Wat kost nu een degelijk GPS systeem,moet eigenlijk alleen voor de Benelux dienen.Welk merk raden jullie aan.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gps
Collapse
X
-
-
Re: Gps
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtWat kost nu een degelijk GPS systeem,moet eigenlijk alleen voor de Benelux dienen.Welk merk raden jullie aan.Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!
-
Tomtom One II Benelux : 249€
Tomtom One II Europe : 349€
Voor mij de meest gebruiksvriendelijke . . .There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtTomtom One II Benelux : 249€
Tomtom One II Europe : 349€
Voor mij de meest gebruiksvriendelijke . . .
Bij tomtom heb je de service veel nodig : slechte voetjes, slechte sigarettenaanstekerplugs, systemen die vastlopen, .... Heb veel ervaring door verkoop van die toestellen.
Voor heel europa : ook garmin nuvi, maar dan de europa versie.Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk berichtgarmin is even gebruiksvriendelijk en geeft tenminste service, als je die al nodig hebt !
Bij tomtom heb je de service veel nodig : slechte voetjes, slechte sigarettenaanstekerplugs, systemen die vastlopen, .... Heb veel ervaring door verkoop van die toestellen.
Voor heel europa : ook garmin nuvi, maar dan de europa versie.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtEn kan je die GPS software van garmin ook op je PDA gebruiken? Ik gebruik mijn kaart van Europa zowel op mijn Tomtom One II als op mijn HTC 3300 PDA waar TT op staat, heet Garmin zo iets vergelijkbaars? Want dan wordt het pas interessant voor mij.
En id ik heb zelf ook een htc en tomtom is daarvoor wel heel goed. Enkel hun hardware vind ik uit ervaing maar niks.Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
Comment
-
Ik raad ook de Garmin Nuvi aan, voor 509€ heb je de Garmin Nuvi 660, voor een 325€ heb je de Garmin Nuvi 350, beiden met Europese mappen.My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk berichtnee garmin heeft dit niet, maar waaro zou je dan 2 gps toestellen nodig hebben.
En id ik heb zelf ook een htc en tomtom is daarvoor wel heel goed. Enkel hun hardware vind ik uit ervaing maar niks.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
Koop geen te grote gps, dan neemt hij niet te veel plaats als je hem ergens moet wegsteken ( in uw zakken van uw jas bv. ).
Misschien ook op letten dat hij op AA baterijen en op 12V werkt, dan kun je hem ook te voet of met de fiets mee nemen.
Wij hebben gekozen voor een benelux oplossing maar hebben spijt.
Europa zo veel beter geweest zijn ( voor op verlof ).Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
als vaste oplossing bestaat er volgens mij maar één producent met de kwaliteit. en dat is tomtom. beginnende van tomtom one benelux (300€) en europe (350€).
als pda oplossing kan je kiezen tussen tomtom en iGO (of miomap).
Hiermee kan je wel makkelijker updaten bij het uitkomen van nieuwere kaarten of nieuwere software.
en ik kan wel zeggen dat ik redelijk wat gps oplossingen gezien heb tot hiertoe.Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk berichtals vaste oplossing bestaat er volgens mij maar één producent met de kwaliteit. en dat is tomtom. beginnende van tomtom one benelux (300€) en europe (350€).
Je wil echt niet weten hoeveel keer ik de hollanders van de tomtom service aan de lijn heb gehad het laatste jaar, zelfs voor toestellen nieuw uit de doos en van de nieuwste serie.
Als ik dat verglijk met garmin (dat tevens ook veel kleiner is)...
Owja en een gps op AA batterijen ... Bestaan die dan ? Ik schat dat de nuvi batterij toch zo'n goeie 3 a 4 uur meegaat hoor.
Als vaste oplossing is Alpine het best en Kenwood het mooist en leukst om mee te werken( garmin interface)Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
Comment
-
Persoonlijk voorstander van Tom Tom, tot nu toe voor mij de meest gebruiksvriendelijke en intuitieve software.
Heb het zowel op PDA als een Go 700 (nu niet meer beschikbaar denk ik)
Weinig problemen mee gehad.Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
Mijn foto's
Mijn blogje
Comment
Comment