Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Afrikaanse logica vs Amerikaanse logica

    Een Afrikaan lag lekker te luieren in de schaduw van de boom, toen een Amerikaan voorbij kwam.

    'Hé', riep de Amerikaan, 'moet jij niet werken: Time is money!!'

    'Wat moet ik doen' zegt de ander.

    'Nou de bananen plukken en verkopen.'

    'Waarom verkopen? Ik kan ze toch ook weggeven, als er teveel zijn.'

    'Ben je gek', zegt de Amerikaan. 'Verkopen moet je, geld verdienen.'

    'Wat moet ik met dat geld', vraagt de Afrikaan.

    'Land kopen, nog meer bananenbomen planten...
    En dus nog meer verkopen en dus nog meer geld verdienen'.

    'Wat moet ik met al dat "nog meer geld"?'

    'Koelcellen bouwen', zegt de Amerikaan, 'om de bananen te bewaren en ze zo tegen de beste prijzen te verkopen.
    Dan verdien je nog meer, dan kun je arbeiders huren, die al het werk voor jou doen, en nog meer grond kopen en nog meer bananen verbouwen...
    En dus nog meer verdienen!'

    'En dan?' Vraagt de Afrikaan.

    'Dan word je rijk, miljonair!'

    'En dan?'

    'Dan word je multimiljonair!'

    'En dan?'

    'Dan ben je pas écht rijk, zo rijk dat je kunt rentenieren.'

    'Rentenieren, wat is dat?', vraagt de Afrikaan.

    'Ja dat is', zegt de Amerikaan, 'zalig niets doen.
    Lekker luieren in de schaduw van de boom, en vooral tevreden zijn...!'

    Waarop de Afrikaan terug zijn ogen sloot met een tevreden glimlach op zijn gezicht

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

    Twee Belgen en een Hollander praten over hun relatie. Zegt de ene Belg: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een timmerman! Ik vond zaagsel onder het bed.
    De andere Belg zegt: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een metselaar! Ik vond cement onder het bed.
    Zegt de Hollander: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een paard!
    Een paard?...vragen de twee Belgen verbaasd.
    Ja, zegt de Hollander, want ik vond gisteren een ruiter onder het bed!
    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Een vrouw ging naar een dierenwinkel en zag daar een grote mooie papegaai te koop staan voor maar 25 Euro. “Ik moet u wel verklappen, zei de winkelier, dat deze vogel in een bordeel heeft gestaan en soms wel eens vulgaire taal spreekt.”

      De vrouw vond dat het toch een koopje was, trok ermee naar huis, plaatste de vogelkooi in haar living en wachtte dus maar af.
      De vogel keek rond in de kamer, dan naar haar, en zei :

      "Nieuw hoerenkot, nieuwe madam !"

      De vrouw was een beetje geschokt door de insinuatie, maar vond dat het al bij al nog meeviel.

      Haar twee tienerdochters kwamen thuis van school.
      De vogel zag hen en zei :
      "Nieuw hoerenkot, nieuwe madam, nieuwe hoeren !"

      De meisjes en de vrouw waren een beetje beledigd maar begonnen dan te lachen met de hele situatie.

      Toen kwam haar man thuis.
      De vogel keek hem aan en zei :

      ”Hey,den Dré".
      "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Een echtpaar woont met hun 10-jarig zoontje in
        een klein appartement in de binnenstad.

        Om ongestoord seks te kunnen hebben,
        besluiten ze het kind op het balkon te zetten,
        ... met de opdracht te vertellen wat hij zoal ziet.

        De jongen begint aan zijn commentaar:
        "Er wordt een auto van de parkeerplaats gesleept."

        "Er rijdt een ziekenauto voorbij."

        "De buren hebben visite."

        "Sander rijdt op zijn nieuwe fiets."

        " Die van de Wit zijn aan het neuken."

        Pa en ma schieten overeind,
        "Hoe weet je dat?", roept vader.

        De jongen antwoordt:

        "Hun zoontje staat ook op het balkon.."

        ------------------------------------------------------------------

        Een eenzame vrouw van 70 jaar, wilde weer opnieuw trouwen.Ze plaatst een
        advertentie in een locale krant met de tekst:

        MAN GEZOCHT!
        MOET IN MIJN LEEFTIJDGROEP ZITTEN (70's),
        ... MOET MIJ NIET SLAAN,
        MOET NIET WEGRENNEN VAN MIJ,
        EN MOET GOED IN BED ZIJN!
        REAGEREN IN PERSOON ZELF.

        Na 2 dagen gaat de deurbel. Hoewel ze er tegenop ziet, opent ze de deur. Voor haar ziet ze een grijze man zonder armen en benen in een rolstoel.
        "Je denkt toch echt niet dat ik jou zou willen", zegt de vrouw,
        "Kijk nou eens naar jezelf...je hebt geen benen!"
        De oude man glimlacht, en zegt; "Daarom kan ik niet wegrennen van jou"!

        Ze gromde een keer. "Je hebt zelfs geen handen!"
        Weer glimlachte de oude man en zegt; "Dan kan ik je ook niet slaan!"

        Ze kijkt met een doordringende blik naar de oude man en vraagt; "Ben je nog
        steeds goed in bed"?
        De man gaat goed in zijn rolstoel zitten en met een enorme glimlach zeg hij;
        "Ik heb toch op de deurbel gedrukt"?
        "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Man op zoek naar een papegaai gaat dierenwinkel binnen.
          Hij vraagt aan de verkoper wat hij momenteel heeft.

          De verkoper zegt dat hij 3 papegaaien te koop heeft:
          - een groene van 25 euro
          - een rode van 250 euro
          - en een blauwe van 2500 euro

          De man vraagt naar de enorme prijsverschillen.
          Verkoper antwoordt:
          - die groene van 25 euro is een heel mooi beest, is erg proper en kan praten als geen ander. Bovendien kent hij een paar liedjes uit het hoofd.
          - die rode is een klein wonder. Hij kan praten, zingen, lezen, schrijven, telefoneren, typen, op de computer werken, ruimt alles op en is altijd content.
          - de blauwe kan niets: hij is erg arrogant, praat nauwelijks, weet niets en is bovendien lelijk en maakt alles vuil.

          De man vraagt vol ongeloof: "en waarom kost die blauwe dan wel zoveel ?"
          Antwoord winkelier: " de blauwe is de chef van de andere 2...."
          Last edited by Leopard; 9 september 2011, 08:52.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Automatisch plukapparaat

            Een franse wijnboer bezoekt een tentoonstelling over de nieuwste landbouwmachines. Hij komt bij een stand over een Australische automatische plukmachine. De verkopers leggen het apparaat volledig uit. Hij plukt en sorteert de druiven automatisch en gooit te kleine of rottedruiven vanzelf weg. De boer vraagt: "Doet het apparaat ook nog wat op het gebied van eh.. sex?". "Nee.", luidt het antwoord. "Dan blijf ik toch maar bij mijn Poolse pluksters!".

            ------------------------------------------------------------------------------------

            Vodde ouwe rommel

            Er rijdt een voddenman op een bakfiets langs de grachten in Amsterdam schreeuwend: "Vodde ouwe rommel, vodde ouwe rommel." Opeens gaat er vierhoog ergens een raam open en een vrouwtje schreeuwt: "Hé voddenman kun je even bovenkomen?" "Tuurlijk mevrouwtje, ik kom eraan." Bovengekomen ziet hij daar toch een lekker stuk in een negligé staan dat aan hem vraagt: "Zeg voddenman je moet het me maar niet kwalijk nemen hoor, maar m'n man zit nou al drie maanden in de bajes en ik wil ook wel eens wat. Zou U misschien zo vriendelijk willen zijn?"
            Ze is nog nog niet uitgesproken of de voddenman heeft z'n broek al op z'n enkels hangen en naait het stuk met gigantische oerdriften over de leuning van de balustrade. Klaargekomen zegt het vrouwttje: "He, he, dat was lekker, dat had ik echt nodig. Hier voddenman dit is voor U", en ze stopt hem een envelop in zijn hand. Beneden op de bakfiets rijdt de voddenman weer schreeuwend verder. "Vodde ouwe rommel, vodde ouwe rommel." Maar als hij de envelop open maakt, ziet hij er honderd euro in zitten en verder rijdend schreeuwt hij: "Neuken, neuken."
            "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!


              Goe heel goe die moppen..
              Vooral die van die papegaaien...
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • On peut réduire la vie sexuele d'un homme en 3 lettres... MMS
                À l'âge de 20 ans: Matin, Midi et Soirée
                À l'âge de 40 ans: Mardi, Mercredi et Samedi
                À l'age de 60 ans: Mars, Mai et Septembre
                À l'âge de 80 ans: Mes Meilleurs Souvenirs
                Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                  On peut réduire la vie sexuele d'un homme en 3 lettres... MMS
                  À l'âge de 20 ans: Matin, Midi et Soirée
                  À l'âge de 40 ans: Mardi, Mercredi et Samedi
                  À l'age de 60 ans: Mars, Mai et Septembre
                  À l'âge de 80 ans: Mes Meilleurs Souvenirs
                  Mooi, mooi, mooi. Ik versta maar een klein beetje Frans maar die versta ik wel
                  Nikon D5100 + 18-105mm VR
                  Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door CIB

                    Mooi, mooi, mooi. Ik versta maar een klein beetje Frans maar die versta ik wel
                    Voor degene die weinig of geen Frans begrijpen: sorry, maar bij een letterlijke vertaling klopt de grap niet meer.

                    CIB: een halve kilo kaas in sneetjes vragen kan je nièt, maar schunnigheden lukt wel
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Love Story . . .

                      Een man lag in bed met zijn nieuwe vriendin.
                      Nadat ze goede sex hadden gehad....besteedde zij het
                      volgende uur aan het spelen met zijn testikels...
                      iets wat zij heel graag deed.
                      En hij beleefde veel plezier.
                      Hij draaide zich om en vroeg haar :
                      "Waarom vind je dat zo leuk om te doen?"
                      "Omdat ..." ze herhaalde... omdat....."
                      "Na mijn operatie mis ik de mijne zo erg."
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                        Voor degene die weinig of geen Frans begrijpen: sorry, maar bij een letterlijke vertaling klopt de grap niet meer.

                        CIB: een halve kilo kaas in sneetjes vragen kan je nièt, maar schunnigheden lukt wel
                        Dat is toch het eerste dat je leert, en het laatste dat je vergeet bij een nieuwe taal
                        Trouwens, als ik een "sneetje" wil zou dat ook lukken hoor, in eender welke taal
                        Nikon D5100 + 18-105mm VR
                        Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Je mag de mannenwinkel maar ÉÉN KEER bezoeken. Er zijn zes verdiepingen en hoe hoger je komt, hoe waardevoller het gebodene. Bezoeksters mogen op elke verdieping hun keuze maken of een verdieping hoger verder winkelen, maar teruggaan naar beneden mag alleen om de winkel te verlaten.

                          Een vrouw gaat naar binnen. Op de eerste etage staat een bord met de tekst:
                          Eerste etage - Mannen met een goede baan.
                          Leuk, denkt ze, maar ik wil meer dan dat. Ze vervolgt haar weg naar boven, en stuit op een bord met de tekst:
                          Tweede etage - Mannen met een goede baan die van kinderen houden.
                          Ze is geïntrigeerd, maar loopt toch door naar de derde etage:
                          Derde etage: Mannen met een goede baan die van kinderen houden en er fantastisch uitzien.
                          Wauw, denkt ze, maar kan het toch niet laten verder te gaan kijken.
                          Vierde etage - Mannen met een goede baan die van kinderen houden, er fantastisch uitzien en bereid zijn de helft van het huishouden op zich te nemen.
                          'Beter kun je het niet treffen!' roept ze uit. Maar dan klinkt een stemmetje in haar binnenste: of misschien toch wel? Ze loopt verder naar boven en leest het bord:
                          Vijfde etage - Mannen met een goede baan die van kinderen houden, er fantastich uitzien, bereid zijn de helft van het huishouden op zich te nemen en een groot gevoel voor humor hebben.
                          Ze heeft gevonden wat ze zocht en is geneigd haar zoektocht te staken, maar kan de verleiding niet weerstaan nog een verdieping hoger te gaan, waar te lezen staat:
                          Zesde etage - U bent de 42.215.602ste bezoekster. Er zijn geen mannen op deze etage. Deze etage is er alleen om te bewijzen dat vrouwen nooit tevreden zijn. Wij bedanken u voor uw bezoek aan onze winkel.

                          NOTA BENE:
                          Om niet van seksediscriminatie beschuldigd te worden, heeft de eigenaar aan de overkant ook een Vrouwenwinkel geopend.
                          Op de eerste etage zijn vrouwen te krijgen die dol zijn op seks.
                          Op de tweede etage zijn vrouwen te krijgen die aardig zijn en dol op seks.
                          Op de derde etage zijn vrouwen te krijgen die aardig zijn, dol op seks en zot van auto's.
                          Op de vierde, vijfde en zesde etage is nog nooit iemand geweest.
                          Canon Eos 550 met 18-135, Canon powershot A80

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Drie vriendinnen zitten samen op café en vertellen over hun beroepsleven.
                            De eerste, die verpleegster is, zegt "Als ik thuiskom van een werkdag, mijn schoenen uit doe en ze zodanig kan smijten dat ze mooi naast elkaar in de hoek v/d kamer terecht komen heb ik een goeie dag gehad."
                            De tweede, die verkoopster is, zegt" Als ik thuiskom en mijn handtas zodanig naar de kapstok kan smijten dat die aan de juiste haak terecht komt, dan heb ik een goeie dag gehad."
                            De derde, die van lichte zeden is, zegt" Als ik thuiskom, mijn slipje uit doe, omhoog smijt en het blijft tegen het plafond kleven, dan heb ik een zeer goede dag gehad."
                            Canon Eos 550 met 18-135, Canon powershot A80

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              op de boerderij


                              Een succesvolle landbouwer sterft en laat gans zijn hebben en houden na aan zijn weduwe!
                              De weduwe was een heel mooie vrouw, die vastberaden was om het bedrijf verder te runnen!
                              Er was echter een probleem, ze kende weinig of niets van de landbouwers-stiel, zodat ze verplicht was om een knecht in dienst te nemen. Ze plaatste een advertentie in de krant, waar twee reacties uit voortvloeiden, de ene werkzoekende was een alcoholicus, en de andere een homo.
                              Na wijs beraad besloot ze de homo in dienst te nemen, denkende dat ze aan de dronkaard toch niet veel hulp zou hebben!
                              Na een tijdje bleek dat hij een sterke kracht was die alle dagen vele uren werkte en heel veel kennis had aangaande het landbouwersbestaan. Vele weken werkten ze allebei op de boerderij die enorm floreerde.
                              Op een dag zei de weduwe tegen haar knecht: “je hebt al prachtig werk geleverd op de boerderij, ga vanavond maar eens naar de stad de bloemetjes buiten zetten!”
                              De knecht was onmiddellijk akkoord en ging die avond een stapje in de wereld zetten.
                              Toen de knecht om 01.00 u. nog niet thuis was begon de weduwe een beetje ongerust te worden, eens 02.00 u. sloeg ze al een beetje in paniek, tot de knecht om 02.30 u. uiteindelijk de deur van
                              de woonkamer opendeed.
                              Hij zag de vrouw zitten aan de open haard.
                              Stilletjes vroeg ze de knecht om tot bij haar te komen! “Doe mijn bloes uit”
                              zei de bevallige vrouw!
                              Bevend deed de man hetgeen zijn bazin vroeg. “Doe nu mijn laarzen uit” beveelde de dame hem.
                              Dat deed hij ook, langzaam.
                              “Doe dan nu mijn panties uit” vroeg ze astberaden.
                              Ook dat deed de knecht zonder tegenstribbelen.
                              “En dan nu mijn rok!!!” Nog steeds gehoorzaamde hij zonder aarzelen.
                              “Nu nog mijn BH!!!” Opnieuw met Bevende handen deed hij wat hem gevraagd werd.
                              Uiteindelijk keek ze hem recht in de ogen. “Als je nogmaals met mijn kleren naar de stad durft te gaan, knal ik je neer zonder verpinken!!!”

                              -----------------------------------------------------------------------------------------------

                              Gebarentaal :


                              Twee dove mensen trouwden en kwamen de eerste week tot de ontdekking dat ze niet konden '' praten '' in gebarentaal , wanneer ze het licht uitdeden .
                              Na verscheidene mislukkingen , misverstanden en ongelukkige nachten vond de vrouw dat er een oplossing gevonden moest worden .
                              Daarom gebaarde ze naar haar man : Schat , waarom geven we elkaar geen eenvoudig teken , bijvoorbeeld als jij seks wil, knijp dan één keer in mijn rechterborst . Als je geen seks wil , knijp dan één keer in mijn linkerborst .
                              De man vindt dit een fantastisch idee en gebaart terug naar zijn vrouw. Prima idee .
                              Als jij seks wilt met mij , trek dan éénmaal aan mijn penis. Wil je geen seks met mij, trek dan 50 keer aan mijn penis !
                              "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                hier komt een superdroge pinguin mop:

                                Op een dag was Jantje's gezin op skivakantie in Oostenrijk, maar Jantje is een beetje te enthousiast en hij veroorzaakt een lawine die het einde betekent van papa. De volgende week is het begrafenis en die is schitterend. Mooie muziek, veel kaarsjes maar ook veel traantjes.
                                Na de begrafenis komt Jantje thuis en hij vraagt aan zijn mama waarom hij vandaag zwarte kleren moest aandoen. Wel zegt mama, omdat papa vandaag is begraven en als iemand wordt begraven doen de mensen zwarte kleren aan. Jantje is tevreden met dit antwoord en ze proberen om hun normale leven te hervatten.
                                De week erop zit Jantje samen met mama in de auto en ze rijden op de autostrade. Plotseling verliest een truck naast hen de controle over het stuur en ramt hen in de flank. Mama is op slag dood. De volgende week is het dus opnieuw begrafenis met nog mooiere muziek, nog meer kaarsjes en nog meer traantjes. Opnieuw thuisgekomen vraagt Jantje aan zijn tante waarom hij vandaag zwarte kleren moest aan doen. Wel zegt tante, vandaag is mama begraven en het is de gewoonte dat mensen zwarte kleren aandoen op een begrafenis.
                                Opnieuw probeert het gezin zijn normale leven te hervatten maar het geluk staat niet aan hun kant. Een week later bezwijkt tante aan een hartaanval. Opnieuw is het begrafenis en het ditmaal nog mooiere muziek, nog meer kaarsjes en nog meer traantjes.
                                Jantje komt thuis en plots gaat de deurbel, Jantje doet open en er staat een pinguin voor de deur.
                                Weet je wat die pinguin zei?
                                ?
                                ?
                                ?
                                ?
                                ?
                                Niets, want een pinguin kan niet praten.
                                Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
                                hier vind je mijn foto's en hier ook

                                Comment

                                Working...
                                X