Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Ik vind ze als maar beter worden:
    't Is oranje, wat is het?
    Geel?
    Bijna!

    Oorspronkelijke versie van Kama
    't Is paars, wat is het?
    Blauw?
    Hmmm, Bijna!

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Een dametje stapt een groot bankkantoor binnen met haar trolley. Ze wil geld stortten en omdat het een groot bedrag is wil ze dat enkel met de directeur regelen. Er wordt wat op en af gebeld en na een kwartiertje besluit de directeur toe te geven aan wat hij "de stugge oude dag" noemt.

      Op het kantoor opent het dametje haar trolley en legt 300.000€ op de bureau van de directeur. Deze kijkt toch even op, handelt alle paperassenwerk af en bij het aflsuiten van het gesprek peilt hij, aangezien de nieuwsgierigheid het van de discretie wint, toch even naar de herkomst van het bedrag.

      -weddenschappen he, meneer, weddenschappen he
      -weddenschappen? verdien jij dat allemaal door te wedden met mensen?
      -natuurlijk, ik zal met u ook es wedden se
      -met mij, wat dan?
      -wedden dat jij morgen vierkant ballen hebt! 50.000€
      -huh wat ik? euh wel ja dan maar
      -ok tot morgen, maar ik breng wel mijn advocaat mee

      de bankdirecteut kan het niet loslaten. Zit de hele dag aan zijn ballen te voelen en gaat ook eens in de spiegel kijken en op de kopiemachine liggen.

      De volgende morgen wordt hij na een woelige nacht wakker en controleert eerst de eirondheid van zijn edele delen. Met het vooruitzicht op 50.000€ extra zakcentjes trekt hij naar zijn werk.

      Om een uur of 10 stormt het dametje binnen met een kerel in pak onder de arm. Samen gaan ze het kantoor binnen en het dametje trekt zonder enig woord de broek van de directeur af en voelt aan zijn ballen.

      De man in pak begint te vloeken en te stampen dat het een aard heeft, overhandigt het dametje een enveloppe en stormt woest weg.

      -Wat is er met uw advocaat aan de hand?
      -dat is mijn advocaat niet, hier, uw 50.000€
      -aha bedankt, maar wie was dat dan
      -een kerel waarmee ik voor 100.000 gewed had dat je niet zomaar een bank kan binnenstormen en de directeur aan zijn ballen voelen.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Een echtpaar van middelbare leeftijd had twee betoverend mooie teenager
        dochters.
        Een zoon was evenwel hun hartenwens en na vele maanden proberen, raakte de
        vrouw eindelijk in verwachting.
        Na negen maanden werd een zoon geboren.
        De vader holde naar de kinderafdeling in het ziekenhuis om zijn zoon te
        bewonderen.
        Hij keek in het wiegje en schrok van het lelijkste kind, dat hij ooit gezien
        had..
        Hij spoedde zich naar zijn vrouw en zei dat hij nooit de vader van zo'n lelijk
        kind kon zijn.
        'Kijk naar onze prachtige dochters', zei hij waarbij hij haar strak aankeek en
        vervolgens opmerkte: 'je hebt me toch niet bedonderd, hč?'
        Zijn vrouw lachte slechts en zei: 'Nee, deze keer niet'.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Een vrouw was in bed met haar minnaar, toen haar man plotseling thuiskwam.

          'Vlug', zei ze 'Ga in de hoek staan'.. Ze smeerde hem snel in met babyolie en
          strooide grote hoeveelheden babypoeder over hem heen.
          'Niet bewegen', fluisterde ze 'doe net alsof je een standbeeld bent'.
          'Wat is dit, lieverd'?, zei de man toen hij de slaapkamer binnenkwam.
          'Een standbeeld', antwoorde ze nonchalant.
          'De buren van hiernaast hadden er één voor in hun slaapkamer gekocht en ik vond
          hem zo mooi, dat ik er ook één gekocht heb.
          Er werd niet meer over gepraat en ze gingen slapen.
          Om 2 uur 's nachts stond de echtgenoot op uit bed en ging naar de keuken.
          Even later kwam hij terug met een glas melk en een sandwich.
          'Hier', zei hij tegen het standbeeld, 'eet iets. Ik heb laatst drie dagen óók
          zo voor gek bij de buren gestaan en niemand heeft me zelfs maar een glas water
          aangeboden'.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Doordenkertje:


            Een vrouw vraagt haar man om boodschappen te doen:

            “Breng een bak Duvel mee en als ze eieren hebben, breng er 6 mee."

            Een tijdje later komt de man terug met 6 bakken Duvel.

            Vrouw: "Waarom heb jij 6 bakken Duvel mee??".

            Man: "Ze hadden eieren!".
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Een non neemt een taxi naar Brussel en merkt dat de knappe chauffeur haar voortdurend in 't oog heeft.
              Ze vraagt hem waarom hij haar constant zo intens bekijkt.
              Hij antwoordt: "Ik wil u iets bekennen maar ik wil u niet in verlegenheid brengen".
              Ze stelt hem gerust: "Mijn zoon, ge kunt me niet kwetsen, als je non was en zo oud als ik heb je zo goed als alles al gezien en gehoord. Ik weet zeker dat je me niets kan zeggen of vragen dat voor mij beledigend of kwetsend kan zijn".
              Hij: "Wel, ik droom altijd opnieuw dat een kloosterlinge me heel passioneel kust".
              De non: "Wel, dan kijken we wat daaraan kan gedaan worden. Eerst en vooral moet je vrijgezel zijn en daarnaast ook katholiek".
              De taxichauffeur, al helemaal opgegeild, antwoordt: "Jaja, ik ben vrijgezel čn katholiek!"
              "Oké", zegt de non "sla maar de eerstvolgende landweg in".
              Daar voldoet ze zijn fantasie met een overtuiging die de meest geroutineerde straatmadelief zou doen blozen.
              Als ze de weg verderzetten begint de chauffeur te wenen.
              "Mijn kind", zegt de non "waarom huil je nu toch?".
              "Vergeef me dat ik gezondigd heb. Ik moet bekennen dat ik gelogen heb: ik ben getrouwd en ben een jood".
              De non antwoordt: "Trek het je niet aan. Ik heet Dirk, ben homo en ik ben op weg naar 't carnaval in Aalst ".
              "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Een boer rijdt op zijn tractor al slingerend door een West-Vlaams dorpje.
                Hij zit in zijn cabine en zo te zien vermaakt hij zich prima.
                Achter hem rijdende agenten vinden het welletjes en besluiten om de man aan te houden.
                Luid zingend opent de boer zijn cabine en roept:
                "Wat een techniek hč, in Brussel draaien ze muziek en ik kan het hier helemaal horen!"
                "Ja, ongelofelijk," zegt de politieman "en in Hasselt maken ze jenever en ik kan het hier ruiken......
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Waar komen baby's met rood haar vandaan?
                  Na de geboorte van hun baby zei de vader in paniek tegen de dokter
                  "Dokter, ik schaam me een beetje om het te moeten zeggen maar
                  ik sta een beetje sceptisch tegenover de rode haarkleur van mijn dochter.
                  Ze kan niet van mij zijn!!! "
                  "Geen bezwaar" zegt de dokter, zelfs als u en uw vrouw zwart haar hebben,
                  kan een voorouder een bijdrage aan uw genen gegeven hebben."
                  " Dat is onmogelijk " hield de man vol, dat is niet mogelijk in onze familie omdat zij allen,
                  van beide zijde, al generaties lang zwart haar hebben.
                  "Dus", zei de dokter, laat mij u dit vragen:
                  " Hoe staat het met uw sexleven?"
                  De man een beetje beschaamd, :
                  " Weet u, ik werk hard en veel en mijn vrouw is niet echt sexueel aangelegd,
                  dus wij doen het 1 of 2 keer in de maand.."
                  "Welnu, probleem opgelost, zegt de dokter, vlak bij zijn oor.............
                  "Het is roest in de loop"!
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Ik denk, als we dit vertalen er een stuk "charme" verdwijnt. Dus maar even ons Engels oefenen ?


                    A young guy from Texas moves to California and goes to one of those big "everything under one roof" stores looking for a job.
                    The manager asked, "Do you have any sales experience?"

                    The kid said, "Sure, I was a salesman back home in Texas."

                    The boss liked the kid so he gave him the job. "You start tomorrow. I’ll come down after we close and see how you did."

                    His first day on the job was rough but he got through it. After the store was locked up, the boss came down to see how things went.

                    "How many sales did you make today?"

                    The young man replied without hesitating, "One."

                    The boss said, "Just one? Our sales people average 20 or 30 sales a day.
                    How much was the sale for?"

                    The kid said, "$101,237.64."

                    The boss said, "$101,237.64?! What the hell did you sell?!"

                    the kid said, "First I sold him a small fish hook.
                    Then I sold him a medium fish hook.
                    Then I sold him a larger fish hook.
                    Then I sold him a new fishing rod.
                    Then I asked him where he was going fishing and he said down at the coast, so I told him he was gonna need a boat, so we went down to the boat department and I sold him that twin-engine Chris Craft.
                    Then he said he didn’t think his Honda Civic would pull it, so I took him down to the automotive department and sold him that 4x4 Blazer."

                    Amazed, the boss said, "A guy came in here to buy a fish hook and you sold him a boat and a truck?"

                    "No, he came here to buy a box of tampons for his wife and I said:

                    'Well, your weekend’s shot, you might as well go fishing.'"
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      De pastoor wordt bij de bisschop geroepen en vraagt aan de onderpastoor om zijn dienst over te nemen en eveneens de biecht af te nemen van hen die komen biechten.

                      - Maar pastoor, ik weet niks af van biechten, zegt de onderpastoor. Welke straffen moet ik geven?
                      Kijk zegt de pastoor, er ligt een boek in de biechtstoel waar alle zonden instaan en de daarbij horende straffen. Wees gerust, het zal wel lukken.

                      Zondags na de mis neemt de onderpastoor plaats in de biechtstoel en ontvangt zijn eerste zondaar.
                      - Eerwaarde vader, ik heb gezondigd. Ik ben gisteren met een flink stuk in mijn kraag thuis gekomen en heb mijn vrouw geslagen.

                      De onderpastoor kijkt in het boek onder 'vrouw slagen' en daar staat bij 3 weesgegroetjes en 1 onze vader.

                      Hij zegt tegen de zondaar: "3 weesgegroetjes en 1 onze vader en het is u vergeven mijn zoon".

                      De volgende zondaar, een jonge knappe vrouw, komt de biechtstoel binnen en zegt: " vader, ik heb gezondigd. Ik heb mijn vriend bedrogen met een andere man en heb hem gepijpt".

                      De onderpastoor kijkt in zijn boek onder pijpen maar vind niks. Niet echt wereldvreemd gaat hij ook kijken onder afzuigen maar ook daar vind hij niks.
                      Plots ziet hij de jonge misdienaar en denkt dat hij het misschien zal weten omdat hij de pastoor al lang dient.
                      Hij roept hem stilletjes bij hem en vraagt:" jongen, wat geeft de pastoor voor pijpen?
                      Waarop de misdienaar zegt:" ne Mars en een zakje chips".
                      Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        BOERDERIJ TE KOOP !!


                        Een geslaagde zakenman gaat op het platte land op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij
                        om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren.
                        Als hij een leuke boerderij gevonden heeft, komt hij erachter dat de boer tevens imker is en dat er een hoop bijenkorven achter de boerderij staan.
                        "De koop gaat niet door !" roept hij tegen de boer, "die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !"
                        "Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen.
                        Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug.
                        Als één bij je steekt of heeft gestoken mag je mijn boerderij GRATIS hebben !"
                        Nou, de zakenman denkt natuurlijk "deze kans moet ik pakken."
                        De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt.
                        Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangen,
                        jammerend en uitgeput.
                        "Mijn god !" zegt de boer, "ze hebben je toch niet gestoken ?"
                        "Nee, dat niet," zegt de zakenman, maar,…


                        “…de ‘kalfjes’ zijn al zeker …20 keer komen drinken!!! "
                        -----------------------------------------------------------------------------------
                        Autopech


                        Een jongen en een meisje staan met hun auto in de berm naast de weg, de auto is met de wielen weggezakt in het drassige gras. Zegt de jongen tegen het meisje:
                        “Als jij nu al je kleren voor de wielen legt zijn we zo weer los.”
                        Na veel gezeur doet het meisje de kleren uit en de jongen duwt deze tegen de wielen van de auto. Hij start en wil wegrijden maar alle kleren vliegen aan stukken weg maar de auto zakt nog dieper weg.

                        “En nu?” zegt het meisje boos.
                        De jongen ziet in de verte een lichtje branden en zegt tegen het meisje om daar naartoe te lopen en te vragen of de bewoner misschien met een tractor hun los kan trekken.
                        “Maar, ” zegt het meisje, “ik heb niets meer aan!”
                        “Neem mijn schoenen maar en houd ze voor je kruis dan zien ze niets.”

                        Na veel gezeur doet het meisje het. Even later komt ze bij het huis en belt aan. De deur gaat open en een boer kijkt vreemd naar deze jonge meid. Zij vraagt aan hem:
                        “Mijn vriend zit vast kunt u hem misschien helpen?”
                        Waarop de boer naar haar kruis kijkt en zegt:
                        “Als hij er zo diep in zit kan ik hem ook niet meer helpen!”
                        -------------------------------------------------------------------------------
                        Gelukszoeker :

                        Op een dag stond er bij het asielzoekerscentrum een Noord-Afrikaanse gelukszoeker. Plotseling verscheen er een fee die zei:
                        > Ik ben door de CD&V naar jou toegestuurd om drie wensen voor jou te vervullen omdat jij nu net in ons land bent aangekomen met je vrouw en je acht kinderen."
                        >
                        > De man kijkt verbaasd op en zegt " Waar ikke vandaan kom hebben we heel vaak slechte tanden dus ikke wil goed gebit."
                        >
                        > De fee keek naar de rotte tanden van de man, knipte met haar vingers en.... Poef ! De man had plots een prodent stralend gebit.
                        >
                        > "Ik heb nog twee wensen voor je in de aanbieding. Waar kan ik je verder mee verblijden ?"
                        >
                        > Het figuur kreeg nu plots wat meer lef en zei "Ikke wil grote villa midden in Brasschaat met acht slaapkamers en dat de rest van mijn familie hier ook naartoe kan komen !"
                        >
                        > De fee knipte weer met haar vingers en Poef ! Zat hij plotseling in een mooie, dure Brasschaatse villa voor de open haard omringd door zijn familie.
                        >
                        > "Nu heb ik er nog eentje voor je" zegt de fee.
                        >
                        > "Goed.. ikke wil nu een echte Belg worden. Met Belgische kleren, een Belgisch gezicht en een Belgische naam. "
                        >
                        > De fee knipte weer met haar vingers en Poef ! Daar stond Achmed maar nu met de naam Jos Peeters in zijn jasje van de Wibra en geen cent op zak en ook de dure villa was foetsie.
                        > Ook had hij weer een mooie bek vol rotte tanden.
                        > "Oh waar zijn mijn mooie gebit ? Waar zijn mijn mooie huis ?"
                        Ook familie foetsie.Jammerde hij. De fee grijnsde heel gemeen en zei: "Ja man, nu ben je een echte Belg.
                        > Nu moet je het maar zelf betalen.
                        "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Naar lourdes


                          Een echtpaar had een tweeling van 4 jaar.Maar de één kon praten en de ander totaal niet. Alles hadden ze al geprobeerd. Uiteindelijk besloot de vader met het kind naar Lourdes te gaan.

                          Daar aangekomen dompelde hij het kind onder in gewijd water.
                          Het kind kwam proestend boven en gilde opeens: ‘Eikel!’
                          De vader duwde het nog eens onder en het kind schreeuwde weer: ‘Eikel!’ De vader was in de 7e hemel, belde moeder thuis op en vertelde dat hij eindelijk praatte, en dat het kind ‘Eikel’ had geroepen. ‘Dat ben je ook!’ zei de moeder… ‘Je hebt de verkeerde meegenomen!’
                          "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Zwaar gehavende man


                            Loop ik over het strand met mijn vrouw, ligt daar een man zwaar gehavend in de zon. Ik loop naar die man toe en stel een paar vragen. Goedenmiddag, wat is er met u gebeurd zeg, waarop die man gaat vertellen. Ik werkte bij een timmerbedrijf en daar moest ik hout zagen, en zaagde per ongeluk mijn hand er af, ik had de keuze of een hand of een haak. Ik koos voor de haak. Ik vroeg en uw been dan? Nou zei die man ik ben later weer bij een andere baas gaan werken, en moest hout stapelen, toen viel die stapel om op mijn been, en moest mijn been eraf, dus kreeg ik een houten been er voor terug. En uw oog dan? Nou ik lag drie weken geleden op deze plek, toen er een stel jongens meeuwen gingen voeren. Dus wat denk je? een meeuw poepte in mijn oog. Ik zei: maar daar krijgt u toch geen glazen oog van. Nee zei hij, ik had pas twee weken die haak.
                            "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Tanken :


                              Een Hollander rijdt naar Belgie en stopt bij een benzinestation met het opschrift:

                              "Win gratis sex bij het vullen van uw tank"


                              Hij vult zijn tank gaat naar binnen en vraagt zijn gratis sex. Ok zegt de pompbediende,

                              kies een cijfer tussen 0 en 10....... 7 zegt de hollander. Dat was close, het was 8 volgende keer meer geluk misschien.


                              3 weken later stopt de Hollander weer bij het benzinestation met een collega van hem,hij tankt vol en gaat naar binnen om zijn gratis sex te vragen. Geef mij een cijfer tussen0 en 10.......2 zegt de hollander, helaas het was 3, je was er weer dicht bij blijven proberen.


                              De twee mannen vertrekken en zijn collega zegt: "volgens mij is dat hier dik bedrog en geeft die slimme Belg nooit gratis sex, hij wil alleen maar meer benzine verkopen !!

                              Toch niet zegt de hollander, mijn vrouw heeft hier al twee keer gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Dat van dat tanken klopt wel, ik ben ook een Nederlander en kom ook vaak ik Belgie tanken en win ook nooit is en mijn vrouw dus wel

                                Even tussendoor, voor mensen die nog een iPad willen kopen, kwam ik deze advertentie tegen, deze man heeft er 20 in de aanbieding en mogen voor de halve prijs weg.
                                Ze zijn niet van de vrachtwagen gevallen, maar van een failliete boedel.
                                Op is op dus weer er snel bij;

                                http://i270.photobucket.com/albums/j...d/5e6b1d0e.jpg
                                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                                Cybershot Photo Website!

                                Comment

                                Working...
                                X