Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    De grote zus van Jantje is zwanger.
    Ze zegt tegen hem: "nou Jantje, dan wordt je binnenkort oom."
    Waarop Jantje antwoord:
    Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil buschauffeur worden!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      komt er in een cafe een nederlander, een belg en een duitser binnen. vraagt de barman: is dit een grap?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Ik ben heel eerlijk.

        - Ik heb 7 jaar niet naar de vrouwen gekeken!
        - Ik heb 7 jaar geen seks gehad!
        - Ik heb 7 jaar niet gerookt!
        - Ik heb 7 jaar geen pinten gedronken!
        - Ik heb op mijn 7 jaar mijn communie gedaan, en dan is 't allemaal begonnen.
        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Een nieuwe onderwijzeres wil de klas psychologisch benaderen.
          Ze vraagt aan de kinderen: "Iedereen die denkt dat hij dom is ... staat op."
          Na enkele seconden staat kleine Jefke op.
          De juffrouw zegt: "Denk je dat je dom bent, Kleine Jefke?"

          Kleine Jefke: "Neen juffrouw, maar ik vond het niet fijn u alleen te zien staan."
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Een boeddhistische en wijze uitspraak:

            “Pas als je een mug ziet neerstrijken op je teelballen, besef je dat je sommige problemen beter kunt oplossen zonder geweld”.

            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Een vrouw mag men nooit onderschatten







              Hoe vrouwen de klus klaren... : De FBI had een vacature voor een moordenaar.

              Na de achtergrond van alle kandidaten te hebben gecheckt, gesprekken en testen waren afgelegd, waren er nog drie die in aanmerking kwamen: twee mannen en één vrouw.

              Voor de laatste test, namen de FBI agenten één van de mannen naar een grote, stalen deur, gaf hem een revolver en zei:
              “We moeten weten of je bereid bent alle instructies op te volgen gelijk welke de omstandigheden. Binnen in de kamer zal je je vrouw op een stoel zien zitten. Breng haar om!”
              De man antwoordde, “Dat kan toch niet waar zijn. Ik zou mijn vrouw NOOIT kunnen neerschieten.”
              De agent zei, “Dan ben je niet de geschikte man voor deze job. Neem je vrouw mee en ga naar huis.”

              De tweede man kreeg precies dezelfde instructies. Hij nam de revolver en ging de kamer binnen. Gedurende vijf minuten was alles stil.
              De man kwam naar buiten met de tranen in de ogen, “Ik heb het geprobeerd, maar ik kan mijn vrouw niet ombrengen.”
              De agent zei, “Dan ben je niet geschikt voor deze job. Neem je vrouw mee en ga naar huis”.

              Eindelijk was het de beurt aan de vrouw. Ze kreeg precies dezelfde instructies, om haar man om te brengen.
              Ze nam de revolver en stapte de kamer binnen. Schoten werden gehoord, de ene na de andere.
              Ze hoorden schreeuwen, krakende geluiden, gebonk op de muren.... Na een paar minuten was alles stil.
              De deur ging zachtjes open en daar was de vrouw, het zweet van haar voorhoofd wrijvend. Deze revolver is geladen met losse flodders” zei ze. “Ik heb hem moeten doodslaan met de stoel.”

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Jantje komt thuis van school en zegt "papa ik heb 10 gehaald op school".
                Zegt zijn vader "flink gedaan mijn zoon ik ben heel tros op u."
                "trouwens voor welk vak was het?"
                Zegt Jantje " 4 voor turnen, 3 voor wiskunde en 3 voor geschiedenis"

                Mvg Yves.
                What you see is what you get

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Twee domme criminelen besluiten om 's nachts een overval op een bank te plegen.
                  Ze hebben hun slag zo goed voorbereid dat ze op de bewuste nacht zonder probleem alle alarmsystemen uitschakelen en uiteindelijk in de zaal met de kluizen terechtkomen.

                  De eerste gangster slaagt erin om een van de kluizen open te maken, maar is zwaar ontgoocheld wanneer hij merkt dat er helemaal geen geld in de kluis zit. Er staat enkel een pot yoghurt in. De tweede gangster opent ook een kluis en vindt precies hetzelfde. Uiteindelijk openen ze alle kluizen, maar ze vinden niets anders dan yoghurt, yoghurt en nog eens yoghurt.

                  De eerste zegt: Dat is hier een gemene streek! Voila, om hen te ambeteren gaan we al die yoghurt opeten. Ze zullen nog al een gezicht trekken als ze het morgen merken! En onmiddellijk beginnen de twee kerels de potten yoghurt een voor een binnen te schrokken, tot ze bij dageraad een propvolle buik hebben.

                  Da dag erna zitten de twee aan de ontbijttafel.
                  Leest de ene uit de krant voor: "Godverdomme kerel, dees gazet titelt 'ONGELOOFLIJKE INBRAAK IN DE SPERMABANK'
                  What you see is what you get

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen...
                    Dokter: "wat is er gebeurd?"
                    Vrouw: " Dokter, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij me ineen..."
                    Dokter: " daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen: als uw man dronken thuiskomt, neem een kopje kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen."
                    2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter zij ziet er herboren en fris uit.
                    Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd!"
                    Dokter: "Zie je nu hoe eenvoudig het is om je mond te houden ?"

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Een oud vrouwke op de tram begint ineens te roepen:

                      ”HELP, ze hebben mijne portemonnee gepikt"

                      De toegesnelde conducteur vroeg haar waar ze die dan bewaarde.
                      "In mijn onderbroek mijnheer".
                      "Allez, zei de conducteur en hebt ge dat dan niet gevoeld"?
                      "Jawel zei ze, maar wie zou gedacht hebben dat ’t voor mijne portemonnee was"?
                      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Toon Hermans :

                        “ In België is alles groter,

                        de friet, de broodjes, de bonbons.

                        In België is alles groter dan bij ons.

                        Ik keek,ik vergeleek – en vond,

                        wij hebben wel

                        de grootste mond”
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Een kleuter van vijf, mag bij zijn grootouders gaan logeren. Ze hebben slechts een bed. Hij mag dus tussen oma en opa slapen.
                            Als ze in bed liggen voelt de peuter aan de buik van opa.
                            Is dat hier van karton ? vraagt hij. Neen antwoord opa, dat is mijn pyjama, en daaronder zit mijn buik.

                            Even later legt hij zijn handje op de buik van oma, "oma is dat hier van karton ?" vraagt hij.

                            Maar nee lieverd, dat is mijn nachthemd, en daaronder zit mijn buik.
                            Waarom vraag je dat ?

                            Omdat mama zei dat ik tussen twee ouwe dozen zou moeten slapen.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Bij een wijnhandelaar komt de wijnproever te overlijden.
                              Hij moest uiteraard dringend vervangen worden.
                              Op zijn advertentie komt een onverzorgde dronkaard af.
                              De handelaar is niet geneigd hem aan te nemen.
                              Maar om geen problemen met VDAB te krijgen beslist hij om hem te testen.
                              Hij geeft hem een glas wijn en vraagt de mening van de kandidaat.
                              De man zegt na het proeven: " Het is een muscat, 3 jaar oud, komt uit het zuiden en is gerijpt in een roestvrijstalen container. Laag van kwaliteit maar te aanvaarden"
                              "Oke, nog een test" zegt de handelaar
                              De kandidaat wijnproever drinkt het glas leeg. " Het is een cabernet, 8 jaar oud en komt uit het zuid-westen. Gerijpt in eiken vaten. Om de beste kwaliteit te verkrijgen heeft hij nog 3 jaar nodig"
                              "Juist" zegt de baas.
                              Hij geeft nog een derde glas.
                              "Champagne, zeer goede kwaliteit. Iets exclusief" is de uitslag.
                              De wijnhandelaar roept zijn secretaresse en geeft haar de opdracht iets speciaals te brengen.
                              Zij verlaat het kantoor en komt enige tijd later terug met een gevuld glas. (Urine)
                              De dronkaard proeft en zegt " Ze is blond,26 jaar oud en drie maanden zwanger. Als je mij de job niet geeft zeg ik ook wie de vader is"

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Op de begrafenis van Koningin fabiola ,
                                zei Paola tegen Mathilde:
                                "Veel volk ee."
                                Antwoord van Mathilde :
                                "Das toch altijd als Will Tura komt zingen !"
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X