'k Vroeg mij af of dat containerschip al geborgen is... Ik kijk te weinig naar het nieuws...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ligt die gekapseizde boot nog in het Verrebroekdok?
Collapse
X
-
-
Re: Ligt die gekapseizde boot nog in het Verrebroekdok?
Yep, de Grimaldi ligt er nog steeds... Een deel van het bedrijf waarvoor ik werk is belast met het ondewater boren van de gaten voor het doorzagen van het schip maar hebben nog steeds geen groen licht gekregen... een verzekeringskwestie... Vermoedelijk wordt eind deze week of begin volgende week gestart met de bergingswerken...
De foto's die ik van het schip gemaakt heb en nog ga maken mogen niet gepubliceerd worden en zijn enkel voor intern gebruik...Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?
Gratis kijkplezier Coming soon
-
Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk berichtYep, de Grimaldi ligt er nog steeds...
GPS verrebroekdok
N51°16.0000
E004°12.6900
Let wel, deze coordinaten komen van een scheepvaartsite, mogelijk beland je midden in de dokken
Comment
-
Eind april heb ik er ook een paar foto's van kunnen maken, maar door het nevelige weer (smog) zijn de kleuren niet zo mooi:
Deze foto's zijn niet gemaakt met een heel lang statief, maar wel vanuit een klein sportvliegtuigje
.
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
Comment