Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

     
    Wie heeft de triatlon uitgevonden?
      De Marokkanen: te voet naar het zwembad en met de fiets terug!
     
    Wat is het verschil tussen een homo en een kok?
      De kok roert in het eten van vandaag en de homo in het eten van gisteren.
     
    D90 - D70 - F80 + glas

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Heb altijd wat ruzie met een buurman gehad
      Gisteren reed hij met fiets weg en ik vroeg waar hij naartoe reed.
      "Naar het kerkhof", zei hij.

      En ik: "Wie brengt uwe fiets terug?"
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        de lerares vraagt aan jefke in de klas :
        > - welke soort vrouw zou jij later graag hebben ?
        > - ik wil een vrouw zoals de maan.
        > - Wow wat een keuze ! je wilt dus dat ze mooi en rustig is.
        > - Nee ik wil dat ze ‘s avonds komt en ‘s morgens verdwijnt.
        D90 - D70 - F80 + glas

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          De beurs

          Ik was blut en vroeg een vriend voor hulp.
          Geld heb ik niet zei hij maar ik kan je wel een wei geven...

          En ik... wat moet ik met die wei?

          Koop vijf kippen en een haan en zet die op die wei.
          Binnenkort heb je dan 10 kippen.
          En ik.. en dan? Barbecue houden?

          Neeeeen! Nog even wachten en ge hebt 20 kippen.
          En dan? Barbecue houden?

          Neeeeen! Nog even wachten en ge hebt 40 kippen.
          En dan? Barbecue houden?

          Neeeeen! Nog even wachten en ge hebt 80 kippen.
          En dan? Barbecue houden?

          Neen! Koop nog een haan!
          Nog even wachten en ge hebt 160 kippen.

          En dat ging zo door tot ik 5000 kippen had.

          De beek naast de wei overstroomde en al mijn kippen foetsie....

          En NU???? vroeg ik?

          Tja pech he, ge had beter eenden gekocht!
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            De vrouw vraagt of ik 10 broodjes ga halen bij de bakker.

            De bakker geeft er me 11...eentje extra en gratis.
            Ja zegt die, ze zien er niet zo goed uit die broodjes en gij ook niet...

            Enne vraagt de vrouw: broodjes bij?
            Jaja, ik heb er zelfs 11 gekregen maar als gij waart geweest had ge
            de halve bakkerij mee gekregen.

            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              Een Nederlandse soldaat komt al rennend op een kruispunt en ziet daar een non staan.
              Hij vraagt: "Zuster, mag ik mij even verbergen onder uw rok, ik leg het later wel uit."
              De non gaat enthousiast op het voorstel in.
              Even later komen twee MP's aangehold en vragen aan de non : "Is hier een soldaat voorbij gelopen?"
              Zij zegt ja en stuurt de MP's de andere richting uit.
              Nadat de MP's verdwenen zijn kruipt de soldaat onder de rok uit en zegt : "Bedankt zuster, ik wil namelijk niet naar Irak toe."
              De non knikt begripvol.
              Om verder de non nog een compliment te maken zegt hij: "Ik wil niet grof zijn zuster, maar jij hebt het mooiste paar benen die ik ooit gezien heb."
              De non antwoordt:"Had je ook wat hoger gekeken, dan had jij de mooiste ballen van de wereld gezien"

              "Ik wil namelijk ook niet naar Irak."
              Hahaha
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Een groep rijkswachtofficieren heeft als taak de hoogte te meten van een vlaggenmast. Zij begeven zich dus naar de mast met ladders en lintmeters. Een voor een vallen ze, of van de ladder, of laten de lintmeter vallen...
                Een goede oude wijkagent komt toevallig langs en ziet wat er gaande is. Hij trekt de mast uit de grond, legt hem plat, en meet dus die mast. Hij geeft de maten aan die officieren en gaat weg.

                Nadat de wijkagent vertrokken is draait een rijkswachtofficier zich al lachend om naar de anderen:
                - Dat is nu ene van de gemeentepolitie zie !!!
                - Wij vragen de hoogte en hij geeft ons de lengte !!!
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Echt gebeurd :

                  ik was tewerkgesteld in het Brussels gewest, en had ergens in de zomer een halve dag vrij genomen om 's naar het centrum van onze hoofdstad te gaan. Dus dat gedaan.

                  Rond 4 uur (pm) had ik, juist voordat ik de tram terug naar Brussel-Noord zou nemen, in een fruitwinkel 3 bananen gekocht. Toen ik er één van wou opeten, zag ik echter mijn tram de halte naderen ; vlug stak ik de bananen in mijn broekzakken : twee vanvoren en één vanachteren, en liep naar de tram, waar ik nog net kon opspringen.

                  Piekuur !, de tram overvol, en ik moest dus wel blijven rechtstaan, als een sardine in een doosje... Aan de volgende halte stopte de tram, ik vloog naar voren, tegen een medereiziger aan : de bananen in mijn beide voorzakken waren tot moes geplet !

                  Ik snel gedacht : seffens, als de tram vertrekt, vlieg ik naar achter, met het gevaar dat ook mijn derde banaan moes wordt - dus nam ik deze banaan zachtjes maar toch stevig in mijn ene hand geklemd om dit te beletten.

                  Tram vertrok : niets aan de hand : mijn banaan had ik nog ; en dit herhaalde zich aan de volgende haltes : steeds neep ik 's lichtjes om te voelen of de banaan nog heel was, en telkens was ik gerust..., tot op twee of drie haltes vóór we aan Brussel-Noord kwamen : toen stopte de tram en voelde ik iemand op mijn schouder tikken, en hoorde hem vragen : "Mijnheer, ik zou hier willen afstappen, wil je me nu aub loslaten ?"...
                  Last edited by Ho-Merris; 24 februari 2012, 19:31.
                  The bird is known by his note, a man by his word.

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk bericht
                    Echt gebeurd :

                    ik was tewerkgesteld in het Brussels gewest, en had ergens in de zomer een halve dag vrij genomen om 's naar het centrum van onze hoofdstad te gaan. Dus dat gedaan.

                    Rond 4 uur (pm) had ik, juist voordat ik de tram terug naar Brussel-Noord zou nemen, in een fruitwinkel 3 bananen gekocht. Toen ik er één van wou opeten, zag ik echter mijn tram de halte naderen ; vlug stak ik de bananen in mijn broekzakken : twee vanvoren en één vanachteren, en liep naar de tram, waar ik nog net kon opspringen.

                    Piekuur !, de tram overvol, en ik moest dus wel blijven rechtstaan, als een sardine in een doosje... Aan de volgende halte stopte de tram, ik vloog naar voren, tegen een medereiziger aan : de bananen in mijn beide voorzakken waren tot moes geplet !

                    Ik snel gedacht : seffens, als de tram vertrekt, vlieg ik naar achter, met het gevaar dat ook mijn derde banaan moes wordt - dus nam ik deze banaan zachtjes maar toch stevig in mijn ene hand geklemd om dit te beletten.

                    Tram vertrok : niets aan de hand : mijn banaan had ik nog ; en dit herhaalde zich aan de volgende haltes : steeds neep ik 's lichtjes om te voelen of de banaan nog heel was, en telkens was ik gerust..., tot op twee of drie haltes vóór we aan Brussel-Noord kwamen : toen stopte de tram en voelde ik iemand op mijn schouder tikken, en hoorde hem vragen : "Mijnheer, ik zou hier willen afstappen, wil je me nu aub loslaten ?"...
                    Miljaar, das een goeie.

                    Grtz, RF
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Miljaar, das een goeie.

                      Grtz, RF
                      Meen je niet toch

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Miljaar, das een goeie.

                        Grtz, RF
                        ???? Luc, nah, daar geloof ik amper iets van
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Meen je niet toch
                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          ???? Luc, nah, daar geloof ik amper iets van
                          Héhé, jonges toch 1.000 maal mijn excuus als mijn bewondering voor die MOP jullie op een dwaalspoor hebben gezet.
                          Ik ben nog altijd gek op poesjes hoor.

                          Grtz, RF
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Héhé, jonges toch 1.000 maal mijn excuus als mijn bewondering voor die MOP jullie op een dwaalspoor hebben gezet.
                            Ik ben nog altijd gek op poesjes hoor.

                            Grtz, RF
                            Euh, jij gaat nog een stap verder dan wat ik bedoelde met mijn reactie. Gek op Shiela of Bruce, who cares , elk diertje zijn pleziertje.
                            Nee, ik dacht echt dat je reactie er eentje van sarcasme was, eentje waar een moest bij staan .

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Ik weet niet of cartoons hier ook kunnen, maar deze leuke vandaag ontvangen.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Kort en bondig.

                                De telefoon rinkelt midden in de nacht.......

                                De echtgenoot zegt:
                                - "Als het voor mij is zeg dan dat ik er niet ben."

                                Zijn echtgenote neemt op en zegt:
                                - "Hij is thuis"

                                Ze legt de hoorn neer en de echtgenoot replikeert:
                                - "Wat doet ge nu???"

                                Zij antwoordt:
                                - "Het was voor mij ! !"
                                perman
                                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                                Comment

                                Working...
                                X