Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proces-verbaal aanvechtbaar ????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Proces-verbaal aanvechtbaar ????

Oorspronkelijk geplaatst door herzelen Bekijk bericht
    ik heb een proces verbaal gehad, voor parkeren, op een parking e9d parking voor
    autobussen, maar er zijn twee fouten, het uur en kleur van auto,
    staat grijs, en is blouw, het uur is normaal 12 uur en er sta 14 uur op, is daar iets tegen te doen, of mogen die fouten maken,
    Contact opnemen met je advocaat. rechtsbijstand. hij zal je een correct antwoord kunnen geven. Anders www.wegcode.be
    Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

staat grijs, en is blouw, het uur is normaal 12 uur en er sta 14 uur op, is daar iets tegen te doen, of mogen die fouten maken,
      In theorie kan je dit aanvechten maar vergeet niet dat mocht je geen gelijk krijgen en het komt voor, dan ben je misschien een veelvoud kwijt.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Voor mij is zoiets heel simpel: zijn er aantoonbare fouten gemaakt en sta je recht in je schoenen: aanvechten en niet betalen.
        In alle andere gevallen: niet jammeren en betalen

Grtz,
        Kurt

Comment

en welk nummerbord/kentekenplaat.?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Enkele jaren geleden kreeg ik een PV toen ik een tiental minuten voor de garage van mijn praktijk stond. Voor een goed begrip, de garage paalt onmiddellijk aan de stoep. Aangezien de stoep er zeer breed is was er nog voldoende ruimte om voetgangers te laten passeren. Op het PV was de naam van de straat echter foutief. Het moet waarschijnlijk een nieuwe agent geweest zijn aangezien hij de straatnaam had verwisseld met een parallel lopende straat. Ik ben toen naar het politiebureau gegaan en naar de bewuste agent gevraagd. Hem op de feiten wijzend dat ik op het vermelde uur niet in die straat aanwezig was geweest, maar wel in een andere straat, rukte hij het PV uit mijn handen en veranderde hij de straatnaam. Ik heb hem erop gewezen dat hij van geluk mag spreken dat ik zoiets tolereer. En hij antwoordde mij dat ik er met te betalen vanaf zou zijn.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              1km is wel beetje eeeel ver e, zal het niet een beetje minder zijn denk je?
              ik vind het ook smerig zun wat ze je gelapt hebben, ma der is niets aan te doen e.
              met dit te lezen gaan er toch een paar mensen meer opletten nu ook hoop ik dus da geld zal de overheid allesins al minder krijgen en dat moet jou deugd zijn

zo kwam ik volgende tegen in brugge:
              in heel het centrum MOET je een parkeerkaart gebruiken maar dat staad vermeld BUITEN de stad !!! (en links en rechts in stad is dat herhaald) maar ik had ook een boete aan men been op een plaats waar geen enkel teken in de straat stond (zijstraat aan de theaterplaats voor mensen die de weg daar kennen)

betalen ga je, i know it sucks, tis slikken of stikken
              een verkeersbord blijft gelden tot een ander verkeersbord het tegendeel zegt OF tot een zijweg de weg bereikt, dan is men verplicht na die weg terug het bord te zetten.
              Mijn Blog
              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                een verkeersbord blijft gelden tot een ander verkeersbord het tegendeel zegt OF tot een zijweg de weg bereikt, dan is men verplicht na die weg terug het bord te zetten.
                Er zijn wel uitzonderingen. Vb (vlug uit de pols) borden die het begin van een parkeerzone, snelheidszone, begin snelweg.... aangeven.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                  Wat ik bedoel is dat een zone van 1Km parkeerruimte voor lichte vracht een beetje teveel van het goede is niet?
                  Maar dat bepaal jij niet he dat doen andere voor u wel dus het is en blijft verboden er moet aan het beging van de straat of hoek en bord staan en op het einde ook al is dat 10 km maakt niet uit als je bv nu een blauwe zone binnen rijd moet men zelfs niet dat in alle straten weer geven men gaat er van uit dat je het leest en de regels volgd
                  Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Working...
                  X