Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Theorieboeken Rijbewijs A (motor): GEZOCHT

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Theorieboeken Rijbewijs A (motor): GEZOCHT

Hallo

Is er iemand die recent zijn motor rijbewijs (A) gehaald heeft en nog de theorieboeken heeft liggen?

Ik wou ze vandaag gaan kopen, maar ze blijken in herdruk te zijn en zullen nog enkele weken niet voorradig zijn.

Heeft er iemand ze liggen?

Laat iets weten wat je ervoor wilt hebben + je woonplaats.

Sven

Re: Theorieboeken Rijbewijs A (motor): GEZOCHT

Bij eender welke rijschool verkrijgbaar ... (allé, bij veel toch).
    Met een beetje zoekwerk kan je die ook op internet vinden ... volledig gratis trouwens.
    Online alles lezen, online testen doen ... is maar een tip hé. (Niet illegaal gekopiëerd, deze bestaan echt als gratis service)

En als je een rijbewijs wil behalen ben je toch verplicht om via een rijschool te gaan voor het praktisch examen.

Natuurlijk is elk huidig boek weer ouderwets met al die wetten die steeds aangepast worden.

Vergeet niet tijdig uw opleidingscheques aan te vragen.
    Last edited by VerSeg; 10 juli 2007, 15:36.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

stel die vraag ev. ook eens op het forum van de MAG (Motorcycle Action Group)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk bericht
        stel die vraag ev. ook eens op het forum van de MAG (Motorcycle Action Group)
        Of op www.2fast4u.be, daar zijn er veel die recent hun rijbewijs behaald hebben.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Ik heb ondertussen een hagelnieuwe handleiding te leen gekregen van een collega welke zijn motorplannen even in de kast heeft opgeborgen door privé problemen.

Toch iedereen bedankt

Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
            Hallo

Is er iemand die recent zijn motor rijbewijs (A) gehaald heeft en nog de theorieboeken heeft liggen?

Ik wou ze vandaag gaan kopen, maar ze blijken in herdruk te zijn en zullen nog enkele weken niet voorradig zijn.

Heeft er iemand ze liggen?

Laat iets weten wat je ervoor wilt hebben + je woonplaats.

Sven

Ik heb dit zonder gedaan en is ook gelukt . Basis kennis wegcode en wat extra vragen over motorremmen en banden en zithouding. Allemaal terug te vinden op het net en ook voorbeeld examens. Eens googelen zou ik zeggen
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

Comment

Working...
            X