Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
wel, als je naar mijn handtekening kijkt, weet je wel dat ik het puur informatief daar zet zodat anderen direct zien wat ik in mijn rugzakje heb zitten.
het materiaal wat ik heb is alles behalve om over te stoefen
ik vind het zelf ook handig als ik bij iemand zie wat materiaal hij heeft om eventuele vragen te stellen en zo...
Wordt toch niet echt gelezen denk ik zo.
Bij mij staat er een half jaar een onbestaande lens in en geen mens die dat gezien heeft. (of wel niet heeft durven vragen om niet "onnozel" over te komen.). Ik heb toen een okkazie lenske gekocht met een eigenaardigheid en wilde eens zien hoelang het duurt eer iemand dat ziet. Maar nu moet ik er toch zelf over beginnen....
Alpha male no more. Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek. FB: Joska Joska.
Comment