Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Drie weken geleden zat ik in café HEILIG HUISKEN in het centrum van Poperinge
    De televisie stond op en het nieuws van 19 u. ging beginnen.
    Een knappe blonde jongedame kwam binnen en zette zich naast mij.

    We keken beiden naar het nieuws dat begon met een bericht over een kerel die dreigde van een hoog gebouw te springen.
    De blonde jongedame keek naar mij en vroeg: "Zou hij springen?"
    Ik zei: "Volgens mij wel."
    Zij antwoordde: "Wedden van niet."

    Ik legde een briefje van 20 euro op de toog en zei: "Afgesproken, we wedden."
    Op het moment dat de mooie blonde juffrouw haar 20 euro op de toog legde sprong de man op tv recht zijn dood in.
    De blonde was erg ontdaan en schoof haar briefje in mijn richting: "Eerlijk is eerlijk, hier is je geld." zei ze met trillende stem.

    Ik antwoordde: "Ik kan je geld niet aannemen.
    Ik zag dit item al op het nieuws van 18.00 uur; ik wist dat hij ging springen."
    Het blondje antwoordde: "Ja, ik zag het ook, maar dacht zeker dat hij dit geen tweede keer zou doen."

    Toen heb ik het geld op zak gestoken.... en ne Westmalle besteld !

    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • Zei de schoolmeester in de gang: "Het is verboden te fluiten in de gangen".
      "Wij hangen toch ook niet aan uw fluit."
      Last edited by Red Falcon; 22 april 2024, 22:21.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • Een oudere priester heeft een jongere collega op bezoek.
        Tijdens het avondeten bemerkt de jonge priester het bevallige figuur van de huishoudster.
        Hij weet niet wat hij zich bij de relatie van de oudere priester met diens huishoudster moet voorstellen.
        De oude priester bemerkt de blik in de ogen van de jonge priester en verzekert hem dat er niets gaande is tussen hem en zijn huishoudster.
        Een week later merkt de huishoudster op dat er al een week een sauslepel ontbreekt.
        De oudere priester schrijft hierop een brief naar zijn jonge collega:
        "Ik zeg niet dat je de sauslepel hebt meegenomen,
        maar ik zeg ook niet dat je hem niet hebt meegenomen;
        een feit is wel dat hij nu al een week ontbreekt."
        Enkele dagen later ontvangt de oudere priester een antwoord:
        "Ik zeg niet dat je met je huishoudster slaapt
        en ik zeg ook niet dat je niet met haar slaapt,
        maar feit is wel dat als je in je eigen bed sliep,
        je hem nu al wel gevonden zou hebben.”​
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment

        Working...
        X