Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Whoehoe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Whoehoe

    Mijn eerste post vanop mijn i-mac .... en ik was van plan vandaag nog te studeren, 'k begin te vrezen voor de zaak
    To make your dreams come true, wake up

  • #2
    Re: Whoehoe

    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
    Mijn eerste post vanop mijn i-mac .... en ik was van plan vandaag nog te studeren, 'k begin te vrezen voor de zaak
    ziede wel! nergens goe voor die macs
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Whoehoe

      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Mijn eerste post vanop mijn i-mac .... en ik was van plan vandaag nog te studeren, 'k begin te vrezen voor de zaak
      Studeren? Op uwen ouden dag? Gaat ge dan ook naar cantussen en td's?
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Whoehoe

        Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
        Studeren? Op uwen ouden dag? Gaat ge dan ook naar cantussen en td's?
        Een mens moet iets uitvinden, om thuis buiten te geraken, en de afwas niet te moeten doen
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: Whoehoe

          Een imac kopen , vlak voor de examens ???

          Toont die imac dan ook de juiste antwoorden op de verkeerde examenvragen

          Groetjes
          Skitch
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

          Comment


          • #6
            Re: Whoehoe

            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Een imac kopen , vlak voor de examens ???

            De verleiding van mijn windows pc moest hier weg, anders zat ik hier binnenkort mijn educatief verlof te gebruiken om C&C te spelen Alles waar dat op draait, moet hier momenteel buiten
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Re: Whoehoe

              Proficiat met je verstandige beslissing om een apple computer te kopen

              Welcome to the club !

              Comment


              • #8
                Re: Whoehoe

                Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                De verleiding van mijn windows pc moest hier weg, anders zat ik hier binnenkort mijn educatief verlof te gebruiken om C&C te spelen Alles waar dat op draait, moet hier momenteel buiten
                Hmhmmm.... Soms zou ik al dat internet gedoe en PC gedoe in in de vuilbak willen gooien. Weg ermee. Voor altijd.
                En ik wil dan graag in de bergen tussen de schapen, de geiten, de bergen en de wolken leven. Zonder Telenet...... maar in de volle, mooie natuur.

                Maar dan heb ik een bedenking : Tussen al dat moois leven vraagt om een (digitale...) foto. En dan is die PC met internet weer onontbeerlijk.

                Waarom is het cirkeltje altijd rond???? .

                Groetjes
                Skitch
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

                Comment

                Working...
                X