Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proces-verbaal aanvechtbaar ????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Proces-verbaal aanvechtbaar ????

Normaal is het zo dat je die strook niet kan bereiken zonder zo een plaat tegen te komen kan je wel de strook bereiken zonder zo een plaat tegen te komen en zonder achteruit te rijden dan foto's maken en aanvechten.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
      Normaal is het zo dat je die strook niet kan bereiken zonder zo een plaat tegen te komen kan je wel de strook bereiken zonder zo een plaat tegen te komen en zonder achteruit te rijden dan foto's maken en aanvechten.
      klopt!
      1 bord is voldoende al is het een strook van 60km of langer.

op de snelwegen staat toch ook niet om de 20 meter dat je maar 120 mag. Op de gewestwegen wordt na elke kruispunt alle regels die van toepassing zijn en niet standaard zijn herhaal. Aan het begin van een strook wordt alles wat mag en niet mag duidelijk gemaakt en dat blijft gewoon gelden.

'Vergeten', 'niet meer aan gedacht' of iets dergelijks maakt geen indruk.
      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Als je nu een strook hebt van 1 km lang hebt waar iets van toepassing is en er komt elke 200m een straat op uit dan word iedere keer herhaald wat van toepassing is.
        Op de snelweg staan geen platen dat je 120km mag (je moet dat weten) maar als je bv een stuk hebt waar 100km mag gereden worden zal als het daar nog van toepassing is aan de volgende oprit ook staan dat je maar 100km mag totdat je een plaat tegenkomt dat je harder mag (100km plaat met streep door) of totdat je aan de volgende oprit komt en daar geen plaat staat dat je maar 100km mag.
        Je mag vanaf daar dan terug 120 km rijden.
        In NL is het nog beter voorzien, als je 120km mag rijden staat er niets maar als je 100km mag staat dat links en rechts aan gegeven met een plaat en op elk 100m paaltje staat in het klein ook nog eens hoe snel je daar mag.
        Last edited by Sus; 9 december 2010, 17:30.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          wij parkeerde in Brugge gratis in de Parking van het Hotel.
          das pas service.
          Dat was waarschijnlijk voor meer dan 2.50 Euro
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Da's op de binnensingel,je komt daar geen straat tegen aan deze zijde van de singel.
            Tussen Grote steenweg en Posthofbrug.
            Als je op het linker rijvak zit en er is rechts een camion kan je dat onmogelijk zien.Als je dan parkeert, ong. halverwege ... dan had je pech hé
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              Dat soort parkeerstrook hebben we hier ook op de rand van stad.
              De bedoeling ervan is de stad te ontlasten van hinderlijke kamions, cammionetten ... om de stad leefbaar te houden.
              Je hebt gewoon pech dat je het niet gezien hebt of wist, dus betalen ga je.
              Zelf ga ik altijd goed gaan kijken of ik ergens mag parkeren of niet want heeft me ook al geld genoeg gekost om er een mooi nieuw camera mee te kopen.
              Thats life, face it with a smile
              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              En hoever ga jij vóór en achter de wagen kijken,deze baan is meer dan 1km lang met in het begin en op het einde een verkeersteken.
              Maximaal 500m natuurlijk, afhankelijk of je voorbij het midden bent of niet ga je vooruit of achteruit.
              Maar hoe weet je waar het midden is natuurlijk?

Alvast bedankt voor uw financiële bijdrage
              "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                Maximaal 500m natuurlijk, afhankelijk of je voorbij het midden bent of niet ga je vooruit of achteruit.
                Maar hoe weet je waar het midden is natuurlijk?

Alvast bedankt voor uw financiële bijdrage
                Da's al lang terug gepikt.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                  Och da's een oud draadje,'k kan mss melden dat ik niets ondernomen heb maar dat 1 jaar later de verkeerstekens zijn weggehaald.
                  De burgemeester zijn vrouw zal er ook eens gestaan hebben zeker.

Comment

Had je niets betaald, dan was het al lang verjaard.
                    Last edited by VerSeg; 9 december 2010, 21:53.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Op zondag29 mei bracht ik een bezoekje aan de rommelmarkt in lier,
                      zou geparkeerd hebben op een strook voorzien van het bord E9d parkeren enkel toegestaan autobussen,er zat wel een briefje met het uur er op, 12 uur, nu heb ik het proces verbaal thuis gekregen, en het uur is hier 3 uur, en de wagen grijs ,en de kleur van de auto is donker blouw , zou ik dit betalen (50 euro), is dit geldig met deze fouten,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herzelen Bekijk bericht
                        is dit geldig met deze fouten,
                        Misschien kan je beter registeren op een verkeersforum om deze vraag te stellen

Ik zou het aanvechten, zeker als je om 3 uur niet meer op die plaats stond.
                        bye, Maurice
                        Nikon D7500

Comment

Als je weet dat je daar gestaan hebt, geef dan je fout toe, leer er uit en betaal je 50 euro. Het zal je een pak minder kopzorgen opleveren dan zo'n prul te moeten aanvechten... Tenzij je natuurlijk niks anders te doen hebt en houdt van trek-, sleur- en papierwerk... Veel succes in dat geval

Mvg,
                          Frederic

Comment

ik heb twee keer een PV aangevochten, en twee keer is het PV geseponeerd.
                            zonder administratieve rompslomp.
                            nu moet ik wel zeggen dat ik in beide gevallen recht in mn schoenen stond, en dat de politie een fout had gemaakt.

Comment

ik heb een proces verbaal gehad, voor parkeren, op een parking e9d parking voor
                              autobussen, maar er zijn twee fouten, het uur en kleur van auto,
                              staat grijs, en is blouw, het uur is normaal 12 uur en er sta 14 uur op, is daar iets tegen te doen, of mogen die fouten maken,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herzelen Bekijk bericht
                                is daar iets tegen te doen, of mogen die fouten maken,
                                Zelfde antwoord van daarstraks... even naar boven scrollen
                                bye, Maurice
                                Nikon D7500

Comment

Working...
                                X