Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048
Na al die slechte ervaringen met Acer zal ik eens uit en ander vaatje tappen.
Vorige week woensdag laptop kapot (waarschijnlijk moederbord en volgens de ICT-verantwoordelijke op school dankzij (??) het veelvuldig gebruik). Het betreft een Acer Travelmate, in gebruik door mijn zoon (student). Dus tot 16 uur per dag in gebruik, 6 tot 7 dagen in de week en veel transport van thuis naar school, van klas naar klas, van school naar school (jawel) en van de ene medestudent naar een andere.
Wij genieten van drie jaar garantie die in september vervalt.
Donderdag pas contact genomen met Acer. Vrijdag voormiddag UPS aan de deur.
Vandaag donderdag voormiddag al UPS terug met gerepareerde laptop.
En die werkt terug als een klok. Eén minpuntje: de letters van het toetsenbord zijn nog steeds gedeeltelijk afgesleten. Toetsenbord is dus niet vervangen.
Gelukkig typt mijne kleine (1,95 m
) blind.
Oh, op deze link vindt je veel tevreden Acer gebruikers.
Na al die slechte ervaringen met Acer zal ik eens uit en ander vaatje tappen.
Vorige week woensdag laptop kapot (waarschijnlijk moederbord en volgens de ICT-verantwoordelijke op school dankzij (??) het veelvuldig gebruik). Het betreft een Acer Travelmate, in gebruik door mijn zoon (student). Dus tot 16 uur per dag in gebruik, 6 tot 7 dagen in de week en veel transport van thuis naar school, van klas naar klas, van school naar school (jawel) en van de ene medestudent naar een andere.
Wij genieten van drie jaar garantie die in september vervalt.
Donderdag pas contact genomen met Acer. Vrijdag voormiddag UPS aan de deur.
Vandaag donderdag voormiddag al UPS terug met gerepareerde laptop.

En die werkt terug als een klok. Eén minpuntje: de letters van het toetsenbord zijn nog steeds gedeeltelijk afgesleten. Toetsenbord is dus niet vervangen.

Gelukkig typt mijne kleine (1,95 m

Oh, op deze link vindt je veel tevreden Acer gebruikers.
Comment