Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Persoonlijke website online

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Persoonlijke website online

Voor de mensen die zin hebben om wat natuurbeeldjes te bekijken, mijn perssonlijke website staat sinds vandaag online: www.bartheirweg.com.

Reacties en/of opmerkingen zijn steeds welkom.

Bart
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Re: Persoonlijke website online

Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
    Voor de mensen die zin hebben om wat natuurbeeldjes te bekijken, mijn perssonlijke website staat sinds vandaag online: www.bartheirweg.com.

Reacties en/of opmerkingen zijn steeds welkom.

Bart
    Mooi design, semantisch correcte XHTML, XHTML en CSS zijn W3C valid, tabelloos design, RSS.

Wat moet een mens meer hebben om content te zijn van een website!

Als ik nog 1 tip mag geven, uw header-afbeelding zou je kunnen plaatsen als bacground-image van je H1, blijft semantisch correct, en bij siteview zonder of beperkte css is er geen extra afbeelding te downloaden...
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
      Mooi design, semantisch correcte XHTML, XHTML en CSS zijn W3C valid, tabelloos design, RSS.

Wat moet een mens meer hebben om content te zijn van een website!

Als ik nog 1 tip mag geven, uw header-afbeelding zou je kunnen plaatsen als bacground-image van je H1, blijft semantisch correct, en bij siteview zonder of beperkte css is er geen extra afbeelding te downloaden...
      Zo kan ik het niet verwoorden maar voor mij is het sober met zorgvuldig uitgekozen, héél knappe foto's
      Proficiat!
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

Comment

Duidelijk iemand die ook in de branche zit
        Bedankt voor de tip.
        Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

hey Fuse,

hele mooie strakke website heb je daar...

1 ding zou ik wel nog veranderen op je Contact formulier...

als je die -info (at) bartheirweg punt com- actief gaat gebruiken, zet die dan even
          in een image ipv gewone tekst... SPAM spiders lezen die zo uit en je gaat massa ongewenste mail in je inbox krijgen...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
            hey Fuse,

hele mooie strakke website heb je daar...

1 ding zou ik wel nog veranderen op je Contact formulier...

als je die -info (at) bartheirweg punt com- actief gaat gebruiken, zet die dan even
            in een image ipv gewone tekst... SPAM spiders lezen die zo uit en je gaat massa ongewenste mail in je inbox krijgen...
            of gewoon de @ veranderen door de code & # 6 4 ; (maar dan zonder de spaties, als ik het aan elkaar zet, zie je gewoon weer de apestaart) in je html
            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
            Focaldesign

Comment

Working...
            X