Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs Ipod Nano

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijs Ipod Nano

Kent iemand de gangbare prijzen van een iPod nano 4 en/of 8 Gb in Nederland? Liefst in een Mediamarkt, zodat ik er hier gemakkelijk om garantie kan.

Volgens de website van Pixmania vind ik een prijsverschil van 259 t.o.v 221 in Nederland voor de 8 Gb versie. De grens is niet zo ver van hier
    Nikon D80
    18-200 VR
    www.circuitfotografie.be

Re: Prijs Ipod Nano

Kijk hier eens even:

- Ipod Nano 4GB: http://www.vergelijk.nl/mp3_speler/apple/ipod_nano_4gb/
    - Ipod Nano 8GB: http://www.vergelijk.nl/mp3_speler/apple/ipod_nano_8gb/

mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Alvast erg bedankt!

Maar deze prijzen zijn voor online bestellingen. Niet dat het zo'n probleem zou vormen, maar gekende, betrouwbare online winkels (pixmania, dixons ...) leveren niet vanuit Nl naar België.

Ik zou graag weten wat het kost in een fysieke MM of Dixons net over de grens.
      Nikon D80
      18-200 VR
      www.circuitfotografie.be

Comment

Vorige maand nog iets gelezen op een forum dat in MM in Arnhem de prijs 199 euro was, weet wel niet als dit een actie betrof of als dit de gangbare tarief is zeg maar want op de site van MM in Nederland staat geen prijs, bij Dixons is de prijs dezelfde: http://www.dixons.nl/De_online_winke...3/default.aspx

Een online winkel die ik je ook kan aanraden is Digitalsonline (www.digitalsonline.nl), verzendkosten bedragen voor België slechts 7,50 (men verzend per aangetekend post) en daar is de 4GB nu in aanbieding tegen 165 euro, is wel niet op voorraad maar als je deze besteld heb jem aan die prijs. Typ linksbovenbij zoeken: ipod nano, je krijgt een lijstje , scroll volledig naar beneden.
        165 + 7,50= 172,50: das een koopje want als je zelf nog over de grens wil gaan dan ga je duurder uitkomen met je vervoer dan hier en bijna 30 euro goedkoper dan MM of Dixons.

Hopelijk ben je hier wat mee geholpen.

mvg,
        2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Hmm, erg interessant. Alleen jammer dat ze geen 8 Gb versie verkopen.

Bij Dixons.nl staat deze (8 Gb) aan 219 EUR, maar das web only. Ik vermoed dat indien het prijsverschil vergelijkbaar is met de 4 Gb het niet de moeite is om naar Nederland te rijden. Vandaar de vraag, niet dat ik voor een paar euro's tot ginder rij.
          Nikon D80
          18-200 VR
          www.circuitfotografie.be

Comment

plus vergeet niet dat in BE 2 jaar garantie geldt, NL slechts 1 (voor zover ik weet)

Comment

Ik dacht dat in heel Europa een garantieperiode van minimum 2 jaar opgelegd werd?
              Nikon D80
              18-200 VR
              www.circuitfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door funem Bekijk bericht
                Ik dacht dat in heel Europa een garantieperiode van minimum 2 jaar opgelegd werd?

Witgoed ed wel, voor tv, video en audioapparatuur geldt bij mijn weten slechts 1 jaar (in NL)

Ik had begrepen dat dit net de reden was waarom veel NL klanten van fotokonijnenberg naar Turnhout (BE) trekken...

Maar dit alles onder voorbehoud, ik ben geen jurist.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
                  plus vergeet niet dat in BE 2 jaar garantie geldt, NL slechts 1 (voor zover ik weet)
                  Inderdaad maar het is niet de webshop zelf die deze maatregel oplegt of niet naleeft, het zijn de fabrikanten, Europese wetgeving noemen ze dat dan en ze lappen er gewoon hun botten aan...ach ik ga er geen discussie over beginnen want het zal er toch niks aan veranderen.

mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
                    Inderdaad maar het is niet de webshop zelf die deze maatregel oplegt of niet naleeft, het zijn de fabrikanten, Europese wetgeving noemen ze dat dan en ze lappen er gewoon hun botten aan...ach ik ga er geen discussie over beginnen want het zal er toch niks aan veranderen.

mvg,
                    't zijn er gewoon veel die het niet door hebben, koop je met een btw nr, heb je 1 jaar. Koop je zonder btw nr dan heb je 2 jaar. Ook de reden waarom men niet verplicht is van 2 jaar garantie te vermelden, hangt gewoon van uw persoonlijke toestand af
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
                      Inderdaad maar het is niet de webshop zelf die deze maatregel oplegt of niet naleeft, het zijn de fabrikanten,
                      Garantie is een onderdeel van de koopovereenkomst - en daarmee is het puur een zaak tussen koper en verkoper. De fabrikant heeft er formeel niets mee te maken. "Fabrieksgarantie" is leuk voor de verkopende partij - die kan eventuele schade kostenloos door de fabriek laten herstellen, maar daar houdt het dan ook op.

Comment

Klinkt als dezelfde miserie die ik nu met mijne laptop heb: hij is 1,5 jaar oud en de winkel weigert hem te maken onder garantie. Ik kan daar nu wel een rechtzaak van maken, maar dat kost meer als een nieuwe laptop denk ik...

Dan neem ik het zekere voor het onzekere en geef 40 EUR meer voor een iPod uit België.
                        Nikon D80
                        18-200 VR
                        www.circuitfotografie.be

Comment

Wat nu als je bij Mediamarkt Maastricht (in Nederland) koopt, kan je dan na 1,5 jaar nog voor garantie terecht bij Mediamarkt Hasselt (in België)?
                          Nikon D80
                          18-200 VR
                          www.circuitfotografie.be

Comment

Working...
                          X