Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ford Galaxy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ford Galaxy

Ik sta op het punt om een Ford Galaxy te laten bestellen als firmawagen.

Heeft iemand al eens met de 1.8 TDCI gereden, of heeft iemand deze hier?

Ik heb al wat autoforums in Duitsland afgezocht, maar daar wordt alleen de 2.0 diesel verkocht, en die staat niet op de keuzelijst.

Re: Ford Galaxy

Bump ...

Comment

Meeste garages geven toch testritten ?

Alhoewel da'k zelf ook nog geen testrit ben gaan doen met den auto da'k besteld heb

1.8TDCI 125 pk rijdt vlot volgens iemand dat er al mee gereden heeft, maar als ge altijd volgeladen zit, mag je er natuurlijk geen sportieve prestaties van verwachten. (denk eerlijk mag je er niet meer als "vlot" van verwachten leeg ook ;-))

Comment

Mijn schoonbroer heeft een espace in het begin had hij een 1900 (ook rond de 130pk dnek ik) en nu heeft hij een 2200 hij zegt dat het verschil enorm is, met die 1900 had hij dikwijls moeite om op te trekken en om wat zwaardere halling op te rijden.
        Zo een auto heeft echt wel een beetje een zwaardere motor nodig om nog vlot te kunnen rijden.

anderzijds ben je best om eens een proefritje te doen en te zien of het volstaat voor jou.
        President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

Heeft iemand al eens met de 1.8 TDCI gereden, of heeft iemand deze hier?

Ik heb al wat autoforums in Duitsland afgezocht, maar daar wordt alleen de 2.0 diesel verkocht, en die staat niet op de keuzelijst.
          De 1.8TDCI is enkel voor fiscale redenen hoor, verschillende merken doen dit of beperken het aantal PK's. Volkswagen doet dit 2.0 normaal een 140 pk maar alleen in België kan deze ook met 136 pk verkrijgbaar.

Zelf een test ritje maken langs een niet te vlakke route.
          Groetjes Goofy
          Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi

I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Comment

Working...
          X