Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Heeft er iemand (goede) ervaringen met bleutooth headsets de minder dan 50 euro (of zelfs <40 euro) kostten?
Neen, die rotdingen vallen altijd zonder batterij wanneer je die het meest nodig hebt, en dan kost het je weer 150 euro Dus voor mij alleen nog met draad, en geen bluetooth meer
mijn stereo buetooth inbouwset voor de moterhelm was wel duurder (280 euro), maar moet ik maar eens in de week opladen, wordt minstens 6x per week gebruikt voor ritjes van circa 30 minuten elk, waarbij ik de MP3 van de telefoon nonstop laat spelen en desnoods onderbroken wordt voor het automatisch opnemen van de phone.
heeft een autonomie van 4u spreken en één week standby .. vergelijkbaar met de autonomie van veel telefoons dus.
Nice. Maar 280 euro is er wel wat over
Ik had zo'n wired headset bij m'n vorige telefoon, en vond dat toch ook alles behalve makkelijk, die draad bleef overal hangen.
Nu ja, zo'n HP 6500 is niet direct het meest ergonomische toestel om mee te bellen.. we shall see
anders zet je een parrot in je wagen, en heb je geen headset meer nodig.
dat is een bluetooth handsfree kit die je phone via de luidsprekers van de wagen laat horen, automatisch je radio dimt tijdens bellen (toch met meeste recente autoradio's compatibel voor deze functie) en een eigen mice heeft voor je stem die je in de buurt van je zonneschermpje zet. Op de koop toe een mooie display die je ergens op je dashboard zet zodat je handenvrij kan zien wie je belt terwijl je phone in je binnenzak blijft zitten.
De parrot die mijn vriend in zijn wagen heeft ingebouwd koste maar iets van rond de 150 euro (ongeplaatst), nooit op te laden, en heel gebruiksvriendelijk.
Comment