Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    HET IS WINTER DUS.....

    Herbert en zijn blonde vrouw luisteren tijdens het ontbijt naar de radio en horen de regionale nieuwslezer zeggen :
    "Er wordt 8 tot 10 cm sneeuw verwacht vandaag".
    "Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de oneven nummers, dan kan de sneeuwploeg er ongestoord langs rijden".
    De vrouw van Herbert gaat naar buiten en zet haar auto op de aangegeven plaats.

    Een week later, weer tijdens het ontbijt, meldt de nieuwslezer op de radio:
    "We verwachten vandaag 10 tot 12 cm sneeuw".
    "Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de even nummers zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan"?
    De vrouw van Herbert gaat naar buiten en plaatst haar auto weer op de aangegeven plaats.

    Weer een week later, weer tijdens het ontbijt zegt de nieuwslezer:
    "Wij verwachten 12 tot 14 centimeter sneeuw.
    Wilt u uw auto . . .

    Op dat moment valt de stroom uit..................

    De vrouw van Herbert is in alle staten en met een bezorgd gezicht vraagt ze
    aan haar man Herbert:
    "Schat, nu weet ik niet wat te doen"?
    "Aan welke kant van de straat moet ik nu de auto parkeren zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan"

    Waarop Herbert, met liefde en begrip in zijn stem antwoordt;
    (zoals alle mannen die met een blondje getrouwd zijn)

    "Waarom laat je hem deze keer niet gewoon in de garage staan……??
    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Ik was gisteren een pintje aan het pakken in het café toen ik mij ineens realiseerde
      dat ik, hopeloos opgeblazen, een scheet moest laten ...
      De muziek stond heel hard, dus heb ik
      mijn scheten gesynchroniseerd op de tonen van de muziek.
      Na twee liedjes begon ik mij al veel beter te voelen.
      Ik wilde mijn pintje verder leeg drinken en het viel mij op dat iedereen mij bekeek ...
      Toen schoot het mij te binnen dat ik naar mijn I-pod aan het luisteren was ....
      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Euthanasie

        Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik een eind weg te filosoferen,
        tot het (zeldzame) gesprek bij het thema euthanasie belandde.

        Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood
        zei ik haar : ' Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik
        afhankelijk ben van machines en in leven moet worden gehouden
        met vloeibaar voedsel ! Als je mij zo ziet aftakelen, koppel dan
        die toestellen die mij in leven houden maar af.'


        Zij is rechtgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn
        computer uitgetrokken en mijn Duvel weggegoten ! ! !
        De trut ! ! !
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Komt een man met een schaap onder zijn arm de keuken binnen waar zijn vrouw aan tafel zit.
          Zegt de man "kijk, dit neuk ik nou als jij ongesteld bent".
          Waarop de vrouw weer zegt: "zeg, doe jij eens normaal".
          Waarop de man weer zegt:"ik had het niet tegen jou".
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
            Komt een man met een schaap onder zijn arm de keuken binnen waar zijn vrouw aan tafel zit.
            Zegt de man "kijk, dit neuk ik nou als jij ongesteld bent".
            Waarop de vrouw weer zegt: "zeg, doe jij eens normaal".
            Waarop de man weer zegt:"ik had het niet tegen jou".
            De mop gaat eigenlijk anders

            Een man komt thuis bij z'n vrouw met een schaap onder z'n arm en zegt luidop: "dat is nu die geit die ik neuk als jij er niet bent".
            De vrouw kijkt op, draait even met haar ogen en zegt: "Dat is wel geen geit maar een schaap!!", waarop de man zegt: "Ik was niet tegen jou bezig."

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Al met al, hij blijft leuk
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Er is een man die een papegaai wilt kopen in een dierenzaak.
                Hij ziet daar 3 papegaaien en vraagt wat die eerste kost.
                1500€ zegt de verkoper.
                Dat is wel veel zegt de koper.
                Ja maar die kan alles op de computer. Internetten bankzaken regelen enz.
                En die 2 de dan?
                2500€.
                Wat kan die dan allemaal?
                Die kan ook op de pc alles en ook netwerken aanleggen enz.
                En die 3 de dan, Wat kost die?
                6000€ zeg t de verkoper.
                Amai dat is veel. Wat kan die dan?
                Dat weet ik niet zegt de verkoper, maar die andere twee noemen hem chef.
                Nikon

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Toen ik nog jong was (lang geleden) was ik op weg met mijn bromfiets in een landelijke streek.
                  Plots viel mijn brommer stil en er was geen leven meer in te krijgen. Ik bevond mij dicht bij een boerderij naast een weide waar 2 paarden stonden te kijken hoe ik mij begon druk te maken. Ik probeerde om hem terug te starten, tevergeefs, toen ik plots hoorde :" Draai die bougie eruit !" (bougie=ontstekingskaars)
                  Ik zag nergens iemand, dacht dat ik droomde en prutste verder aan mijn brommer.
                  Toen hoorde ik weer : " Draai toch die bougie eruit !" Weer was er niemand in de buurt. Behalve die 2 paarden dan. Maar nee, dat kon toch niet. Paarden kunnen toch niet praten.
                  Allee vooruit, ik draaide die bougie eruit, maakte ze proper, en... inderdaad, mijn bromfiets startte opnieuw.
                  Ik content. Maar zat toch met een vraag.
                  Ik reed dus naar die boerderij en vroeg aan de boer of die paarden van hem waren.
                  " Ja", zei de boer, "maar waarom ? ".
                  Ik vertelde hem mijn verhaal, met rode wangen denk ik, en wat antwoordde die boer.
                  "En welk paard denk je dat jou raad gaf? Die bruine of die zwarte ?"
                  Ik zei :" Misschien die bruine want die stond het dichtst ".
                  En ja, " Dat kan best ", zei de boer " want die zwarte kent niks van brommers !"

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Racisme bij British Airways

                    In Engeland zijn ze dus wel wakker !!!!!!!


                    Een Marokkaan van ongeveer 30 jaar oud, kwam te zitten … naast een zwarte
                    priester . Hij vond het erg vervelend en riep de Stewardess.



                    Stewardess: 'Waarmee kan ik u van dienst zijn?'



                    Marokkaan: 'Naar het schijnt ziet u het dus niet. U heeft mij Naast een zwarte priester geplaatst.
                    Ik wil niet zitten naast Iemand van zulk een weerzinwekkende geloofsafkomst.
                    Zoek voor mij een andere plek.



                    Stewardess: 'Blijft u a.u.b kalm. Bijna alle plaatsen in het Vliegtuig zijn bezet.
                    Ik zal gaan kijken of er een andere plek beschikbaar is.'



                    De stewardess vertrok en kwam na een paar minuten terug.
                    Stewardess: 'Mijnheer, precies zoals ik reeds verwacht had, zijn er
                    geen plaatsen meer beschikbaar in de economy class. Ik heb met de piloot
                    gesproken en hij gaf aan dat er een plek vrij is in de business class.
                    Ook hebben wij een plek vrij in de first class.'



                    Voordat de Marokkaan iets kon zeggen, vervolgde de stewardes:
                    'Het is niet gebruikelijk in ons bedrijf om iemand van de economy class
                    te plaatsen in de First class. Maar gezien de omstandigheden vindt de piloot het een
                    schandelijk vertoon om een ander te laten zitten naast zulk een walgelijk persoon.'



                    Ze richtte zich toen tot de priester en zei: 'Daarom, meneer, als u
                    het zou willen, pakt u uw handbagage, er is een stoel vrij voor u in de First class.'



                    Op dat moment, stonden alle passagiers die geschokt waren van hetgeen zij
                    hadden gezien en gehoord op en applaudisseerden ..



                    Waargebeurd en super opgelost door het personeel van BA.
                    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      In het circus wordt het wilde dierennummer gedaan door een aantrekkelijke goed geproportioneerde jonge vrouw, slechts gekleed in een minuscuul strak tijgervelletje. Deze dompteuse kan met haar zweepje de leeuwen de mooiste kunstjes laten doen. Aan het eind van de voorstelling krijgt ze een staande ovatie.

                      Vervolgens stuurt ze alle leeuwen de kooi uit behalve het grootste mannetje.

                      Het publiek gaat weer zitten.

                      Ze werpt haar zweepje weg, loopt naar de leeuw en opent de enorme muil. Vervolgens trekt ze haar tijgervelletje opzij, legt een van haar mooie borsten in de muil van de leeuw en steekt beide armen omhoog.

                      Het publiek houdt de adem in; stel je voor dat de leeuw schrikt.

                      Na enige tijd stopt ze haar borst weer in haar kledingstuk en krijgt wederom een staande ovatie, nu nog luider en langer.

                      Na het applaus neemt ze de microfoon en vraagt aan het publiek of er iemand is die deze stunt ook zou willen doen. Iedereen gaat zwijgend zitten en kijkt vragend zijn buren aan.

                      Na enige tijd is er wat gestommel boven op de tribune en komt er een oud kaal mannetje met een stok moeizaam naar beneden gelopen.

                      Eenmaal beneden in de kooi vraagt zij hem lachend of hij de vraag wel gehoord heeft.

                      'Jazeker,' zegt hij, 'ik wil het graag proberen, maar ik weet niet of ik mijn mond zo ver open krijg.'
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Oma zit in een psychiatrische instelling, want ze is een beetje in de war.
                        Die dag raast ze weer eens met haar rolstoel door de gang.
                        Maar plots zwaait er een deur open en gekke Gerrit verspert haar de weg.
                        'Rijbewijs' zegt hij streng.
                        Oma haalt een chocotof papiertje uit haar handtas en geeft het hem.
                        Gekke Gerrit bekijkt het grondig.
                        'OK' zegt hij en zij vertrekt weer met piepende banden.

                        Maar wat verder zwaait er weer een deur open en zotte Jules doet haar stoppen.'Papieren van de wagen !'
                        Oma geeft hem een wikkel van een chocoladereep uit haar handtas.
                        Jules bekijkt die vooraan en achteraan.'OK, rij maar door'

                        Nu knalt oma extra hard door de gang,om de verloren tijd in te halen.
                        Maar weer zwaait er een deur open en crazy Harry staat voor haar,volledig naakt, met een knaap van een erectie.
                        'Oh nee', zucht oma, 'wéér alcoholcontrole !'
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Een tijdje toen ik aan't tappen was in de locale club, komt daar ne gast aan den toog en die besteld "Voor mij een pintje en geeft mijne vriend de struisvogel ook iets." Die kerel had inderdaad een volgroeide struisvogel bij. Een beetje later besteld die opnieuw "Voor mij een pintje en geeft mijne vriend de struisvogel ook iets." 't Ja 't was druk en ik kon weinig aandacht besteden aan deze toch rare situatie en een tijdje later ja "Voor mij een pintje en geeft mijne vriend de struisvogel ook iets."...

                          Dat ging dus de hele namiddag door. Toen het wat rustiger werd wou ik hier toch het fijne van weten en spreek die gast aan : "Alé dat zie je ook niet ieder dag een struisvogel als vriend, hebde (heeft U) die al lang? "Och" zegt die man "Dat is een lang verhaal, een jaar geleden was ik in het bos foto's aan't nemen, een hobby van mij en ik hoor hulp geroep. Ik loop naar de stem en zie een knappe jonge dame midden in de vijver spartelen. Na de eerste drang om de camera boven te halen te hebben verdrongen ben ik in de vijver gesprongen en heb haar op het droge gebracht. Nu die knappe blonde bleek een fee te zijn en wou mij bedanken met drie wensen...
                          Mijn eerste wens was een kast van een huis met een kamer vol goud en ja die dikke villa daar naast het bos dat is mijn huis.
                          Mijn tweede wens was dat huis vol met knappe vrouwen en zoef, jongens jongens ne ganse harem loopt daar rond."

                          Ik zeg "Amai jong das wel geluk hebben, zeg enne wat was uw derde wens dan?"

                          "ja" zegt hij "Die fee'kes, die komen niet veel buiten, ze zijn niet echt mee met hun tijd... Ze heeft mijn laatste wens wat verkeerd begrepen denk ik , dat was ne 'grote vogel'"...
                          Rudy,

                          Hier vind je meer Astrofotografie werk.

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
                            (...)
                            Ze heeft mijn laatste wens wat verkeerd begrepen denk ik , dat was ne 'grote vogel'"...
                            "Ne struise vogel" eigenlijk
                            Niet geschoten is altijd mis!

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Een man besluit in te treden in het strengste klooster dat er is: er mogen maar 2 woorden elke zeven jaar gesproken worden.
                              Na de eerste zeven jaar komt de monnik voor de abt. De abt zegt: en wat heb je te zeggen ? Monnik : "Koude vloer". De abt knikt begrijpend en de monnik gaat terug naar zijn cel.
                              Na de tweede zeven jaar komt de monnik terug voor de abt. De abt zegt: en wat heb je te zeggen ? Monnik : "Slecht eten". De abt knikt begrijpend en de monnik gaat terug naar zijn cel.
                              Na het derde zeven, monnik terug voor de abt: abt en ? Monnik "Ben weg"
                              Abt: dat geloof ik : Sinds dat ge ingetreden zijt hebt ge alleen maar van uw oren gemaakt !
                              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                                Een man besluit in te treden in het strengste klooster dat er is: er mogen maar 2 woorden elke zeven jaar gesproken worden.
                                Na de eerste zeven jaar komt de monnik voor de abt. De abt zegt: en wat heb je te zeggen ? Monnik : "Koude vloer". De abt knikt begrijpend en de monnik gaat terug naar zijn cel.
                                Na de tweede zeven jaar komt de monnik terug voor de abt. De abt zegt: en wat heb je te zeggen ? Monnik : "Slecht eten". De abt knikt begrijpend en de monnik gaat terug naar zijn cel.
                                Na het derde zeven, monnik terug voor de abt: abt en ? Monnik "Ben weg"
                                Abt: dat geloof ik : Sinds dat ge ingetreden zijt hebt ge alleen maar van uw oren gemaakt !
                                16 woorden ineens!!
                                Wat het volgende bewijst: zij die het voorbeeld zouden moeten geven, lappen vaak zelf de regels aan hun laars.

                                Comment

                                Working...
                                X