Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
De verleiding van mijn windows pc moest hier weg, anders zat ik hier binnenkort mijn educatief verlof te gebruiken om C&C te spelen Alles waar dat op draait, moet hier momenteel buiten
De verleiding van mijn windows pc moest hier weg, anders zat ik hier binnenkort mijn educatief verlof te gebruiken om C&C te spelen Alles waar dat op draait, moet hier momenteel buiten
Hmhmmm.... Soms zou ik al dat internet gedoe en PC gedoe in in de vuilbak willen gooien. Weg ermee. Voor altijd.
En ik wil dan graag in de bergen tussen de schapen, de geiten, de bergen en de wolken leven. Zonder Telenet...... maar in de volle, mooie natuur.
Maar dan heb ik een bedenking : Tussen al dat moois leven vraagt om een (digitale...) foto. En dan is die PC met internet weer onontbeerlijk.
Waarom is het cirkeltje altijd rond???? .
Groetjes
Skitch
"Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.." ― Antoine de Saint-Exupéry
Comment