Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    laat maar zo )(.
    grt,bouk.
    Dacht ik ook. Maar ik wou de "doka"-Belgen toch nog een kans geven...
    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Alee dan, we beginnen opnieuw

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Da's geen mop, maar harde realiteit...
        D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          laat maar zo )(.
          grt,bouk.
          Inderdaad. Uit het noorden komt niets goed, zelfs de wind deugt niet!
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Een zoon komt schoorvoetend bij zijn vader en
            zegt met bedeesde stem :
            "Pa, ik moet u iets bekennen... ik ben een homo."
            De pa vloekt ongelooflijk hard : "Nondedomme ! Nondedomme ! Nondedomme !"
            Waarop de andere zoon aarzelend prevelt :
            "Pa, ik moet u ook iets bekennen... ik ben ook een homo."
            De Pa ontsteekt nu in blinde woede en
            vloekt alweer ongelooflijk hard :
            "Nonde ! Nonde ! Nonde !
            Is er hier dan niemand meer in huis die van een
            lekker wijf met dikke tetten houdt ?"
            Waarop de dochter stillekes : "Jawel Pa, ikke."

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Drie aspirant vaders zitten te wachten in het ziekenhuis, terwijl hun vrouw aan het bevallen is, een Belg, een Hollander en een neger.

              Blijkbaar is er iets verkeerd gegaan, en zijn de papieren door elkaar geraakt, waardoor de
              verpleegsters niet meer weten welke baby bij wie hoort.
              Dus de verpleegster komt vragen, of de vaders één per één binnenkomen, en aan de hand van bepaalde kenmerken kunnen achterhalen welke baby van hun is.
              Zo gezegd, zo gedaan.
              En den Belg mag als eerste binnen, en die wijst direct naar het kleine negerke.
              Waarop de verpleegster verbaasd vraagt of hij wel zeker is.
              Waarop den Belg : mor maske, gij gaat me gene Hollander in mijne nek draaien zenne.
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Pientere professor & schitterende opmerking !

                Een vrouwelijke prof aan de universiteit herinnert de studenten aan het feit, dat ze de volgende dag voor het examen geen enkel excuus voor afwezigheid zal dulden.
                Enige uitzondering daarop is een zware verwonding, zeer ernstige ziekte of het plotse overlijden van een dicht familielid.
                Op de eerste rij van het auditorium reageert Tom, de playboy-macho onder de studenten:
                "En in geval van oververmoeidheid, professor? Bijvoorbeeld door een uitputtende seksnacht?"
                Hilariteit alom.
                Wanneer de stilte eindelijk is weergekeerd, glimlacht de vrouwelijke professor eventjes naar de student, schudt lichtjes het hoofd en zegt hem:
                "Dan mag je met je andere hand schrijven!!"

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Een vrouw bedrijft overdag de liefde met haar minnaar,
                  terwijl haar man op zijn werk is.
                  Zonder dat ze het echter weet,
                  bevindt haar 9 jaar oude zoontje zich in de kast in de slaapkamer.

                  Geheel onverwacht komt haar man thuis
                  en sluit ze haar minnaar op in de kast,
                  samen met het jochie.

                  Jochie: "Donker hier hè?"

                  Minnaar: "Ja , dat is het zeker."

                  Jochie: "Ik heb een voetbal."

                  Minnaar: "Das fijn voor je."

                  Jochie: "Kopen?"

                  Minnaar: "Nee, dank je."

                  Jochie: "Mijn vader staat wel hier buiten hè?"

                  Minnaar: "Oké oké, hoeveel?"

                  Jochie: "250 euro."

                  En zo kocht de minnaar de voetbal...

                  In de weken daarop gebeurde het weer dat het jochie
                  en de minnaar samen in de kast zitten.

                  Jochie: "Donker hier hè?"

                  Minnaar: "Ja , dat is het zeker."

                  Jochie: "Ik heb een paar voetbalschoenen."

                  De man herinnert zich de vorige keer en vraagt:
                  "Hoeveel?"

                  Jochie: "750 euro."

                  Minnaar: "Oké."

                  En zo werden ook de voetbalschoenen verkocht...

                  Een paar dagen later zegt de vader tegen zijn zoontje:
                  "Pak je voetbal en je voetbalschoenen ,
                  dan gaan we eens lekker een potje voetballen op het gras."
                  Jochie: "Dat gaat niet."
                  Vader: "Hoezo niet?"
                  Jochie: "Ik heb ze verkocht."

                  Vader: "Wat???
                  Voor hoeveel heb je ze verkocht?"

                  Jochie: "Samen voor 1.000 euro."

                  Vader: "Dat is toch veel te veel?
                  Je hoort je vriendjes niet teveel te vragen!

                  Dat is veel meer dan die bal en die voetbalschoenen hebben gekost!

                  Ik neem je mee naar de kerk,
                  dan kan je aan de pastoor opbiechten wat je hebt gedaan!"

                  Ze gaan naar de kerk en de vader
                  neemt zijn zoon mee naar het biechthok,
                  laat hem naar binnen gaan en sluit de deur.

                  Jochie: "Donker hier hè?"

                  Pastoor: "Je begint toch niet weer, hè ventje?!?!?!"

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Zitten er twee belgen en een nederlander in een gevangenis cel wat tegen elkaar te jammeren en te klagen.
                    Na enige tijd tast de ene belg in zijn broekzak haalt er een mondharmonica uit en zegt tegen zijn medegevangenen laten we de boel gezellig maken waarop de tweede belg een spel kaarten uit zijn broekzak haalt en zegt ja laten we het gezellig maken.
                    Daarop haalt de nederlander een doosje tampons uit zijn broekzak en zegt ook laten we het wat gezellig maken.
                    De twee belgen kijken de nederlander verwonderd aan en ze vragen toch wel om meer uitleg want ze zien niet in wat er gezellig zou zijn aan een tampon.
                    Nouw zegt de nederlander hier op het doosje staat dat je er mee kan zwemmen, sporten, en zelfs paard kan rijden.
                    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Rondom mijn twintigste was ik 's als werkstudent naar Italië vertrokken, en na enig zoeken had ik er een job beet als hulpober in een eethuisje.
                      Zekere dag kwam er een roodharige klant binnen en bestelde een spaghetti alla puttanesca.
                      Tijdens het eten wenkte de klant me en zei boos dat hij een haar in de spaghetti had gevonden, en niet van plan was de rekening te belaten, waarop hij vliegensvlug het hazenpad koos, maar ik erachteraan natuurlijk !
                      Ik was nog relatief nieuw in het stadje, en al vlug zijn spoor bijster. Een roodharige, dacht ik echter, moest er wel opvallen, en dus vroeg ik aan bewoners, die voor hun huis zaten, of ze hem niet hadden zien voorbijsnellen.
                      Na enige tijd zei me iemand dat hij wel degelijk een roodharige gezien had, en dat hij die persoon een bordeel had zien binnenlopen. Ik daarheen.
                      De madam, die mijn baas blijkbaar goed kende, was heel gedienstig en vertelde me dat de betrokken persoon een van haar meisjes had meegenomen naar kamer 69, en ik dus naar die kamer. Ik trok de deur ervan open en zag die gast net beginnen aan een nummertje, dat volledig in overeenstemming was met dat van de kamer.
                      Ik riep, haast uitzinnig : "Bij ons betaal je niet omdat er één haar in het eten zat, en hier lig je met je gezicht voluit erin !", waarop de flurk flegmatiek en kalm zei : "Da 's juist, maar als ik hier ook maar één sliertje spaghetti vind, dan betaal ik ook niet !".
                      The bird is known by his note, a man by his word.

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Een man heeft een goede daad gedaan en daarom komt er een kabouter naar hem toe en zegt: "Meneer, u mag een wens doen!"
                        Waarop de man antwoordt: "Ik zou graag naar Hawai willen, maar ik wil niet varen en ik durf niet vliegen."
                        "Tja," zegt de kabouter, "dan weet ik ook geen oplossing."
                        Waarop de man zegt: "Kun jij dan geen brug voor mij bouwen?"
                        Zegt de kabouter: "Weet je wel wat dat niet kost? Dat is veel te duur, echt ondoenbaar, weet je misschien niet iets anders?"
                        "Nu," zegt de man, "dan wil ik graag een vrouw die niet zeurt en zaagt."
                        Zegt de kabouter: "Hoeveel rijvakken wil je dat die brug heeft?"
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Als een man de deur opendoet voor zijn vrouw, weet je één ding zeker: of de auto is nieuw of de vrouw.
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            een man komt de woonkamer in met aan een koord een schaap en zegt "kijk, dat is de geit waar ik op kruip als jij geen zin hebt"
                            Zijn vrouw valt van de schock uit de zetel, krijgt geen woord over de lippen en stamelt uiteindelijk, "maar dat is een schaap".
                            "Ik had het niet tegen jou" antwoordt de man.
                            The Knight That Says Ni...kon

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Op een dag ging ik bij onze dokter, om te constateren dat we een nieuwe hadden,
                              een vrouw nog wel, die nog jong en mooi was ook.
                              Ik was aangenaam verrast!

                              "Heb geen vrees," sprak ze me aan, "ik ben zeer professioneel.
                              Wat je me ook vertelt, ik ken het. Zeg me wat er hapert en ik zal het onderzoeken."

                              Daarop antwoordde ik haar: "Mijn vrouw denkt dat mijn penis een rare smaak heeft."
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Wie heeft er berichten geplaatst?
                                Totaal aantal berichten: 689
                                Gebruikersnaam Berichten
                                Scherpie 100
                                nete 56
                                toerist 38
                                Freewillie 34
                                Red Falcon 33
                                RuZ 32
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X