Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    **********
    Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 11:19. Reden: ******************

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Een man komt bij de dokter en begint zijn probleem uit te leggen.
      "Dokter, elke nacht rond 2u moet ik plassen. Niet zomaar plassen maar echt een lang aanhoudende stroom."
      "Mmm" zegt de dokter "Dat is teken dat uw nieren en blaas nog in orde zijn. Dus perfect normaal."
      "Dat is nog niet alles" zegt de man " Rond een uur of 4 moet ik ook nog eens gaan kakken. Niet zomaar een beetje. Echt niet normaal wat er uit komt, echt een hele hoop."
      "Maar meneer toch. Veel mensen hebben moeite om zo goed naar het toilet te gaan. Ik snap echt niet waarom u daarover komt klagen bij mij."
      "Ja maar dokter" zegt de man "Ik word elke keer pas wakker om 6u!"

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        In het ziekenhuis komt een arbeider met een werkongeval ze moeten die man oppereren maar wat ze ook proberen ze krijgen hem met niks in slaap.
        Dan hebben ze uiteindelijk ondekt dat de man al 30jaar aan het stad werkte, ze hebben hem dan een schuppensteel onder zijn arm gestoken en toen konden ze er aan beginnen.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          ***********
          Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 11:19. Reden: ***********

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            ************
            Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 11:18. Reden: ***********

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              **********
              Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 11:17. Reden: ************

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                ***********
                Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 11:16. Reden: *********

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  ***********
                  Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 11:16. Reden: ************

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Man man man, met die laatste viel ik bijna van m'n stoel van 't lachen.

                    Grtz, RF
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      ffffffffffffff
                      Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:14. Reden: ggggggggg

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Bij een recent onderzoek in Nederland is gebleken dat dertig procent van de nederlandse mannen een penis hebben die binnen de normale afmetingen valt .Bij een grote meerderheid echter blijkt de penis in volle erectie net geen drie centimeter te bedragen.Om reden een correct onderzoek te voeren vragen we aan alle Nederlandse mannen die in dit laatste geval verkeren zich kenbaar te maken door middel van de komende twee weken een oranje vlaggetje, bolletje,sjaaltje aan hun voertuig te bevestigen.Indien u niet beschikt over een voertuig is een oranje t-shirt of pruik ook goed.
                        Wij danken u vriendelijk voor uw medewerking.
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Leterme zit bij Jean-Luc Dehaene een pintje te pakken.
                          Zegt Leterme :

                          "Toen gij premier waart, draaide de regering toch beter.
                          Hoe deed ge dat?"

                          "Wel" zegt Dehaene,
                          “ge moet zien dat ge u omringt met slimme medewerkers.”

                          "Hoe kunt ge nu weten dat ze wel slim zijn ?", vraagt Leterme.

                          “Door een klein raadseltje”, antwoordt Dehaene.
                          Hij roept zijn vrouw en vraagt haar :
                          "Celie, uw vader en uw moeder hebben een kind. Het is niet je broer en ook niet je zus. Wie is het?"

                          Antwoordt Celie : "Dat is simpel, dat ben ik ! "

                          Terug op zijn kabinet denkt Leterme eraan zijn ministers eventjes te testen, roept Turtelboom bij zich en vraagt:
                          "Kijk Annemie, je vader en je moeder hebben een kind.
                          Het is niet je broer ook niet je zus, wie is het?"

                          Annemie fronst de wenkbrauwen en denkt diep na.
                          "Ik weet het niet zo direct, ik kom straks even terug."

                          Annemie gaat naar haar bureel en komt onderweg Gerolf Annemans tegen.

                          "Zeg Gerolf, ken jij het antwoord op dit raadseltje ? :

                          "Uw vader en uw moeder hebben een kind.
                          Het is niet je broer en ook niet je zus. Wie is het?"

                          "Wel, dat is gemakkelijk" antwoordt Annemans "dat ben ik ! "

                          Annemie bedankt hem en fier als een gieter gaat zij terug naar Leterme en zegt hem:

                          "Ik weet het antwoord. Het is Gerolf Annemans ! "

                          Waarop Leterme paars kleurt en brult :

                          "Neen, stomme koe, het is Celie Dehaene !!!"
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            jjjjjjjjjjjjjjj
                            Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:13. Reden: ffffffffffffffff

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              ffffffffff
                              Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:13. Reden: ggggggggggggg

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                ************
                                Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:09. Reden: *************

                                Comment

                                Working...
                                X