je kan hier in België ook in Knokke gaan wonen (ik veronderstel dat jij daar niet woont), ontsnap je aan de gemeentebelasting die jij nu wel betaalt.

Mvg.
                        Robert
                        Mvg.
                        Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Dat een mens met een klein inkomen dat van een ander moet betalen dat 100 keer meer verdient. En als die dan vindt dat hij niet genoeg heeft, dan pakt hij u nog een beetje meer af.
                          Wist je dat die politiekers een eigen pensioenkas hebben waar de miljarden (euros of andere) van uitpuilen. Van toekomst verzekeren gesproken.

Groetjes,
                          Pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                            Sorry, maar dit is niet juist. Ons pensioenstelsel is van bij den beginne al gesteund op solidariteit. Wie nu werkt, betaalt voor diegenen die nu van een pensioen genieten. Vergeet niet dat vele jaren geleden sommigen een pensioen hebben gekregen zonder er maar ooit iets te hebben voor bijgedragen. De vrouwen en de zelfsgtandigen waren veel later aan de beurt. Enige vorm van discriminatie dus. Maar zoals velen hier natuurlijk zullen denken : " zijn de zelfstandigen van nature zwartwerkers " . Dat zit er natuurlijk nog altijd ingebakken.

Groetjes,
                            Pol.
                            Hier ben jij dus wel mis Pol. Wat Toerist stelt is gewoon correct. Repartitiesysteem werd ingevoerd in 1953.

Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Hier ben jij dus wel mis Pol. Wat Toerist stelt is gewoon correct. Repartitiesysteem werd ingevoerd in 1953.

Mvg.
                              Robert
                              Ik ga dit niet betwisten, maar in de jaren 60 hebben ze mij dat dan verkeerd wijsgemaakt in de lessen economie. Weeral bijgeleerd dus.

Groetjes,
                              Pol.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

maar men moet alles in zijn context zien.
                                Doe ik ook.
                                - Een parlementair die in het halfrond zijn krant zit te lezen (regelmatig te zien in "Villa politica" op één), is dat ook werken?
                                - Zijn reis van en naar het parlement. Ook werken? Zo ja, dan zijn de meeste reizigers op de trein 's morgens en 's avonds allemaal aan het werk, minibusjes vol bouwvakkers op weg naar werven die soms ver weg liggen idem dito.
                                - Dienstbetoon met vooral in het achterhoofd van stemmen te ronselen, ook werken?
                                - Etc.

Mvg.
                                Robert
                                Mvg.
                                Robert

Comment

Working...
                                X