Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bleutooth headset

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bleutooth headset

Heeft er iemand (goede) ervaringen met bleutooth headsets de minder dan 50 euro (of zelfs <40 euro) kostten?

't zou voor een HP iPaq 6500+ zijn

Thank you.
    Wassenaar
    Fuji(film) X-T1 + XF 18-135mm + XF 35mm + XF 14mm

Re: Bleutooth headset

Oorspronkelijk geplaatst door Wassenaar Bekijk bericht
    Heeft er iemand (goede) ervaringen met bleutooth headsets de minder dan 50 euro (of zelfs <40 euro) kostten?

Neen, die rotdingen vallen altijd zonder batterij wanneer je die het meest nodig hebt, en dan kost het je weer 150 euro Dus voor mij alleen nog met draad, en geen bluetooth meer
    To make your dreams come true, wake up

Comment

mijn stereo buetooth inbouwset voor de moterhelm was wel duurder (280 euro), maar moet ik maar eens in de week opladen, wordt minstens 6x per week gebruikt voor ritjes van circa 30 minuten elk, waarbij ik de MP3 van de telefoon nonstop laat spelen en desnoods onderbroken wordt voor het automatisch opnemen van de phone.

heeft een autonomie van 4u spreken en één week standby .. vergelijkbaar met de autonomie van veel telefoons dus.

Comment

Nice. Maar 280 euro is er wel wat over
        Ik had zo'n wired headset bij m'n vorige telefoon, en vond dat toch ook alles behalve makkelijk, die draad bleef overal hangen.
        Nu ja, zo'n HP 6500 is niet direct het meest ergonomische toestel om mee te bellen.. we shall see
        Fuji(film) X-T1 + XF 18-135mm + XF 35mm + XF 14mm

Comment

anders zet je een parrot in je wagen, en heb je geen headset meer nodig.

dat is een bluetooth handsfree kit die je phone via de luidsprekers van de wagen laat horen, automatisch je radio dimt tijdens bellen (toch met meeste recente autoradio's compatibel voor deze functie) en een eigen mice heeft voor je stem die je in de buurt van je zonneschermpje zet. Op de koop toe een mooie display die je ergens op je dashboard zet zodat je handenvrij kan zien wie je belt terwijl je phone in je binnenzak blijft zitten.

De parrot die mijn vriend in zijn wagen heeft ingebouwd koste maar iets van rond de 150 euro (ongeplaatst), nooit op te laden, en heel gebruiksvriendelijk.

Comment

Wij hebben er 1 van Jabra, geloof 40 euro, niks mis mee

Comment

Ik heb er eentje van m'n gsm-merk zelf, ook maar €40 gekost (4 jaar terug) en werkt perfect.

('k niet zeggen dat 't merk motorola is... )
              Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
              MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Ik heb hier een Sony-Ericsson liggen die ik niet meer gebruik wegens BT aanwezig in mijn wagen. Indien interesse PM maar.
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

Comment

Working...
                X