Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lcd-plasma TV zouden jullie kopen? (budget max 2500 euro)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: welke lcd-plasma TV zouden jullie kopen? (budget max 2500 euro)

Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
    Het scherm geeft wel veel warmte af.
    mijn sony lcd geeft niets van warmte af. misschien is dat enkel bij plasma's zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
      Daarom vind ik het zonde van sommige mensen dat ze in in dit (duur) stadium een full HD kopen.
      100% gelijk, 80 tot 90% van de bevolking gebruikt zo'n tv niet waarvoor het dient. Maar dat is met fototoestellen ook zo, ze willen allemaal super veel megapixels maar wat zijn ze ermee...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht
        100% gelijk, 80 tot 90% van de bevolking gebruikt zo'n tv niet waarvoor het dient. Maar dat is met fototoestellen ook zo, ze willen allemaal super veel megapixels maar wat zijn ze ermee...
        en dat zal niet snel veranderen...
        5DmkIII en wat glas

Comment

Net vernomen via mail...

Heb net geprofiteerd van een wel erg interessante aanbieding bij Fnac. (Contact ledenmag. Van September, staat nog niet on-line)

Momenteel kan je als lid de Panasonic th42pv70 (scherm) & dvd speler D- EGB aanschaffen voor 1349€. (269€ voordeel)

http://www.panasonic.be/servlet/PB/m..._l6/index.html (plasma)

http://www.panasonic.be/servlet/PB/m..._l6/index.html (DVD met HDMI uitgang)
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

Comment

Ik heb zelf een hitachi P42T01 plasma.
            Zeer goed bevonden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht
              mijn sony lcd geeft niets van warmte af. misschien is dat enkel bij plasma's zo
              Mijn Sony KDL 40W2000 LCD TV geeft dus wel serieus warmte af rechts boven en dat is wel een lcd.

Sinds de aansluiting van mijn digibox lukt het mij echter niet meer om programma's op te nemen met mijn DVD-recorder.
              Heb de aansluitingen reeds enkele malen verwisseld en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.
              Alle handleidingen spreken blijkbaar elkaar tegen.

Volgens de povere uitleg van Telenet zou je enkel nog analoog kunnen opnemen terwijl je digitaal kijkt en omgekeerd.

Heb jij ook een DVD-recorder aangesloten?
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
                Mijn Sony KDL 40W2000 LCD TV geeft dus wel serieus warmte af rechts boven en dat is wel een lcd.

Sinds de aansluiting van mijn digibox lukt het mij echter niet meer om programma's op te nemen met mijn DVD-recorder.
                Heb de aansluitingen reeds enkele malen verwisseld en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.
                Alle handleidingen spreken blijkbaar elkaar tegen.

Volgens de povere uitleg van Telenet zou je enkel nog analoog kunnen opnemen terwijl je digitaal kijkt en omgekeerd.

Heb jij ook een DVD-recorder aangesloten?
                met warmte afgeven had ik verstaan het scherm (stralingswarmte), bovenaan is het inderdaad wat warm op de 46w2000. Ik heb een dvd-hdd-recorder maar nu ik een digicorder heb neem ik alles met dat laatste op en gebruik ik die dvd-hdd-recorder enkel nog om dvd's te bekijken en om persoonlijk gefilmd materiaal op te zetten.
                misschien vind je in deze thread iets terug
                http://www.interactieve-digitale-tv....eaf42abd6dca9b

Comment

Vandaag in de Fnac ook even stil gestaan bij die panasonic,nu bu begin ik te twijfelen tussen panasonic 42pv70 of de lg 42pc51.

Veel ken ik er niet van,ik heb beide tv's naast elkaar gezet op kieskeurig.nl : http://www.kieskeurig.nl/nl/product....25729F003C3335

Als ik voor de panasonic ga dan zie ik dat die maar 10.000:1 contrast ratio heeft de LG heeft 15.000:1
                  Is dit verkoop praat of zie je echt dat verschil?

mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

de Panasonic 42PV70 staat nu aan 1299 bij Vandenborre
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                      de Panasonic 42PV70 staat nu aan 1299 bij Vandenborre
                      Bij redcoon 1054. En 1115,41 incl verzending en transportverzekering.

mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ik kocht m'n Panasonic plasma vorig jaar bij www.plasmadiscount.be en ben zeer tevreden over hun service. Ze combineren een levering met eventuele andere leveringen zodat ze de transportkost kunnen delen en hun prijzen zijn interessant. Levering is netjes in een bestelwagen rechtopstaand zoals het moet zijn en ze weten wat ze verkopen als je ze wat uitleg vraagt... De 42PV70 kost er maar 1071 euro (zonder voet), met de voet: 1095 euro... Je kan de 42PV700 kopen voor de prijs van de PV70 hier: 1398 euro.

Ik las trouwens net dit:

Hier zie je duidelijk dat mensen op het eerste zicht niet weten dat plasma beter is dan lcd, voor ze de testopstelling beoordeelden was het 52% pro-plasma, na de testopstelling beoordeeld te hebben was het plots 61% pro-plasma.
                        Last edited by Wim; 5 september 2007, 10:53. Reden: BTW in prijzen...
                        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                          Ik kocht m'n Panasonic plasma vorig jaar bij www.plasmadiscount.be en ben zeer tevreden over hun service. Ze combineren een levering met eventuele andere leveringen zodat ze de transportkost kunnen delen en hun prijzen zijn interessant. Levering is netjes in een bestelwagen rechtopstaand zoals het moet zijn en ze weten wat ze verkopen als je ze wat uitleg vraagt... De 42PV70 kost er maar 900 euro (zonder voet), met de voet: 920 euro... Je kan de 42PV700 kopen voor de prijs van de PV70 hier: 1204 euro.

Ik las trouwens net dit:

Hier zie je duidelijk dat mensen op het eerste zicht niet weten dat plasma beter is dan lcd, voor ze de testopstelling beoordeelden was het 52% pro-plasma, na de testopstelling beoordeeld te hebben was het plots 61% pro-plasma.
                          Opgelet, 920 is zonder BTW
                          D7000 en wat glas

Comment

denk ni dat je die online-prijzen kan gebruiken om Vandenborres prijs te laten zakken

of wel ?

heb daar al voorschot betaald (is wel al 100€ gezakt ondertussen van 1399 naar 1299)
                            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                            X