Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gps

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gps

Oke daar gaan we dan

Ik,TomTom op mijn Nokia N73 met GPS module Sirff III zonder problemen (TomTom GPS module Sirff III)
    Ik,TomTom op mijn PDA eerst met een GPS met Sirff II,en deze had af en toe geen verbinding,later met de TomTom GPS module en Sirrf III en werkt perfect

Mijn Vrouw, TomTom One 2 editie Europa ,en dit naar volle tevredenheid zegt ze

Groetjes NoName
    Last edited by NoName; 19 april 2007, 00:21.
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht

Mijn Vrouw, TomTom One 2 editie Europa ,en dit naar volle tevredenheid zegt ze

Groetjes NoName
      En dat zegt inderdaad toch wel iets over de gebruiksvriendelijkheid . . . want meestal ( sorry dames, ik werk met 90% vrouwelijke collega's die bijna allemaal een punthoofd krijgen van GPS-toestellen ) zijn de vrouwelijke chauffeurs niet zo handig met technische apparaten zoals GPS-toestellen, Video en DVD-recorders. Er zijn natuurlijk uitzonderingen . . . even relativeren vooraleer ik hier mijn bak vol krijg . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        En dat zegt inderdaad toch wel iets over de gebruiksvriendelijkheid . . . want meestal ( sorry dames, ik werk met 90% vrouwelijke collega's die bijna allemaal een punthoofd krijgen van GPS-toestellen ) zijn de vrouwelijke chauffeurs niet zo handig met technische apparaten zoals GPS-toestellen, Video en DVD-recorders. Er zijn natuurlijk uitzonderingen . . . even relativeren vooraleer ik hier mijn bak vol krijg . . .

Er bestaan ook blondjes die slim zijn oke ik weet het zullen er wel niet veel zijn dus ik heb geluk dat ik met deze getrouwd ben

PS zij is toevallig wel een vrouwelijke chauffeur (beroeps))
        Last edited by NoName; 19 april 2007, 09:56.
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
          Er bestaan ook blondjes die slim zijn
          Roos Van Acker
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
            Roos Van Acker
            en een enorm sexy zwoele stem hebben
            Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
            http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
              Roos Van Acker
              LOL
              Mvg Tim

Comment

Gebruik zelf al ongeveer twee jaar de nüvi 300 ( Europa).
                Tot hiertoe héél tevreden en gebruiksvriendelijk. Past in mijn jaszak zodat ik op reis toch nog mijn auto terugvind op een parking
                Goede site vind ik http://www.gpscenter.be/ waar ook nog een forum te vinden is voor verdere vragen...
                De flitspalen download ik hier http://www.flitspaal.nl/ met dagelijkse aanpassingen...
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

Comment

@Aquarius

De flitspalen downloaden ? Heb je daar genoeg plaats voor bij je thuis, laat staan in je binnenzak ?
                  Sorry, kon het niet laten
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

Comment

Hier staat een uitslag van een test van verschillende GPS - systemen : http://www.autoxperience.tv/toontext.asp?id=18188
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Bedankt Francis.Euuuuu,de rest ook hé
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
                        nee garmin heeft dit niet, maar waaro zou je dan 2 gps toestellen nodig hebben.
                        Omdat je als koppel misschien 2 wagens hebt?
                        Bij tomtom heb je de service veel nodig : slechte voetjes, slechte sigarettenaanstekerplugs, systemen die vastlopen, .... Heb veel ervaring door verkoop van die toestellen.
                        Als je als klant maar een vraag durft te stellen i.v.m. die voetjes dan krijg je enkele dagen erna al een voetje gratis geleverd. Zo'n slechte service durf ik dit niet te noemen.
                        Last edited by VerSeg; 20 april 2007, 09:52.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                          Bedankt Francis.Euuuuu,de rest ook hé
                          Marc, ik weet niet of je deze site al kent, hier vind je echt bijna alle informatie over alle toestellen . . .
                          Welkom bij Jouwnav.nl. Eigen startpagina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht

als pda oplossing kan je kiezen tussen tomtom en iGO (of miomap).
                            Hiermee kan je wel makkelijker updaten bij het uitkomen van nieuwere kaarten of nieuwere software.

De navigatie beste software voor PDA is naar mijn mening Navigon... Traag om op de software op te starten, niet altijd super vlot in de menus maar eens je aan het navigeren bent krijg je tijdige en correcte instructie Vooral op de verkeerswisselaars kwam deze er het beste uit
                            ---
                            Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                            http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              @Aquarius

De flitspalen downloaden ? Heb je daar genoeg plaats voor bij je thuis, laat staan in je binnenzak ?
                              Sorry, kon het niet laten
                              Is een goeie Tot hiertoe heeft de Garmin er nog geen problemen mee...maar je staat er inderdaad van versteld hoeveel er dagelijks bijkomen...
                              Kassa, kassa...voor de veiligheid????
                              Vadertje staat pikt hier duidelijk méér dan een graantje mee...als je eens ziet hoeveel misbruiken, onregelmatiheden gebeuren door buitelandse truckers bij slechte weersomstandigheden...dan vraag je u soms wel af waar die "flikken" op dat moment dan wel zijn... op amper 25km of een half uurtje op de E40 kan je er tientallen bij de lurven vatten...maar heb er nog geen enkele aan de kant zien staan...over gelijkheid gesproken...niet dat ik racist ben, maar eerlijk is eerlijk...en de wet moet er voor iedereen zijn...misschien moet je straks voor "flik" wel eerst een universiteitsdiploma halen of tenminste vertaler/tolk...
                              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                              BD0290BE

Comment

Als ik hier maar wijs uit geraak.'t Kan mss wel met een GPS bij de hand.
                                Allemaal bedankt.
                                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
                                X