Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Deze is moeilijk te vertalen:


    iPhone, iPods, iPads. etc

    I got my son an iPhone for his birthday a couple of weeks ago.
    Recently got an iPod for my daughter.
    I was as happy as Larry when the family got together and bought me an iPad for Father’s Day.
    So I got my wife an iRon for her birthday.

    Then the fighting started .........

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Amaai doe zat al ver, bij deze:



      Raadsel




      Hier is een raadsel voor echte intellectuelen

      Tracht zelf het antwoord te vinden.


      Het antwoord staat aan het eind van het bericht, maar enkel naar beneden kijken als je het antwoord niet zelf kan bedenken .

      Op precies hetzelfde moment, zijn er twee 35 jaar oude mannen tegenover elkaar aan de andere kant van de wereld.

      Eentje loopt op een strakke kabel tussen twee wolkenkrabbers.
      De ander krijgt 'oraal plezier' van een 85 jarige tandloze dame.

      De mannen weten dat niet van elkaar maar toch denken ze allebei op dat moment hetzelfde !!!???

      Wat denken ze?








      Niet naar beneden kijken!!!!
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      Niet naar beneden kijken!!!!
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      Niet naar beneden kijken!!!!
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      >


      Da 's wel het antwoord hé kieken!!!
      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Mijn vader en ik woonden boven een sigarenzaak en wij bezaten een
        televisie. Boven ons woonden een knappe weduwe en haar even knappe dochter.
        Zij bezaten geen televisie en kwamen daarom vaak bij ons kijken. Na een
        paar weken werd ik verliefd op de knappe weduwe en trouwde haar. Mijn
        vader werd verliefd op de knappe dochter en trouwde ook.

        En toen begon de narigheid

        Daar mijn vader trouwde met de dochter van mijn vrouw, en dus ook mijn
        dochter, is mijn dochter thans mijn moeder. Tegelijkertijd ben ik haar
        vader want ik ben immers met haar moeder getrouwd. Verder is mijn vader de
        schoonvader van mijn vrouw, omdat ik zijn zoon ben en haar echtgenoot. Mijn
        vader is echter ook de schoonzoon van mijn vrouw, die tevens zijn
        schoondochter is omdat zij getrouwd is met mij.

        Maar dat is nog niet alles...

        Mijn vrouw krijgt een prachtige zoon en nu begint de ellende pas goed.

        Mijn zoon is allereerst mijn zoon. Goed maar hij is de broer van mijn
        moeder, omdat zij de dochter is van mijn vrouw en getrouwd is met mijn
        vader. Zodoende ben ik een neefje van mijn zoon en daardoor een neefje van
        mijn dochter, omdat zij een zuster van hem is. Zij, mijn moeder, die
        trouwens ook mijn dochter is, is dus tegelijkertijd mijn tante; en mijn
        vader, haar echtgenoot, is dus mijn oom. Mijn vader is tevens grootvader
        geworden. Zijn echtgenoot, mijn dochter, is dus grootmoeder. Mijn vader en
        ik zijn dus over-grootouders geworden van onze zoon.

        Maar het werd nog veel en veel erger...

        De jonge vrouw van mijn vader wordt moeder en haar zoon wordt mijn broer,
        die tevens zoon van mijn tante is en dus mijn neef. Verder is mijn eigen
        zoon de oom van mijn broer , omdat mijn broer een zoon is van zijn zuster.
        Mijn vrouw is grootmoeder geworden, want de jonge zoon van mij vader is de
        zoon van haar dochter. Aangezien ik met haar getrouwd ben, ben ik
        grootvader. Let wel, grootvader van mijn broer.

        Aangezien de grootvader van broer ook mijn grootvader is, ben ik dus mijn
        eigen grootvader!

        Volgens mij hadden die knappe weduwe en haar knappe dochter beter zelf een
        televisie kunnen aanschaffen. Dan had het allemaal niet zover hoeven komen.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Wat n' wondermooi verhaal..
          Dit moet deelachtig gemaakt worden aan iedereen, dacht ik !


          Heel lang geleden, een jongen vroeg aan een wondermooi meisje 'Wil je met me trouwen?'
          Het meisje zei, "NEE" !................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ........................



          En de jongen leefde gelukkig vanaf dit moment, reed met zijn motorfiets, ging vissen, jagen, speelde veel golf, dronk bier en scotch, had héél véél geld op de bank, liet de toiletdeksel naar boven staan en liet scheten wanneer hij wilde !

          Einde.
          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Wat n' wondermooi verhaal..
            Dit moet deelachtig gemaakt worden aan iedereen, dacht ik !


            Heel lang geleden, een jongen vroeg aan een wondermooi meisje 'Wil je met me trouwen?'
            Het meisje zei, "NEE" !................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ........................



            En de jongen leefde gelukkig vanaf dit moment, reed met zijn motorfiets, ging vissen, jagen, speelde veel golf, dronk bier en scotch, had héél véél geld op de bank, liet de toiletdeksel naar boven staan en liet scheten wanneer hij wilde !

            Einde.
            1 ding vergeten....hij neukte met wie en wanneer 'm wou....

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              1 ding vergeten....hij neukte met wie en wanneer 'm wou....
              Dan kon hij net zo goed pastoor of bisschop geworden zijn...

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                1 ding vergeten....hij neukte met wie en wanneer 'm wou....
                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Dan kon hij net zo goed pastoor of bisschop geworden zijn...
                Euh, wOOha kan ik nog enigzins volgen , Tommie1 helaas, of is't gelukkig, niet.
                Op naar de volgende "aangebrande" mop!


                Grtz, RF
                Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Dan kon hij net zo goed pastoor of bisschop geworden zijn...
                  wie zonder zonden is mag de eerste steen werpen

                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Een jonge buikspreker heeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie, hij doet zijn gebruikelijke repertoire van Domme - blondjes - moppen, tot een grote forse blondine voor in de zaal opstaat en problemen begint te maken; ze schreeuwt:

                    'Okay *****zak, Ik heb nu wel genoeg gehoord van je flauwe en denigrerende moppen over domme blondjes! Hoe haal je het in je botte kop om je op een dergelijke stereotype wijze uit te laten over blonde vrouwen? Wat hebben uiterlijkheden te maken met de manier van denken over een mens? Het zijn eikels zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd word in de maatschappij, en dat de vooroordelen mijn ontplooiing als mens in de weg staan... Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!'

                    Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen, maar de forse blondine onderbreekt hem weer heftig en gilt:

                    'Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die *****zak op je knie!'
                    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Een vader vindt zijn zoon een slappeling en om die reden meldt hij hem aan bij de para's, zodat hij discipline en wat meer pit in zijn donder krijgt.

                      Na twee weken is de zoon weer thuis en brengt verslag uit :

                      En toen was het gisteren zover, onze eerste sprong.
                      Op 4 kilometer hoogte schoof de sergeant de deur open en sprongen de eerste enthousiaste para's meteen naar buiten."

                      Zegt zijn vader: "Daar zat jij dus bij natuurlijk!"

                      De zoon: "Euh, om eerlijk te zijn niet, nee.
                      Het was zo dat de sergeant de achterblijvers een voor een bij de lurven pakte en ze zo het vliegtuig uit smeet”.

                      Zegt zijn vader: "En hup daar ging je!"

                      De zoon: "Euh, .... om eerlijk te zijn niet, nee.
                      Ik bleef als laatste over en smeekte de sergeant of ik alsjeblieft in het vliegtuig kon blijven.
                      Hij werd woest en schreeuwde, dat als ik niet sprong, hij me er uit zou trappen!
                      Hij wilde me beetpakken, maar ik greep een stang en hield me zo stevig vast dat hij niets kon doen".

                      Zegt zijn vader: "Maar je hebt gesprongen, toch?"

                      De zoon: "Tja, hoe zal ik dat uitleggen.....
                      Nou op een gegeven moment riep de sergeant onze instructeur erbij.
                      Dat is een neger, een reus....niet te geloven zeg!
                      Hij ging naast me staan, knoopte zijn gulp open en haalde zijn geslachtsdeel te voorschijn.
                      Ik zweer het, die was minstens 30 cm lang, dik als een slaghout en een eikel ter grootte van een tennisbal.

                      Toen riep hij: "Twee keuzes: je springt nu dit vliegtuig uit of ik ram deze jongen zonder pardon zo die dikke reet van je in".

                      Zegt zijn vader: "En toen sprong je?"

                      De zoon:
                      "In het begin wel een beetje !!!"
                      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                      flickr

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Een Surinaamse zakenman moet op zakenreis naar het buitenland.
                        Hij roept zijn trouwe Javaanse knecht Tjokro en zegt hem dat hij op het huis moet passen en dat hij hem bij elk probleem dat zich voordoet moet bellen.

                        Na enkele dagen niets te hebben gehoord wordt de zakenman ongerust en belt zelf Tjokro op.

                        "Dag Tjokro, hoe gaat het?"

                        "Alles zéér slecht, meneer."

                        "Waarom, wat is er gebeurd?"

                        "Ik heb steel van schop gebroken."

                        "Maar Tjokro, potdomme, je hebt mij bijna een infarct bezorgd door te zeggen dat het slecht gaat en het is slechts de steel van de schop die gebroken is??"

                        Hij haalt eens diep adem en vraagt dan: "hoe is dat gebeurd?"

                        "Het gebeurde bij begraven van hond."

                        "Wat, mijn hond?! Is ie dood? Hoe kan dat nu?"

                        "Hij in zwembad gevallen."

                        "Maar Tjokro, hoe kan een terrier verdrinken, hij kon zwemmen als een vis!"

                        "Geen water in zwembad, hij erin spring, en is dood gevallen."

                        "Hoe zo geen water in het zwembad, vorige week is het zwembad gereinigd en toen ik vertrok was het nog vol water!"

                        "Ja maar, water genomen door de brandweer om brand te blussen."

                        "Welke brand, Tjokro?!"

                        "Huis is in brand gevlogen, meneer."

                        "Mijn huis? Maar hoe is dat mogelijk?"

                        "Rouwdienst voor uw moeder, kaars te dicht bij gordijn en alles verbrand."

                        "Is mijn moeder dood? Wij hebben vorige week pas haar 70ste verjaardag gevierd en zij was nog kerngezond!"

                        "Uw moeder kon andere nacht niet slapen, ging slaapmiddel vragen aan mevrouw, die was met uw beste vriend in bed en toen moeder is dood gevallen van de schrik."

                        "Mijn vrouw heeft mij bedrogen met mijn beste vriend?? Kun je mij dan niets positiefs vertellen, Tjokro?"

                        "Jawel, meneer, herinnert u zich dat u 14 dagen geleden aidstest hebt gedaan?"

                        "Ja, en?!"

                        " Wel, is positief, meneer!"
                        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Een man komt bij de huisarts: "Dokter, ik werk op een groentenfabriek, maar de laatste tijd krijg zo'n aandrang om mijn piemel in de uiensnijder te steken."
                          "Maar dat kan heel gevaarlijk zijn," zegt de dokter. "Weet je wat? Ik zal je pilletjes voorschrijven, dan heb je niet zo'n zin meer."
                          Een paar dagen later zit de patiënt weer bij de dokter: "Dokter, die pilletjes hielpen niet. Gisteren kon ik het niet meer uithouden en heb ik hem er toch in gestoken"
                          "Lieve hemel, hoe gaat het nu?"
                          "Nou, ze hebben me ontslagen. En die uiensnijder ook!"
                          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Twee jonge snaken op een bank in het park zien aan de overkant een knappe meid passeren.
                            Roep er eene, "Waar gaan die mooie beentjes naartoe?".
                            Knappe meid; "Naar de cinema, ..... als er niets tussen komt".


                            Grtz, RF
                            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Hey juppekes

                              Ik zal er hier eens terug wat leven in blazen

                              Een ander woord voor vrouwenslipje met zeven keer de letter a er in

                              Hopelijk heb ik hem hier nog niet gesteld

                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              Schaamhaarverzamelaar
                              Bootjes

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                nog een leuke:

                                komt een Belg in Nederland......
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X