Mijn eerste post vanop mijn i-mac .... en ik was van plan vandaag nog te studeren, 'k begin te vrezen voor de zaak
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Whoehoe
Collapse
X
-
-
Re: Whoehoe
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtMijn eerste post vanop mijn i-mac .... en ik was van plan vandaag nog te studeren, 'k begin te vrezen voor de zaakfoto als spiegel of als venster?
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtMijn eerste post vanop mijn i-mac .... en ik was van plan vandaag nog te studeren, 'k begin te vrezen voor de zaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk berichtStuderen? Op uwen ouden dag? Gaat ge dan ook naar cantussen en td's?To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtEen imac kopen , vlak voor de examens ???
De verleiding van mijn windows pc moest hier weg, anders zat ik hier binnenkort mijn educatief verlof te gebruiken om C&C te spelen Alles waar dat op draait, moet hier momenteel buitenTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtDe verleiding van mijn windows pc moest hier weg, anders zat ik hier binnenkort mijn educatief verlof te gebruiken om C&C te spelen Alles waar dat op draait, moet hier momenteel buiten
En ik wil dan graag in de bergen tussen de schapen, de geiten, de bergen en de wolken leven. Zonder Telenet...... maar in de volle, mooie natuur.
Maar dan heb ik een bedenking : Tussen al dat moois leven vraagt om een (digitale...) foto. En dan is die PC met internet weer onontbeerlijk.
Waarom is het cirkeltje altijd rond???? .
Groetjes
Skitch" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
Comment