Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Zwaar auto ongeluk


    Een man en een vrouw zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk, het is een ernstig ongeluk. Allebei hun auto’s liggen in de kreukels, maar gek genoeg zijn geen van beide passagiers gewond. Nadat zij beiden uit hun auto zijn gekropen, zegt de vrouw:
    “Dus u bent een man… dat is interessant. Ik ben een vrouw… Nou, nou kijk nou toch is even naar onze auto’s! Er is niets van over, maar gelukkig zijn wij ongedeerd gebleven, he? Dit moet wel een teken van God zijn, dat het voorbestemd was dat wij elkaar zouden ontmoeten, vrienden zullen blijven en de rest van onze dagen samen doorbrengen in alle rust.”

    De man antwoordt blij:”Ik ben het volkomen met je eens. Dit moet gewoon een teken van God zijn.”
    De vrouw ging verder: “En kijk eens aan, nog een wonder. Mijn auto is compleet vernield, maar deze fles wijn is niet gebroken. Ik weet wel zeker dat God wil dat we deze fles wijn drinken op een goede toekomst samen.”
    Dan geeft ze de fes aan de man. De man knikt instemmend en glimlacht, hij opent de fles, drinkt hem voor de helft leeg en geeft hem dan weer terug aan de vrouw. De vrouw pakt de fles aan, doet onmiddellijk de kurk erop en geeft hem terug aan de man. De man vraagt verbaasd: “Neem jij niet?”
    De vrouw antwoordt koeltjes: “Neuh, ik denk dat ik gewoon op de politie wacht.”
    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht
      hier komt een superdroge pinguin mop:

      Op een dag was Jantje's gezin op skivakantie in Oostenrijk, maar Jantje is een beetje te enthousiast en hij veroorzaakt een lawine die het einde betekent van papa. De volgende week is het begrafenis en die is schitterend. Mooie muziek, veel kaarsjes maar ook veel traantjes.
      Na de begrafenis komt Jantje thuis en hij vraagt aan zijn mama waarom hij vandaag zwarte kleren moest aandoen. Wel zegt mama, omdat papa vandaag is begraven en als iemand wordt begraven doen de mensen zwarte kleren aan. Jantje is tevreden met dit antwoord en ze proberen om hun normale leven te hervatten.
      De week erop zit Jantje samen met mama in de auto en ze rijden op de autostrade. Plotseling verliest een truck naast hen de controle over het stuur en ramt hen in de flank. Mama is op slag dood. De volgende week is het dus opnieuw begrafenis met nog mooiere muziek, nog meer kaarsjes en nog meer traantjes. Opnieuw thuisgekomen vraagt Jantje aan zijn tante waarom hij vandaag zwarte kleren moest aan doen. Wel zegt tante, vandaag is mama begraven en het is de gewoonte dat mensen zwarte kleren aandoen op een begrafenis.
      Opnieuw probeert het gezin zijn normale leven te hervatten maar het geluk staat niet aan hun kant. Een week later bezwijkt tante aan een hartaanval. Opnieuw is het begrafenis en het ditmaal nog mooiere muziek, nog meer kaarsjes en nog meer traantjes.
      Jantje komt thuis en plots gaat de deurbel, Jantje doet open en er staat een pinguin voor de deur.
      Weet je wat die pinguin zei?
      ?
      ?
      ?
      ?
      ?
      Niets, want een pinguin kan niet praten.
      Maar kan wel belleketrek doen
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Belgische gevangenissen zijn zoals
        de Tour de France:
        voortdurend ontsnappingen .
        maar er is nooit een belg bij.

        ----------------------------------------------------------

        Een man komt binnen in een bordeel en vraagt naar een meisje.
        Het meisje vraagt hem hoe hij het graag zou willen doen.
        Hij antwoordt : “Ik wil onderdanig zijn, vernederd worden en mij beschaamd voelen. Wat moet dat kosten ?”
        Zij : “€ 45.”
        Hij : “Slechts €45 ? En wat krijg ik daarvoor ?”
        Zij : “Een sjaaltje, een truitje en een petje van Club Brugge, en daarna stuur ik u de straat op :-)
        Last edited by Freewillie; 20 september 2011, 21:21.
        "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Ik deed daarnet mijn koelkast open en zag dat er een alien zat te masturberen in het groentenvak. Toen ik hem vroeg wat hij daar deed, antwoordde hij "I come in peas"
          betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows ;)

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Kleine Susie komt thuis van school en zegt aan haar moeder dat de jongens haar altijd vragen om "kruiwagentje" te spelen, omdat ze dat zo goed kan.

            Moeder : "Je moet NEE zeggen ! Ze willen alleen maar je broekje zien."

            Susie : "Dat weet ik wel, mama, daarom verstop ik het altijd in mijn boekentas !!!"
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
              ..........

              Een man komt binnen in een bordeel en vraagt naar een meisje.
              Het meisje vraagt hem hoe hij het graag zou willen doen.
              Hij antwoordt : “Ik wil onderdanig zijn, vernederd worden en mij beschaamd voelen. Wat moet dat kosten ?”
              Zij : “€ 45.”
              Hij : “Slechts €45 ? En wat krijg ik daarvoor ?”
              Zij : “Een sjaaltje, een truitje en een petje van Club Brugge, en daarna stuur ik u de straat op :-)
              SUPER.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                Een man komt binnen in een bordeel en vraagt naar een meisje.
                Het meisje vraagt hem hoe hij het graag zou willen doen.
                Hij antwoordt : “Ik wil onderdanig zijn, vernederd worden en mij beschaamd voelen. Wat moet dat kosten ?”
                Zij : “€ 45.”
                Hij : “Slechts €45 ? En wat krijg ik daarvoor ?”
                Zij : “Een sjaaltje, een truitje en een petje van Club Brugge, en daarna stuur ik u de straat op :-)
                iLike Even al die Clubsupporters op FB op zoeken
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Twee West-Vlaamse, blonde vriendinnen komen elkaar tegen in het vagevuur.


                  Blondje 1: Hoe ziej gie gestorven?

                  Blondje 2: Doodgevrozen!

                  Blondje 1: Amai, verschrikkelik! Hoe voelt dad-an, doodvriezen?

                  Blondje 2: In 't begin e koet gevoel, tottajje ip den duur vrè slaperig wordt en van je sus droait. En toan zie je dood. En gie, oe zie je gie gestorven?

                  Blondje 1: Ikke? Nen hartaanval. Ik verdacht mienen vint ervan dattie mie bedriegde. En op nen dag kwamme kik vroeger thuus, en 'k liepe noa de slapkamer woa dattie op 't bedde lag tv te kieken. Wantrouwig lik dak ben, gien-kik beneen in de kelder kieken of datter nergens 'n vroamens verstopt zat, moa niks te ziene. Dan liepe kik terug noa boven, maar doa waster ook niemand. Uiteindelik benne kik noa de zolder gelopen, maar op den trap krege kik dienen hartaanval, en viele kik morsdood.

                  Blondje 2: Hoe stom zeg! Aje èèrst in de diepvries gekeken, woaren w'alletwjee nog in leven!
                  "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Het is een kille doordeweekse dag midden in de winter en een vrachtwagenchauffeur stopt met zijn wagen voor een rood verkeerslicht.
                    Plotseling stopt er een wagen naast hem en een blond grietje roept vanuit haar wagen: 'Hallo meneer, ik ben Sofie ... en u verliest uw lading!', maar tegelijkertijd springt het verkeerslicht op groen en de chauffeur geeft gas.
                    Bij het volgende verkeerslicht moet de chauffeur weer vaart minderen en opnieuw gaat het blondje naast hem staan. 'Meneer, ik ben Sofie... en u verliest uw lading !', maar opnieuw trekt de chauffeur op zonder ook maar op het blonde grietje te letten.
                    Het geluk zit hem echter niet mee, want ook voor de derde keer staan de verkeerslichten op rood en stopt hij netjes.
                    Het blondje, intussen behoorlijk op haar teentjes getrapt, gooit haar auto voor de vrachtauto, stapt uit en roept naar de chauffeur: 'Dit is nu al de derde keer... ik ben Sofie, en u verliest uw lading!!!...'
                    Waarop de chauffeur zijn raam opendraait en roept: 'Ja, ja....... ik ben Theo en ik strooi zout!!'.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Een oude meneer bezoekt regelmatig de club voor de derde leeftijd en is er verliefd geworden op een weduwe.
                      Op een dag trekt hij zijn stoute schoenen aan en vraagt haar ten huwelijk.
                      Zij aanvaardt de uitnodiging met enthousiasme.

                      De volgende dag telefoneert hij haar en zegt dat hij het vervelend vindt dat hij haar de dag ervoor ten huwelijk heeft gevraagd maar niet meer weet of ze 'ja of nee' geantwoord heeft.

                      Oh! Zegt ze 'ik ben blij dat je me belt want ik herinner me dat ik 'ja' gezegd heb maar ik weet niet meer tegen wie.'
                      Last edited by nete; 27 september 2011, 07:25.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Iets te vieren


                        Een kippenkweker zit in zijn stamcafé naast een vrouw en bestelt een glas champagne. De vrouw kijkt op en zegt: “Kijk nu, ik bestelde ook net een glas champagne.”
                        “Wat een toeval”, zegt de man, “want dit is een speciale dag voor mij. Ik heb iets te vieren.”
                        “Voor mij is het ook een speciale dag en ik ben ook aan het vieren” zegt de vrouw.
                        “Wat een toeval,” zegt de man. Als ze klinken vraagt hij: “En wat ben jij aan het vieren?”
                        “Wel, mijn echtgenoot en ik proberen al lang een kind te krijgen en vandaag vertelde mijn dokter dat ik zwanger ben.”
                        “Wat een toeval”, zegt de man. “Ik ben een kippenkweker. Jarenlang waren mijn kippen onvruchtbaar, maar vandaag zijn ze eindelijk bevruchte eieren beginnen leggen.”
                        “Dat is groot nieuws”, zegt de vrouw. “En hoe werden je kippen vruchtbaar?”
                        “Ik ben van haan veranderd.” antwoordt hij.
                        Zij lacht eens en zegt: “Wat een toeval!”

                        ---------------------------------------------------------

                        Brief van een (blonde) moeder aan haar zoon :

                        Dag grote jongen,

                        Ik schrijf je een paar woordjes opdat je zou weten dat ik iets geschreven heb. Dus, als je deze brief leest wil dit zeggen dat je hem goed ontvangen hebt. Zo niet, verwittig mij dan even, dan schrijf ik hem wel opnieuw.
                        ... Ik schrijf wel traag omdat ik weet dat je niet zo snel kan lezen.
                        Je vader heeft gelezen dat uit onderzoek blijkt dat het overgrote deel van alle ongevallen gebeuren op minder dan 10km van je huis. Daarom hebben we besloten om wat verder te gaan wonen.
                        In verband met de jas die je graag zou hebben : je oom Jef heeft gezegd dat ik hem het beste kan opsturen zonder de knopen. Ze zijn nogal zwaar dus de verzending zou te duur uitkomen. Ik heb ze er dus afgehaald. Moest je ze niet vinden, ze zitten in de rechter-jaszak.
                        Je zus Ellen, die ondertussen getrouwd is, blijkt zwanger te zijn. We kennen het geslacht niet dus ik kan je nog niet vertellen of je nu nonkel of tante gaat worden. Als het een meisje wordt gaan ze het naar mij noemen. Wel een beetje raar om die kleine "mama" te gaan noemen, maar soit.
                        Je broer had onlangs ook een probleem. Toen we met hem meegereden waren had hij zijn wagen afgesloten en de sleutels op het contact laten zitten. Hij is 10km naar huis moeten wandelen en weer terug voor de reserve-sleutels. Het heeft wel een tijdje geduurd maar daarna kon hij ons toch weer uit de auto laten.
                        Moest je je nichtje Julie nog tegenkomen, doe haar dan de groeten van mij. Als je ze niet ziet, zeg dan ook maar niks, da's makkelijker.

                        Je moeder.

                        Ps : ik wilde nog wat geld meesturen maar ik had de enveloppe al dichtgeplakt.
                        Last edited by Freewillie; 27 september 2011, 20:45.
                        "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                          Brief van een (blonde) moeder aan haar zoon :

                          Dag grote jongen,

                          Ik schrijf je een paar woordjes opdat je zou weten dat ik iets geschreven heb. Dus, als je deze brief leest wil dit zeggen dat je hem goed ontvangen hebt. Zo niet, verwittig mij dan even, dan schrijf ik hem wel opnieuw.
                          ... Ik schrijf wel traag omdat ik weet dat je niet zo snel kan lezen.
                          Je vader heeft gelezen dat uit onderzoek blijkt dat het overgrote deel van alle ongevallen gebeuren op minder dan 10km van je huis. Daarom hebben we besloten om wat verder te gaan wonen.
                          In verband met de jas die je graag zou hebben : je oom Jef heeft gezegd dat ik hem het beste kan opsturen zonder de knopen. Ze zijn nogal zwaar dus de verzending zou te duur uitkomen. Ik heb ze er dus afgehaald. Moest je ze niet vinden, ze zitten in de rechter-jaszak.
                          Je zus Ellen, die ondertussen getrouwd is, blijkt zwanger te zijn. We kennen het geslacht niet dus ik kan je nog niet vertellen of je nu nonkel of tante gaat worden. Als het een meisje wordt gaan ze het naar mij noemen. Wel een beetje raar om die kleine "mama" te gaan noemen, maar soit.
                          Je broer had onlangs ook een probleem. Toen we met hem meegereden waren had hij zijn wagen afgesloten en de sleutels op het contact laten zitten. Hij is 10km naar huis moeten wandelen en weer terug voor de reserve-sleutels. Het heeft wel een tijdje geduurd maar daarna kon hij ons toch weer uit de auto laten.
                          Moest je je nichtje Julie nog tegenkomen, doe haar dan de groeten van mij. Als je ze niet ziet, zeg dan ook maar niks, da's makkelijker.

                          Je moeder.

                          Ps : ik wilde nog wat geld meesturen maar ik had de enveloppe al dichtgeplakt.
                          Schitteereerend!!!
                          Nikon D5100 + 18-105mm VR
                          Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Twee mannen botsen in de supermarkt tegen elkaar met hun kar.
                            Excuseer zegt de ene man, ik ben wat zenuwachtig want ik ben mijn vrouw aan het zoeken.
                            Ja zegt de andere ik ook, willen we samen zoeken?
                            Ok zegt de eerste man, hoe ziet UW vrouw eruit?
                            Ze is blond, heeft volle rode lippen, blauwe ogen en ze draagt een smalle witte jurk met een diep décolleté en hoe ziet uw vrouw eruit?
                            Laat maar zitten zegt de andere we gaan die van u zoeken.

                            ----------------------------------------------------

                            Zij : zou ik topless zonnen in de tuin?
                            Hij : ba ja, waarom niet
                            Zij : maar wat gaan de buren denken?
                            Hij : gewoon maar dat ik getrouwd ben voor het geld.

                            ----------------------------------------------------

                            Zegt de ene vriendin tegen de andere : ik moet opletten dat ik niet zwanger word.
                            Waarom zegt de andere, uw man heeft zich toch laten steriliseren.
                            Wel juist daarom.

                            ----------------------------------------------------

                            Wie heeft er veel genot in zijn leven?
                            Verhofstadt, in zijn septembertoespraak hoopte hij klaar te komen tegen ´t einde van ´t jaar...

                            ----------------------------------------------------

                            Hoe kunnen mannen hun piemel op wintertijd instellen?
                            Gewoon een uur aftrekken.

                            ----------------------------------------------------

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Oude sergeant majoor


                              Een krasse oude Marine sergeant majoor bevond zich op een gala-avond georganiseerd door lokale liberale artsen. Er waren jonge dames in overvloed die de sergeant majoor graag tot een gesprek verleidden.

                              “Excuseer me, sergeant majoor, maar u ziet er wel heel serieus uit. Heeft u misschien problemen?”
                              “Negatief, mevrouw. Ik ben van nature serieus.” De jonge dame keek naar zijn vele onderscheidingen en zei, “U ziet er naar uit alsof u heel wat actie hebt meegemaakt.”
                              “Ja mevrouw, een hoop actie.” De jonge dame, moe van haar pogingen een gesprek te beginnen, zei, “Weet u, u zou de wereld wat vrolijker moeten bekijken. Ontspannen en wat vrolijker zijn.”

                              De sergeant majoor keek haar met een ernstige blik aan. Uiteindelijk zei de jonge vrouw, “Weet u, ik hoop dat u dit niet verkeerd op zult vatten, maar wanneer had u voor het laatst seks?” “1955, mevrouw.” “Nou, zie je wel. Geen wonder dat u zo serieus bent. U moet eens echt uit uw dak gaan!
                              Ik bedoel, geen seks sinds 1955!”

                              Ze nam hem bij de hand en nam hem mee naar een van de slaapkamers, waar ze hem overhaalde diverse malen te “relaxen”. Na afloop, nog na hijgend, leunde ze tegen de naakte borst van de sergeant majoor en zei, “Wow, je bent niets vergeten sinds 1955.”
                              De sergeant majoor zei, nadat hij op zijn horloge had gekeken, “Dat mag ik hopen; het is nu pas 2130.”
                              "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Trijntje kwam op zaterdagavond, voor de eerste keer, met haar geliefde thuis.
                                Daar aangekomen, gingen ze meteen de trap op naar haar slaapkamer.

                                Een kwartiertje later kwam de jongen alleen naar beneden en liep de voorkamer in.
                                Daar zat ouwe Camiel in zijn kraakstoel, gluurde over de krant en vroeg aan de jongen: "Waar is Trijntje ?"
                                "Oh, ze heeft hoofdpijn", zei hij, "Ik heb haar een aspirientje gegeven en haar daarna in bed gestopt".

                                "Dat is heel goed van je jongen", zei ouwe Camiel, "maar wil je dan wel even de rits van je medicijn-kastje dichtdoen !"
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X